Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vendssysel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
    Link til kampen - med de sædvanlige reklamer som man lige skal have væk først.

    Vipbox (buffshub.stream)
    Tak. Troede ikke det blev muligt. Må se hvor længe det virker. Og dejligt at slippe for dårlige kommentatorer
    Last edited by Ruben; 30-08-2024, 18:56.

    Comment


      #32
      Ligner lidt en 1-1 kamp

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
        Ligner lidt en 1-1 kamp
        Den er hvert fald på ingen måde lukket.
        Vi har kun os selv at takke, hvis det ikke ender med 3 point.

        Comment


          #34
          ...hvorfor er det lige netop denne kamp hvor det måske halter lidt - er det fordi vi ikke får udnyttet det massive overtag i første halvleg?...er det Vendsyssels imponerende fighter- og holdånd? ... er vi blevet FOR selvsikre ?... jeg synes ikke den generelle indstilling fejler noget ..
          Last edited by Grønvang; 30-08-2024, 19:43.
          Vi skal bare vinde resten ....

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
            ...hvorfor er det lige netop denne kamp hvor det måske halter lidt - er det fordi vi ikke får udnyttet det massive overtag i første halvleg?...er det Vendsyssels impotente fighter- og holdånd? ... er vi blevet FOR selvsikre ?... jeg synes ikke den generelle indstilling fejler noget ..
            Det er fordi jeg har brudt et af mine principper og spillet på en OB-sejr!

            Comment


              #36
              Straffe!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Luca stensikker!!!!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

                  Det er fordi jeg har brudt et af mine principper og spillet på en OB-sejr!
                  Tillykke! :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    8 ud af 8!!!
                    Uanset hvor heldige vi har været og hvor meget 'lige ved og næsten' så er det fandeme flot.

                    Comment


                      #40
                      8 i træk! Det er bare fedt!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                        8 ud af 8!!!
                        Uanset hvor heldige vi har været og hvor meget 'lige ved og næsten' så er det fandeme flot.
                        Man kan ja ikke spille prangende hver gang. Men at hente arbejdssejre i de der kanpe hvor det ikke rigtig flyder bettder at holdet er modnet og har et stærkt fundament.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Det var jo helt absurd at vi kun scorede et mål i første halvleg. Der manglede kynisme foran målet i den grad. Men stærkt gået, jeg glæder mig meget over vores sejrstime. Vi skal fortsætte stimen efter landskamppausen og forhåbentlig få vi nu endelig forstærkninger til sidst i transfervinduet. Vi skal holde på Luca og Don Deedson og en forlængelse mrd Slotsager er også uhyre vigtigt. Efter pausen kommer den næste svære kamp mod Horsens på udebane, den skal vindes med fight, pressing og kynisme.

                          Comment


                            #43
                            Hvidovre udligner i sidste sekund mod Horsens. :-)
                            Så vi ligger komfortabel med ni point til nummer to og ti point til nummer tre efter 8 runder. Der er virkelig stærkt!!!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Kampens detalje for mig vil altid være at der var 0,0 fans fra Vendsyssel idag.

                              Comment


                                #45
                                Nogen der så hvad der skete ved udskiftningen af Slotsager? Syntes bare jeg kunne se Krogh skælde ud på slots

                                Comment

                                Working...
                                X