Lad nu være at trække tiden ved hjørneskabet i 1. Div oppe 3-0
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024
Collapse
X
-
Slut 3 - 0 og en stærk og gennemført OB præstation. Især de første 65 min derefter går gassen lidt af ballonen. Når Owusu går ud mister vi altså noget dynamik.
Syntes det var en fin, helstøbt præstation over hele linjen. Vores backs skiller sig igen positivt ud, Fenger arbejder som en hest og der bliver godt nok også gået til ham. Og så Luca...ikke så meget at sige - klasse.
Syntes også Don D havde en fin kamp, og så syntes jeg modsat tidligere at Gomez virkede koncentreret hele kampen.
TB skal altså have fundet en angriber, vi mangler en der kan aflaste Luca - han var brugt til sidst
- Likes 1
Comment
-
Dejligt med endnu en sejr, spilleglæden lyder til at være i fremgang hos OB. I den stil skal de bare fortsætte, næste kamp mod Hobro bliver ingen walkover, der skal altid kæmpes for sejren. Mandskabet skal ikke tænke at de kan cruise gennem 1. Division. Men klasse kamp i aften og jeg under Kjerrumgaard sine mange mål, han går forrest i kampen om oprykningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFredericia er ikke et tophold pt så det blev en OB opvisning.
Håber de unge ikke lader sig friste til at skifte nu. De er altså stadig 1.divisionsspillere men kan blive gode superligaspillere i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægDet er sgu dejligt at være OB-fan i disse tider. Der er en helt anden spilleglæde end jeg kan huske i mange år.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTopoggør afgjort. HER REGER DE STRIBEDE FRA FYN!
Indskiftningen af Slotsager var også positivt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det var en stærk præstation. Gomez koncentreret fra start til slut. Myhra er bare konge i målet. Stærkt indhop af Markus Jensen. William Martin var tæt på i en klasse angriberaktion. Luca er piv-stærk.
Indskiftningen af Slotsager var også positivt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment