Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 23.07.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Har Emil stadig bøvl med lysken? Det havde han i sidste uge, ifølge en af dem der overværede en træning i begyndelsen af sidste uge
    det var mig meldte den. Det gjorde lidt ondt når han sparkede og sprintede sagde han

    Comment


      #62
      Har/er lidt spændt omkring Kryger, som jo har indlæg og hovedstød som sine forcer... hvad mon vi helst vil bruge ham til... dagens træning siger så pt. hovedstød...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
        Pause i spillet, hvor Troels påpeger, at dybdeløbende bag forsvarskøden ikke er gode nok! Træningen er formentlig slut nu. Der skal muligvis trænes nogle dødbolde nu med få spillere! Troels påpeger det er frivilligt for de resterende spillerer at deltage i dødboldstræning. Det er mere eller mindre hele start 11'er der bliver på banen!
        Fatter minus af at det er frivilligt
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Fatter minus af at det er frivilligt
          Syntes ikke at du kan forlange mere af mennesker der lige har haft en lang 1 1/2 times arbejdsdag

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Syntes ikke at du kan forlange mere af mennesker der lige har haft en lang 1 1/2 times arbejdsdag
            Åhr, jeg kunne bidrage med en kaskade af vrede linjer lige nu
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #66
              Mon ikke det er et pædagogisk træk af TB, for at se, hvem der virkelig brænder for, at forbedre sine egne evner gøre en indsats for holdet!?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Nogen der har mulighed for at se middagssporten på TV2 her over 12..?
                Desværre ikke noget nyt fra OB i middagssporten på tv2

                Comment


                  #68
                  Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
                  Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
                  Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
                    Desværre ikke noget nyt fra OB i middagssporten på tv2
                    De skal jo lige have det redigeret først. Så det kommer nok kl 16,18 og måske senere i regionalen...
                    men kan ikke forstille mig andet end det er den samme snak som vi har hørt på længe nu

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Åhr, jeg kunne bidrage med en kaskade af vrede linjer lige nu

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                        Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
                        Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
                        Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
                        Det med godt humør har stået på længe. Men det har ikke afspejlet sig på point kontoen desværre..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                          Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
                          Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
                          Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
                          Tusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
                          ...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Tusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
                            ...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
                            Coner O'Brien = Brian O' Conner

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Coner O'Brien = Brian O' Conner
                              Ahr, så går der for meget LOC i den :P

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Ahr, så går der for meget LOC i den :P

                                Comment

                                Working...
                                X