Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 23.07.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hvem i himlens navn skulle få den idé i OB..? Nej, vi træner først sådan rigtigt igen Mandag... ej det er nu forståeligt nok i morgen, også med udekamp...
    Ja det er fair nok når man nu endelig har en dag der svarer til en alm arbejdsdag

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak. Forventede heller ikke en fuld træning men det kunne jo godt være at man mødtes og lavede lidt taktiske øvelser mm
    Hvem i himlens navn skulle få den idé i OB..? Nej, vi træner først sådan rigtigt igen Mandag... ej det er nu forståeligt nok i morgen, også med udekamp...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    De er ikke træning i morgen...
    Tak. Forventede heller ikke en fuld træning men det kunne jo godt være at man mødtes og lavede lidt taktiske øvelser mm

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    De er ikke træning i morgen...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er der træning kl 10 i Ådalen i morgen?

    ved godt det er kampdag

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/Bech-Taenk...rtikel/2546023

    det er da pudsigt at den lige kommer op nu, hvor vi har diskuteret det i denne tråd!

    Den måde træningen er sat op med spil på lille bane med mange spillere på banen, får på ingen måde spilleren til at afslutte udefra - de forsøger jo hele tiden at brodere sig igennem - det er da logik for burhøns, TB, man skal bare se et par træninger fra sidelinjen.

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ahr, så går der for meget LOC i den :P
    Aaaahh, tror skade af at høre "Karma" i bilen på vej til Ådalen! My bad, men lader da til I var klar over hvem det var :P ;)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ahr, så går der for meget LOC i den :P

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Coner O'Brien = Brian O' Conner
    Ahr, så går der for meget LOC i den :P

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Tusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
    ...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
    Coner O'Brien = Brian O' Conner

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
    Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
    Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
    Tusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
    ...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
    Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
    Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
    Det med godt humør har stået på længe. Men det har ikke afspejlet sig på point kontoen desværre..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Åhr, jeg kunne bidrage med en kaskade af vrede linjer lige nu

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
    Desværre ikke noget nyt fra OB i middagssporten på tv2
    De skal jo lige have det redigeret først. Så det kommer nok kl 16,18 og måske senere i regionalen...
    men kan ikke forstille mig andet end det er den samme snak som vi har hørt på længe nu

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
    Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
    Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!

    Leave a comment:

Working...
X