Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning d. 23.07.14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak. Forventede heller ikke en fuld træning men det kunne jo godt være at man mødtes og lavede lidt taktiske øvelser mm
Leave a comment:
-
http://www.fyens.dk/sport/Bech-Taenk...rtikel/2546023
det er da pudsigt at den lige kommer op nu, hvor vi har diskuteret det i denne tråd!
Den måde træningen er sat op med spil på lille bane med mange spillere på banen, får på ingen måde spilleren til at afslutte udefra - de forsøger jo hele tiden at brodere sig igennem - det er da logik for burhøns, TB, man skal bare se et par træninger fra sidelinjen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægAhr, så går der for meget LOC i den :P
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægTusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægEfter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægEfter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MBN Se indlægDesværre ikke noget nyt fra OB i middagssporten på tv2
men kan ikke forstille mig andet end det er den samme snak som vi har hørt på længe nu
Leave a comment:
-
Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
Leave a comment:
Leave a comment: