Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning d. 23.07.14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægPause i spillet, hvor Troels påpeger, at dybdeløbende bag forsvarskøden ikke er gode nok! Træningen er formentlig slut nu. Der skal muligvis trænes nogle dødbolde nu med få spillere! Troels påpeger det er frivilligt for de resterende spillerer at deltage i dødboldstræning. Det er mere eller mindre hele start 11'er der bliver på banen!Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Efter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægEfter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
Jeg synes ikke det så ud til at Emil skulle have lysken problemer. Han bidrager med gode dybdeløb fra tid til anden, men virker ikke helt på toppen. Småskadet, irriteret eller andet?!
Kryger har jeg ikke nogen fidus til! Han vil gerne være med i opspillet og lave småspil med schoop og emil. Mange af afleveringerne direkte til en af nævnte spillere mislykkedes ofte idag og det selv om distancen kun er tre meter. Til sidst så vil jeg dog sige at humøret synes højt både i stan og blandt spillerne! Mattson bidrager med humor og positiv energi, hvilket virkelig påvirker spillerne!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægEfter dagens træning ser det ud som om O'Conor godt kunne være i spil til 11'eren på fredag! Jeg synes han greb chancen til træning idag med godt overblik og fine løb mod forsvaret! Bodul forsøger virkelig og arbejder fokuseret, men tingene lykkes ikke rigtigt! Han vil hellere spille Spelmann fri end at afslutte selv trods muligheden er der!
...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægTusind, tusind tak for din indsats i dag med at opdatere vi andre, der bare sidder og glaner i sofaen (og hvor folk ellers befinder sig).
...og skal vi så ikke få slået fast én gang for alle, at Conor ikke hedder O'Conor, men O'Brien ;-)
Comment
Comment