Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 23.07.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Masser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nogen der har mulighed for at se middagssporten på TV2 her over 12..?
      Jep. Tvivler dog på at det kommer på før i aften

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Ifølge FS arbejdes der på en COB/Schoop-konstellation på midten, nu når Ari ventes at tage VB grundet Diarras skade. Læg gerne mærke til om det er noget der fungere :-)
        Skræmmende ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Antager at Toppel stadig er 1. valg?

          MvT
          Toppel og Jesper har trænet med den gamle prof. til Høegh!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
            Masser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
            Ville ønske at Bodul vil prøve mere udefra. Et ryk og bum! - det ku' han jo i Østrig.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
              Toppel og Jesper har trænet med den gamle prof. til Høegh!
              Jeg håber, at de har trænet med Høgh og ikke Høegh ;)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jep. Tvivler dog på at det kommer på før i aften
                Thanks... :-)

                ... men du har sgu nok ret...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                  Jeg håber, at de har trænet med Høgh og ikke Høegh ;)
                  Tjek ;)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er svært at forestille sig, han har forhåbentlig travlt mange steder i Europa for at forhandle priser på nye angribere 😳
                    Har hørt han er på rundtur til Marienlyst , Ubberub og Aarup for at scoute .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                      Masser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
                      Hver gang jeg ser træning er praktisk talt ALLE afslutninger lige under mål, hvor man forsøger at spille sig igennem. Der bliver aldrig trykket af udefra. Det er naturligvis en af ulemperne ved at der meget ofte spilles på ½ eller 3/4 bane. Der bliver meget trængsel på banen og ingen tid og plads til afslutninger ude fra. Jeg kunne i den grad godt tænke mig at der blev lagt op til afslutninger ude fra i trænings-seancerne, da vi i den grad mangler dem i kampene - når de endelig kommer scorer Ari på dem! Når vi aldrig skyder udefra er det for let for modstanderen at stå kompakt, da de ikke skal frem og markere en evt. skudtrussel.

                      Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.

                      Comment


                        #41
                        Høegh er mødt op i kondisko og løber for sig selv. Spil på to mål 10 mod 10 med Toppel på mål! Få afslutninger! Schoop er gået ud!
                        Falk trådt i midten med O'Conor! Det kører ikke for Kryger idag!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Hver gang jeg ser træning er praktisk talt ALLE afslutninger lige under mål, hvor man forsøger at spille sig igennem. Der bliver aldrig trykket af udefra. Det er naturligvis en af ulemperne ved at der meget ofte spilles på ½ eller 3/4 bane. Der bliver meget trængsel på banen og ingen tid og plads til afslutninger ude fra. Jeg kunne i den grad godt tænke mig at der blev lagt op til afslutninger ude fra i trænings-seancerne, da vi i den grad mangler dem i kampene - når de endelig kommer scorer Ari på dem! Når vi aldrig skyder udefra er det for let for modstanderen at stå kompakt, da de ikke skal frem og markere en evt. skudtrussel.

                          Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.
                          Det samme idag! Spiller foregår på ca. 3/4 bane, hvilket gør det kompakt. Dog nogle gode løb fra
                          Bodul i front, men det er indtil videre kun Spelmann der har testet Radza!

                          Comment


                            #43
                            Diarra følger træningen fra siden.. FS er mødt op med deres ekspert journalist ( you know who)! Emil gået fuldstændig i stå og ligner mest af alt en der er pisseligeglad. Har kun været direkte involveret i et offensivt spil en enkelt gang!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                              Diarra følger træningen fra siden.. FS er mødt op med deres ekspert journalist ( you know who)! Emil gået fuldstændig i stå og ligner mest af alt en der er pisseligeglad. Har kun været direkte involveret i et offensivt spil en enkelt gang!
                              De træninger jeg har set for nyligt har Emil altså været meget energisk

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Ville ønske at Bodul vil prøve mere udefra. Et ryk og bum! - det ku' han jo i Østrig.

                                MvT
                                Han har ikke tæmningen og temposkiftet til det mere, da han ikke er fit som dengang.

                                Comment

                                Working...
                                X