Masser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning d. 23.07.14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægMasser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægMasser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHver gang jeg ser træning er praktisk talt ALLE afslutninger lige under mål, hvor man forsøger at spille sig igennem. Der bliver aldrig trykket af udefra. Det er naturligvis en af ulemperne ved at der meget ofte spilles på ½ eller 3/4 bane. Der bliver meget trængsel på banen og ingen tid og plads til afslutninger ude fra. Jeg kunne i den grad godt tænke mig at der blev lagt op til afslutninger ude fra i trænings-seancerne, da vi i den grad mangler dem i kampene - når de endelig kommer scorer Ari på dem! Når vi aldrig skyder udefra er det for let for modstanderen at stå kompakt, da de ikke skal frem og markere en evt. skudtrussel.
Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.
Bodul i front, men det er indtil videre kun Spelmann der har testet Radza!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlægDiarra følger træningen fra siden.. FS er mødt op med deres ekspert journalist ( you know who)! Emil gået fuldstændig i stå og ligner mest af alt en der er pisseligeglad. Har kun været direkte involveret i et offensivt spil en enkelt gang!
Comment
Comment