Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning mandag 5.8.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret;n34842[B7]Luca bliver selvfølgelig ikke solgt. TB driver en fodboldklub; ikke et aktieselskab. [/B]På trods af at flere herinde synes mere interesserede i sidstnævnte.
TT skal underskrive en kontrakt eller finde andet sted at holde sig i form. Det er for meget af det gode nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg er ikke interesseret i et salg af Luca. Jeg gør blot opmærksom på at vi pt kun har ham til den position og det er sårbart og samtidig vil et pludseligt kæmpe bud på Luca få både Troels, Thorborg og Lucas agent til at kigge interesseret på det. Sådan er mekanismerne i alle klubber (inkl. OB-version-efter BW).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Udfra obstruktions sidste opslag på x kunne det godt tyde på at trybull skriver kontrakt med obOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
Comment
-
Comment