Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag 5.8.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, det er BIF jo et godt eksempel på... !

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/bron...00-kr-om-dagen
    Ja det er også en slags penge. Lorteklub

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret;n34842[B
      7]Luca bliver selvfølgelig ikke solgt. TB driver en fodboldklub; ikke et aktieselskab. [/B]På trods af at flere herinde synes mere interesserede i sidstnævnte.

      TT skal underskrive en kontrakt eller finde andet sted at holde sig i form. Det er for meget af det gode nu.
      Jeg er ikke interesseret i et salg af Luca. Jeg gør blot opmærksom på at vi pt kun har ham til den position og det er sårbart og samtidig vil et pludseligt kæmpe bud på Luca få både Troels, Thorborg og Lucas agent til at kigge interesseret på det. Sådan er mekanismerne i alle klubber (inkl. OB-version-efter BW).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Jeg er ikke interesseret i et salg af Luca. Jeg gør blot opmærksom på at vi pt kun har ham til den position og det er sårbart og samtidig vil et pludseligt kæmpe bud på Luca få både Troels, Thorborg og Lucas agent til at kigge interesseret på det. Sådan er mekanismerne i alle klubber (inkl. OB-version-efter BW).
        Alt har selvfølgelig en pris, men jeg er rimelig sikker på at vi værdifastsætter Luca noget højere end markedet. Vi har en lang kontrakt med ham og har jo ikke grund til andet end at have en tyrkertro på han bare bliver bedre og bedre. Han er på et halvt år gået fra ikke at kunne begå sig i Stabæk til at have bevist sig som solid målscorer i både superligaen og klar favorit som topscorer i 1. division. Den udvikling fortsætter måske ikke med samme hældning som vi har set hidtil, men mindre kan også gøre det når han er på kontrakt 3 år endnu.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

          Udfra obstruktions sidste opslag på x kunne det godt tyde på at trybull skriver kontrakt med ob
          Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
            kunne jo også være man bare gemmer den til pokalkampen er overstået.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
              Det tror jeg bestemt ikke. Men jeg tror heller ikke den er lukket (eller at OBstruktion var sikre på noget som helst). Troels Bech sagde til Martin Davidsen i går, at han forventede en afklaring med Trybull indenfor 24-48 timer. Så det var lidt skørt at forvente en udmelding om kontrakt allerede i går eftemiddag. Hvis der skrives kontrakt kommer der nok en melding i dag eller imorgen. Og ellers vil man nok kunne konkludere noget hvis han ikke er til træning i morgen.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Tror da mere og mere på, at OBstruktions opslag skal tolkes som et vielen dank, das vars, jeg må videre fra Trybulls side ?
                Obstruktion drengene plejer jo at læse med her - så et spørgsmål direkte til dem kunne være : HVAD MENTE I MED OPSLAGET PÅ X ???

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Ja, det er BIF jo et godt eksempel på... !

                  https://bold.dk/fodbold/nyheder/bron...00-kr-om-dagen
                  Åhhhhh. Stop nu.

                  Comment


                    #54
                    Vores opslag på X var direkte henvendt til en anden bruger på X, fordi vi har et væddemål kørende. Mere var der ikke i det på det tidspunkt.
                    Men derfor kan han jo godt blive præsenteret i OB inden længe

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Åhhhhh. Stop nu.
                      Super svar / argument

                      Comment

                      Working...
                      X