Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning mandag 5.8.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægLuca bliver selvfølgelig ikke solgt. TB driver en fodboldklub; ikke et aktieselskab. På trods af at flere herinde synes mere interesserede i sidstnævnte.
TT skal underskrive en kontrakt eller finde andet sted at holde sig i form. Det er for meget af det gode nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvor skulle han spiller? I stedet for Luca?
jeg er med på han er go, men skal ikke erstatte Luca.
Af de 3 tror jeg også kun Trybull er mulig. Hvis han ikke finder noget andet og bedre (betalt).
MEN - er muligheden der så det da klart en spiller man skal kigge på. Og hvor skal han så spille? Samme plads som Luca - der bliver konkurrence om pladsen, der vil være mulighed for at skifte ud så Luca ikke skal spille 90 min. hver gang, - nu var det heldigvis kun krampe sidst - men havde det været en skade og Luca havde siddet ude i 10 uger - så var vi virkeligt på spanden. Så der vil han også skulle bruges på - som afløser ifb med skader / karantæner.
- Og så gør det jo ikke noget at have en ekstra angriber klar i kulissen til når Luca bliver solgt. Jeg tror ikke det kommer til at ske i dette vindue - men man ved aldrig - om det så bliver til vinter, næste sommer, eller man kan håbe først i sommeren 26...men fortsætter han sin udvikling og bliver ved med at score mål, så dukker der mere interessante klubber op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kan du uddybe den bemærkning?
OB har ikke været behandlet som en fodboldklub under BW og NTs regime. Det kostede os dyrt. Nu gælder det om verdens mest simple ting - at vinde fodboldkampe. Enhver handling skal give mening ud fra det.Last edited by Jungledyret; 05-08-2024, 13:59.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægLuca bliver selvfølgelig ikke solgt. TB driver en fodboldklub; ikke et aktieselskab. På trods af at flere herinde synes mere interesserede i sidstnævnte.
TT skal underskrive en kontrakt eller finde andet sted at holde sig i form. Det er for meget af det gode nu.
Jeg kan heller ikke se Luca blive solgt endnu. Men tror ikke det er så meget fordi OB og TB ikke VIL sælge. Men tænker de har en høj vurdering af ham, og nok så høj at han ikke er et oplagt transfermål - endnu.
Vi har en lang kontrakt med ham og pt spiller han "kun" i 1 division - og så meget har han heller ikke vist endnu på superliga niveau. Derfor har jeg svært ved at se enten en dansk eller udenlandsk klub lægge et stort nok bud.
- og lige pt tror jeg så heller ikke klubben står og mangler pengene, pt vil vi vel have svært ved at geninvestere dem i nye spillere pga vores status som 1 divisionshold.
Personligt håber jeg på 2 sæsoner mere til Luca i OB. Først har vi brug for ham til at vende tilbage til superligaen, og så kan han passende lige brænde ligaen af en sæson - og så afsted på eventyr med ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægGlimrende. Så er midtbanen på plads.
Med TT har vi reelt 4 spillere til 3 pladser, kommer vi ud over dem så falder niveauet markant. Så en mere, vil ikke gøre noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægJeg er ikke på X, så er der nogen der vil gengive, hvad OBstruktion skriver?
Bare rolig. De drenge der har styr på det dernede. Så den er god nok
https://x.com/OBstruktion1887/status...93623545905513
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh - jeg kunne sagtens se os hente endnu en til de pladser. Men TT ind vil bestemt hjælpe på det.
Med TT har vi reelt 4 spillere til 3 pladser, kommer vi ud over dem så falder niveauet markant. Så en mere, vil ikke gøre noget
Så mm der sker skader eller salg er den lukket IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror nu den er lukket. Grubbe vil de også gerne give spilletid og WCM er også i spil til den 8`er
Så mm der sker skader eller salg er den lukket IMO
Grubbe har jeg desværre ikke den store fidus til - tror virkeligt han ville have godt at et ophold hvor den stod på fast spilletid. Og det ser jeg ikke ske i OB. Er WCM ikke angriber / kant? Score mange mål - er det så ikke en fejl at omskole ham til 8'er?
Og hvor hårdt er Ejdum ramt af efterveer fra sygdom? Sidst løb han vidst tør for energi inden pausen.
Med TT ind er midtbanen ikke længere højeste prioritet - tænker VB og kant/angriber er steder der skal kigges først. Men derfor så jeg stadig gerne lidt mere til midten.
- Likes 1
Comment
Comment