Trybull med til træning igen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning mandag 5.8.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
Trybull
Christian Sørensen
Emil Holten
Comment
-
Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
Trybull
Christian Sørensen
Emil Holten
jeg er med på han er go, men skal ikke erstatte Luca.
Af de 3 tror jeg også kun Trybull er mulig. Hvis han ikke finder noget andet og bedre (betalt).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvor skulle han spiller? I stedet for Luca?
jeg er med på han er go, men skal ikke erstatte Luca.
Af de 3 tror jeg også kun Trybull er mulig. Hvis han ikke finder noget andet og bedre (betalt).
- Likes 2
Comment
-
Trybull
Christian Sørensen
Emil Holten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sjovt at de alle 3 er fraværende… Men Rami har så ikke været til træning siden sidst i sidste uge…."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon EfB sælger Holten, når Elias lige er røget til England? Så er de fleste af deres mål/assists lige pludselig væk!
Mit bedste gæt er, at Holten kommer til at koste et sted mellem 5 og 10 millioner kroner (1 million euro er nok ikke urealistisk), hvilket ville være en seriøs udskrivning på en spiller, der i intentionen skal agere backup til Luca. Hvis vi så ikke sælger Fenger eller Luca, står vi med tre kvalitets 9'ere til én position, og så skal vi til at spille 9'erne på kanterne, hvilket ville obstruere Jenners spilletid en del. For ikke at tale om Martin og Hansborgs.
Jeg er personligt der, hvor indkøb af en 9'er først giver mening efter salg af Fenger eller Luca. Indtil da, må truppen klare sig. Om vi så kan skaffe Holten må tiden vise, men det er tosset at smide et stort beløb for en spiller, hvor der er så åbenlyst et 1. og 2. valg på nævnte position. En udpræget kantspiller ville give bedre mening (og derfor det var så tosset for Nouck at smutte). Da vi næsten må forvente Deedson er fortid og Fenger, Jenner er lige lovligt tyndt på kanterne, selv med Martin og Hansborg som næste led.
Comment
-
Så du mener kun vi skal have én spiler til 9'er positionen? (Luca, som iøvrigt er solgt så snart det rigtige bud tikker ind). Og iøvrigt er jeg overbevist om Holten sagtens kan spille alle af de 3 forreste positioner ligesom Fenger, som iøvrigt også er ex.-OB'er så snart muligheden komme for et skifte.
Holten kunne være fin nok, men skifter nok ikke for at blive reserve i en anden 1. Divisionsklub. I mine øjne skal vi lede efter en spiller, der kan være starter på kanten, men også agere fornuftigt backup på 9’eren.
- Likes 1
Comment
-
De trænede lidt småspil og derefter 11 mod 11 hvor det gik i første linje om A-holdets opspil/offensivspil. A-holdet var Myhra
Leeroy Slotsager Ivan McCoy
Grubbe Maneh Bonde
Hansborg Kjerrumgaard Jensen
Ferefter lidt 5 mod 5 hvor Trybull kom med en flok kasser for sit hold."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment