Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag 5.8.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning mandag 5.8.24

    Trybull med til træning igen
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Rami, Aske og Tyler fraværende.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Trybull med til træning igen
      Så må der 100% være noget under opsejling/forhandlinger

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Rami, Aske og Tyler fraværende.
        Sjovt at de alle 3 er fraværende… Men Rami har så ikke været til træning siden sidst i sidste uge….

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Så må der 100% være noget under opsejling/forhandlinger
          Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
          Trybull
          Christian Sørensen
          Emil Holten

          Comment


            #6
            Stod i avisen i weekenden, at Trybull havde været syg torsdag og fredag.

            Det kan jo ikke helt udelukkes, at det rent faktisk forholder sig sådan.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
              Trybull
              Christian Sørensen
              Emil Holten
              Du kan ikke have set CS igår mod RFC. Der var ikke meget flødefod over hans indlæg. NM gjorde det lige en tand bedre mod Hvidovre.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
                Trybull
                Christian Sørensen
                Emil Holten
                Hvor skulle han spiller? I stedet for Luca?
                jeg er med på han er go, men skal ikke erstatte Luca.

                Af de 3 tror jeg også kun Trybull er mulig. Hvis han ikke finder noget andet og bedre (betalt).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Hvor skulle han spiller? I stedet for Luca?
                  jeg er med på han er go, men skal ikke erstatte Luca.

                  Af de 3 tror jeg også kun Trybull er mulig. Hvis han ikke finder noget andet og bedre (betalt).
                  Så du mener kun vi skal have én spiler til 9'er positionen? (Luca, som iøvrigt er solgt så snart det rigtige bud tikker ind). Og iøvrigt er jeg overbevist om Holten sagtens kan spille alle af de 3 forreste positioner ligesom Fenger, som iøvrigt også er ex.-OB'er så snart muligheden komme for et skifte.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Ja det skulle man mene. Jeg krydser fingre for Trybull og hvis Troels Bech er i tidlig julegavehumør skriver han med følgende:
                    Trybull
                    Christian Sørensen
                    Emil Holten
                    Mon EfB sælger Holten, når Elias lige er røget til England? Så er de fleste af deres mål/assists lige pludselig væk!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Sjovt at de alle 3 er fraværende… Men Rami har så ikke været til træning siden sidst i sidste uge….
                      Deedson er også fraværende medmindre han er inde i styrkerummet.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Mon EfB sælger Holten, når Elias lige er røget til England? Så er de fleste af deres mål/assists lige pludselig væk!
                        Jeg tror 100 procent, at Esbjerg kan blive tvunget til at sælge Holten. Men jeg er rimelig sikker på, at de ikke sælger ham til os. Vi skal nok betale "overpris" fordi vi er en direkte konkurrent. Vi får nok også sværere ved at overtale Holten til at skifte til os, for hvad tilbyder vi ekstra som Esbjerg ikke selv planlægger (eller Viborg, Vejle, Sønderjyske etc.).

                        Mit bedste gæt er, at Holten kommer til at koste et sted mellem 5 og 10 millioner kroner (1 million euro er nok ikke urealistisk), hvilket ville være en seriøs udskrivning på en spiller, der i intentionen skal agere backup til Luca. Hvis vi så ikke sælger Fenger eller Luca, står vi med tre kvalitets 9'ere til én position, og så skal vi til at spille 9'erne på kanterne, hvilket ville obstruere Jenners spilletid en del. For ikke at tale om Martin og Hansborgs.

                        Jeg er personligt der, hvor indkøb af en 9'er først giver mening efter salg af Fenger eller Luca. Indtil da, må truppen klare sig. Om vi så kan skaffe Holten må tiden vise, men det er tosset at smide et stort beløb for en spiller, hvor der er så åbenlyst et 1. og 2. valg på nævnte position. En udpræget kantspiller ville give bedre mening (og derfor det var så tosset for Nouck at smutte). Da vi næsten må forvente Deedson er fortid og Fenger, Jenner er lige lovligt tyndt på kanterne, selv med Martin og Hansborg som næste led.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Så du mener kun vi skal have én spiler til 9'er positionen? (Luca, som iøvrigt er solgt så snart det rigtige bud tikker ind). Og iøvrigt er jeg overbevist om Holten sagtens kan spille alle af de 3 forreste positioner ligesom Fenger, som iøvrigt også er ex.-OB'er så snart muligheden komme for et skifte.
                          Jeg er ret overbevist om, at “det rigtige bud” skal være helt åndssvagt stort før vi sælger vores største offensive profil, der samtidig er Odense-dreng, har givet udtryk for at han vil gå forrest i oprykningen og som vi har en laaang kontrakt med. Det er ikke BW, der styrer biksen mere, og jeg er ret overbevist om at TB ser noget anderledes på brugen for “sentimentalitet”, kontinuitet og kulturbærere i en trup. Derudover bliver Luca ikke mindre værd af at blive 1. divisionstopscorer og en profil for os i Superligaen næste år, hvad han har niveauet til.
                          Holten kunne være fin nok, men skifter nok ikke for at blive reserve i en anden 1. Divisionsklub. I mine øjne skal vi lede efter en spiller, der kan være starter på kanten, men også agere fornuftigt backup på 9’eren.

                          Comment


                            #14
                            De trænede lidt småspil og derefter 11 mod 11 hvor det gik i første linje om A-holdets opspil/offensivspil. A-holdet var Myhra
                            Leeroy Slotsager Ivan McCoy
                            Grubbe Maneh Bonde
                            Hansborg Kjerrumgaard Jensen
                            Ferefter lidt 5 mod 5 hvor Trybull kom med en flok kasser for sit hold.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Luca bliver selvfølgelig ikke solgt. TB driver en fodboldklub; ikke et aktieselskab. På trods af at flere herinde synes mere interesserede i sidstnævnte.

                              TT skal underskrive en kontrakt eller finde andet sted at holde sig i form. Det er for meget af det gode nu.

                              Comment

                              Working...
                              X