Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Middelfart-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.Last edited by Bossy; 06-08-2024, 18:43.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og vi risikerer at ende i en forlænget spilletid - så meget for at spare spillerne
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Medmindre der er skader så skal man ikke spare spillere imo. Det er en trup i dårlig form, hvis de ikke kan holde til de meget få midt-uge kampe vi har.
Tag kampen seriøst, start med de bedste - fuld skrald. Og lukker man så kampen hurtigt kan man rotere - men ikke før...det giver bare sådan en gang lala-bold, ringe indstilling og manglende energi
- Likes 3
Comment
-
Hvis vi som kommentatoren siger SK har sagt har så stor respekt for Middelfart så forstår jeg ikke vi ikke stiller i stærkeste opstillingDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
-måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over det
Comment
-
En helt anden type er han vel ikke. Begge er mega stærke i hovedet spillet og har et godt drev med bolden.
Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud
Comment
Comment