Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Middelfart-OB
Collapse
X
-
Enig derudover tænker jeg også det er overmodig at satse på vores trup er bred nok til at kunne skifte så mange ud, simpelthen urutineret trænerarbejdeOprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.Last edited by Bossy; 06-08-2024, 18:43.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Medmindre der er skader så skal man ikke spare spillere imo. Det er en trup i dårlig form, hvis de ikke kan holde til de meget få midt-uge kampe vi har.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og vi risikerer at ende i en forlænget spilletid - så meget for at spare spillerne
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.
Comment
-
enig - men Krogh er langt fra den eneste træner der begår den fejl. Syntes man ser det gang på gang i pokal turneringer. Bare ufatteligt man ikke har lært det endnu.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Medmindre der er skader så skal man ikke spare spillere imo. Det er en trup i dårlig form, hvis de ikke kan holde til de meget få midt-uge kampe vi har.
Tag kampen seriøst, start med de bedste - fuld skrald. Og lukker man så kampen hurtigt kan man rotere - men ikke før...det giver bare sådan en gang lala-bold, ringe indstilling og manglende energi
- Likes 3
Comment
-
Hvis vi som kommentatoren siger SK har sagt har så stor respekt for Middelfart så forstår jeg ikke vi ikke stiller i stærkeste opstilling
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
-
-måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over detOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
- Likes 2
Comment
-
En helt anden type er han vel ikke. Begge er mega stærke i hovedet spillet og har et godt drev med bolden.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud
Comment
-
Fenger kan slå deres forsvarer på fart, det kan Luca ikke rigtig. Jeg ved ikke om man så skulle have sat Gomez op foran, og spillet 442 for at det ville være acceptabelt, for så havde man da gjort noget andet?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
-måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over det
Comment
-
Hvad havde været en acceptabel plan b?Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
En helt anden type er han vel ikke. Begge er mega stærke i hovedet spillet og har et godt drev med bolden.
Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud
Comment
Comment