Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.
    og vi risikerer at ende i en forlænget spilletid - så meget for at spare spillerne

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

      Hvad tænker du?.... som spiller?... Eller træner? Jeg tænker nemlig lidt begge
      Begge. Som hold. At man ikke synes det er pinligt.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.
        Enig derudover tænker jeg også det er overmodig at satse på vores trup er bred nok til at kunne skifte så mange ud, simpelthen urutineret trænerarbejde
        Last edited by Bossy; 06-08-2024, 18:43.
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          og vi risikerer at ende i en forlænget spilletid - så meget for at spare spillerne
          Ja, det virker ikke helt gennemtænkt. Men SK classic vil jeg mene....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            og vi risikerer at ende i en forlænget spilletid - så meget for at spare spillerne
            Medmindre der er skader så skal man ikke spare spillere imo. Det er en trup i dårlig form, hvis de ikke kan holde til de meget få midt-uge kampe vi har.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              Enig derudover tænker jeg også det er overmodig at satse på vores trup er bred nok til at kunne skifte så mange ud, simpelthen rutineret trænerarbejde
              Ja helt enig. Vores fundament er alt for skrøbeligt i den nuværende situation.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Som nævnt mener jeg det var en stor fejl at tage Luca ud i denne situation. Vi har intet skabt stortset og heller ikke efter den udskiftning.
                Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Medmindre der er skader så skal man ikke spare spillere imo. Det er en trup i dårlig form, hvis de ikke kan holde til de meget få midt-uge kampe vi har.
                  enig - men Krogh er langt fra den eneste træner der begår den fejl. Syntes man ser det gang på gang i pokal turneringer. Bare ufatteligt man ikke har lært det endnu.

                  Tag kampen seriøst, start med de bedste - fuld skrald. Og lukker man så kampen hurtigt kan man rotere - men ikke før...det giver bare sådan en gang lala-bold, ringe indstilling og manglende energi

                  Comment


                    Hvis vi som kommentatoren siger SK har sagt har så stor respekt for Middelfart så forstår jeg ikke vi ikke stiller i stærkeste opstilling
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
                      -måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Jeg er ikke uenig. Men vi har da sat en anden type ind i angrebet, så vi kan true på andre måder. Så at sige at vi igen ikke har en "plan b" er jeg ikke enig i.
                        En helt anden type er han vel ikke. Begge er mega stærke i hovedet spillet og har et godt drev med bolden.

                        Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          -måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over det
                          Præcist!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            -måske lidt meget ligefrem at kalde det en "plan"...skift en spiller for en anden - ikke meget egon olsen over det
                            Fenger kan slå deres forsvarer på fart, det kan Luca ikke rigtig. Jeg ved ikke om man så skulle have sat Gomez op foran, og spillet 442 for at det ville være acceptabelt, for så havde man da gjort noget andet?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              En helt anden type er han vel ikke. Begge er mega stærke i hovedet spillet og har et godt drev med bolden.

                              Der ikke meget plan b over det. Desuden er vi en presset situation og så tager man ikke sin topscorer ud og slet ikke så tidligt i kampen. Med mindre han var skadet, men så ikke sådan ud
                              Hvad havde været en acceptabel plan b?

                              Comment


                                Ser ud til at vi har fundet ud af at kampen er ved at gå i forlænget og Middelfart er lidt trætte.

                                Comment

                                Working...
                                X