Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Middelfart-OB
Collapse
X
-
Bliver spændende hvordan Søren Krogh prioriterer kampen.
Skal man smide et "ben" til nogle af de perifere spillere i truppen, der kan få en start og lidt minutter. Måske Grubbe/Martin i stedet for Ejdum, der har set lidt træt ud, Martin Hansen i stedet for Myhra, Ivancevic og Slotsager i midtstopper-positionen, og så Jenner, Luca, Fenger på toppen?
Eller skal man spille lidt mere sikkert, og prioritere kontinuitet med samme opstilling som i lørdags.
Personligt tror jeg lidt på en mellemting mellem fuld udskiftning og kontinuitet. Tror vi stiller:
Hansen
Owusu Slotsager Ivancevic Grubbe
Manneh
Martin Bonde
Jenner Luca Fenger
Jeg tror ikke man tør spille Hansborg, Juul-Sandberg, McCoy og Askou fra start, men det er vel altafgørende for det kulturarbejde, man har gang i, at spillere som Grubbe, Hansen, Ivancevic ikke føler, at de ikke engang kan få minutter mod Middelfart 2. div.
Omvendt set, er vi jo stadig i en proces, hvor vi stadig lærer at spille dynamisk og mangler noget relationelt.. Så det i sig selv bliver spændende.
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægBliver spændende hvordan Søren Krogh prioriterer kampen.
Skal man smide et "ben" til nogle af de perifere spillere i truppen, der kan få en start og lidt minutter. Måske Grubbe/Martin i stedet for Ejdum, der har set lidt træt ud, Martin Hansen i stedet for Myhra, Ivancevic og Slotsager i midtstopper-positionen, og så Jenner, Luca, Fenger på toppen?
Eller skal man spille lidt mere sikkert, og prioritere kontinuitet med samme opstilling som i lørdags.
Personligt tror jeg lidt på en mellemting mellem fuld udskiftning og kontinuitet. Tror vi stiller:
Hansen
Owusu Slotsager Ivancevic Grubbe
Manneh
Martin Bonde
Jenner Luca Fenger
Jeg tror ikke man tør spille Hansborg, Juul-Sandberg, McCoy og Askou fra start, men det er vel altafgørende for det kulturarbejde, man har gang i, at spillere som Grubbe, Hansen, Ivancevic ikke føler, at de ikke engang kan få minutter mod Middelfart 2. div.
Omvendt set, er vi jo stadig i en proces, hvor vi stadig lærer at spille dynamisk og mangler noget relationelt.. Så det i sig selv bliver spændende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jo (?) og jeg synes ikke han gjorde noget godt der!
Generelt synes jeg ikke, at han har et særligt højt niveau, ligegyldig hvor på banen han er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men så forstår jeg ikke det kan undre dig, at han kan komme i spil på den plads, han har haft indhop på i de to sidste kampe. Nu var det ikke et bud på en idealopstilling, du kommenterede på, men opstillingen i en kamp, hvor det må forventes at spillere fra den normale startellever spares.
Comment
-
Så ville jeg da hellere prøve McCoy fra start
Grubbe gjorde et fint indhop i Esbjerg og spillede habile træningskampe på midtbanepladsen, men Mickelsons lidt svingende Hvidovre-kamp taget i betragtning, synes jeg godt, Grubbe kunne få en startplads mod Middelfart på venstre back.
Jeg synes desuden ikke, at Grubbe var så piv elendig i hverken Hvidovre eller HB Køge kampen. Han var vel meget standard og kom ind og løste sin opgave fint.
Comment
-
Så ville jeg da hellere prøve McCoy fra start
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Myhra skal vel også spille?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDe bedste skal spille og dermed også blive bedre sammenspillede. Hvis vi er foran 3-0 kan andre få chancen. Kampen må ikke tabes. Vi har en dårlig forhistorie.
Samtidig giver det mening at give ihverfald Ivan 90 min for at holde ham til ilden så han føler at han er tæt på holdet. Ellers søger han jo væk
Så der bliver nok roteret på enkelte pladser. Og skiftet godt ud hvis vi fører komfortabelt
- Likes 1
Comment
-
truppen der er udtaget er den samme som mod Hvidovre, eneste ændring er at Yaya ikke er med - i stedet er Julius Bertel i truppen. Men der er selvfølgelig heller ikke SÅ mange ændringer man ville kunne foretage.
Håber man nøjes med et par udskiftninger i start 11, så vi kan få den sejr der skal til. Halter Ejdum stadig lidt efter sygdom kunne det være en startplads til Grubbe i stedet. Måske Nico ud og McCoy ind...men så heller ikke ret meget mere
Comment
Comment