Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Owusu er nærmest ringere end Ivancevic i dag. Slotsager imponerer absolut heller ikke.
    Læg lige Manneh til den liste også

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #47
      Er der ikke snart nogen der vil tage fat i kraven på Ivancevic, og sige at han ikke skal smadre frem i en duel hver gang bolden er omkring midten?

      Comment


        #48
        Hold da op en ringe indsats.

        Comment


          #49
          Det ser sgu ikke skide overbevisende ud
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            pause 0 - 0
            sløj indsats, og når man så tænker på hvordan vi kom ud til kampen mod Hvidovre, de første 15-20 min. hvor fanden er den energi blevet af?

            Og så vil jeg have Grubbe ud - fair nok man vil have WM ned på midten for at få lidt mere dynamik...men Grubbe skal sgutte ligge og lege kantspiller...

            Comment


              #51
              Spændende om vi skifter. Ejdums ig Fengers energi ville pynte
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Spændende om vi skifter. Ejdums ig Fengers energi ville pynte
                Krogh er nødt til at reagere...det har simpelthen været for blodfattigt. Og jeg skriver det lige én gang til; Grubbe spiller kant. Altså hvad sker der?

                Comment


                  #53
                  Inden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hold da op en ringe indsats.
                    Enig, men bare rolig, det er Bjørn Weststrøms skyld ;-)
                    og det er fordi kulturen var ringe indtil for 2 måneder siden.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                      Inden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.
                      jo da - Middelfart har gjort det fornemt (kender ikke meget til deres niveau normalt) MEN forventer stadig langt mere af OB

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Enig, men bare rolig, det er Bjørn Weststrøms skyld ;-)
                        og det er fordi kulturen var ringe indtil for 2 måneder siden.
                        Og varmen samt banen, som jo kun påvirker OB.... ;) Ligner noget man har set før desværre og det ikke særlig lang tid tilbage. Håber på en skideballe i pausen og nogle indskiftninger ellers taber vi.

                        Comment


                          #57
                          Fenger indskiftes
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                            Inden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.
                            Jo, men de får jo også lov af OB. OB er på papiret et bedre hold, men fodbold spilles som bekendt på græs....

                            Pinligt, hvis vi allerede ryger ud

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              Krogh er nødt til at reagere...det har simpelthen været for blodfattigt. Og jeg skriver det lige én gang til; Grubbe spiller kant. Altså hvad sker der?
                              Det er sådan nogle dispositioner der gør jeg har det stramt med Søren Krogh. Det virker så himmelråbende dumt, og synes det er synd for Grubbe.
                              Men jeg giver ham chancen for at gøre min tvivl til skamme. Han har min opbakning til han ikke har den mere.

                              Comment


                                #60
                                Fenger istedet for Luca? Hmmm...

                                Comment

                                Working...
                                X