Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Ærgerligt - og god bedring til Luca.

    Jeg synes, det kunne være friskt at bygge videre på WMs momentum og give ham en kantplads ved siden af Fenger som 9er.

    Givet at Luca er ude og det ikke blot var et slag elller lignende.
    Mon ikke bare Jenner glider ind og Fenger rykkes frem. Han har jo også vist sig fint frem, så andet ville være overraskende, når WM trods alt fortsat reelt set er u19-spiller

    Comment


      #62
      Synes det er fedt vi har 2 gode spillere der kan gå direkte ind og erstatte Luca. Det burde ikke være noget problem på den korte bane.

      Skader og karantæner er noget der vil komme og gå i løbet af sæsonen. Det skal vi kunne klare.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Ærgerligt - og god bedring til Luca.

        Jeg synes, det kunne være friskt at bygge videre på WMs momentum og give ham en kantplads ved siden af Fenger som 9er.

        Givet at Luca er ude og det ikke blot var et slag elller lignende.
        Det skete ved en scoring hvor han sparkede til en bold, råbte højt og tog sig til baglåret.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så skete det der ikke måtte ske…
          Luca skadet i baglåret til træning
          Pis.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lignede bestemt en fiber i baglåret. Man kunne godt fornemme at der lige var lidt “panik” et øjeblik.
            Så gætter på at han er ude indtil næste landskamps pause. Men jeg er jo ikke læge
            det skidt...men jo desværre ikke helt uventet - skader ville opstå. Bare ekstra træls det lige er Luca og angrebet det rammer.

            Så kan vi genåbne snakken om vinduet og de signings man valgte ikke at lave...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Synes det er fedt vi har 2 gode spillere der kan gå direkte ind og erstatte Luca. Det burde ikke være noget problem på den korte bane.

              Skader og karantæner er noget der vil komme og gå i løbet af sæsonen. Det skal vi kunne klare.
              Vi er tyndt besatte oppe foran. Start 11 rykker Fenger vel ind som angriber og Jenner overtager kanten - med Don D på den anden. Det ser bestemt fornuftigt ud. Men når der så skal skiftes i kampen - så begynder det altså at knibe.

              Har vi lukket kampen og så spare lidt spillere de sidste 20 min. så tænker jeg ikke det er et problem. Ind med Martin og eller Hansborg.

              Men skal vi forsøge at ændre et kampforløb - skulle vi være bagud, så det meget ansvar at lægge på så unge spillere.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Mon ikke bare Jenner glider ind og Fenger rykkes frem. Han har jo også vist sig fint frem, så andet ville være overraskende, når WM trods alt fortsat reelt set er u19-spiller
                Jo, det tror jeg også, men når WM lige har lavet hattrick, så synes jeg sgu, det ville være fristende at prøve ham. Jeg tror ikke, man skal undervurdere, hvad sådan et momentum kan gøre for en ung offensivspiller.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo, det tror jeg også, men når WM lige har lavet hattrick, så synes jeg sgu, det ville være fristende at prøve ham. Jeg tror ikke, man skal undervurdere, hvad sådan et momentum kan gøre for en ung offensivspiller.
                  Jeg synes virkelig ikke, det er tid til at eksperimentere. Fenger på top og Jenner ind på kanten. Ikke grund at ændre formation eller ryste hierarkiet, når tingene kører som nu. Det er selvfølgelig fristende at prøve WM noget mere af, men det skal i så fald være med et længere indhop fra bænken. Hans tid skal nok komme.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    det skidt...men jo desværre ikke helt uventet - skader ville opstå. Bare ekstra træls det lige er Luca og angrebet det rammer.

                    Så kan vi genåbne snakken om vinduet og de signings man valgte ikke at lave...
                    Med til snak hører så også, hvilken kvalitet vi kan tiltrække?

                    Forrtrækker at man undlader at købe, hvis ikke det er muligt at få andet end Kløve, Opondo - Okosun niveau.


                    Der skal bygges stille og roligt på, forhåbentlig er vi færdige med at hente fra “bortgives” kassen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Med til snak hører så også, hvilken kvalitet vi kan tiltrække?

                      Forrtrækker at man undlader at købe, hvis ikke det er muligt at få andet end Kløve, Opondo - Okosun niveau.


                      Der skal bygges stille og roligt på, forhåbentlig er vi færdige med at hente fra “bortgives” kassen.

                      her er ellers en transfer fri angriber..
                      https://www.transfermarkt.com/rasmus.../spieler/72457


                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                        her er ellers en transfer fri angriber..
                        https://www.transfermarkt.com/rasmus.../spieler/72457

                        En 34-årig angriber de aldrig har været den fødte målscorer? Nej tak!
                        Kan simpelthen ikke huske han har spillet i OB; så ringe har han været
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          Vi er tyndt besatte oppe foran. Start 11 rykker Fenger vel ind som angriber og Jenner overtager kanten - med Don D på den anden. Det ser bestemt fornuftigt ud. Men når der så skal skiftes i kampen - så begynder det altså at knibe.

                          Har vi lukket kampen og så spare lidt spillere de sidste 20 min. så tænker jeg ikke det er et problem. Ind med Martin og eller Hansborg.

                          Men skal vi forsøge at ændre et kampforløb - skulle vi være bagud, så det meget ansvar at lægge på så unge spillere.
                          Så tyndt besatte synes jeg nu heller ikke vi er. Vi taler om en plads, spidsangriberen, som vi har to meget stærke kort til, der begge hører til i den absolutte top i rækken. Dertil et meget lovende talent, det er sådan set fint besat. Jeg kan ikke helt følge din argumentation om, at det skulle være et særligt ansvar at lægge på unge, at komme ind i løbet af kampen? Det klarer de nok.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            En 34-årig angriber de aldrig har været den fødte målscorer? Nej tak!
                            Kan simpelthen ikke huske han har spillet i OB; så ringe har han været
                            mon ikke Andreas Lange joker?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Med til snak hører så også, hvilken kvalitet vi kan tiltrække?

                              Forrtrækker at man undlader at købe, hvis ikke det er muligt at få andet end Kløve, Opondo - Okosun niveau.


                              Der skal bygges stille og roligt på, forhåbentlig er vi færdige med at hente fra “bortgives” kassen.
                              det er klart. Og det kan sagtens være man ville være nødt til at hente en man ikke var helt hooked på. Måske på en 2 årig aftale - for at komme igennem 1 division.

                              I den ideelle verden så fik vi ingen skader og kørte bare sæsonen igennem, lagde lidt på i vintervinduet osv.

                              Men vi skal lige klare os igennem 1 division først. Pt ser det jo rigtigt fornuftigt ud, nu må vi se hvordan vi klarer det første større setback

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                mon ikke Andreas Lange joker?
                                Kender ikke ham eller hans humor, men det kan man da håbe
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X