Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
    Nå, nogen der har et tip til, hvordan jeg ser kampen i morgen?
    Tag paa stadion eller alternativt at se den paa TV3Sport

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
      Nå, nogen der har et tip til, hvordan jeg ser kampen i morgen?
      Du kan se den på stadion hvis banen når at blive færdig. Kan sige så meget at de skal arbejde på den i nat igen. Ufatteligt de ikke er færdige endnu.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Du kan se den på stadion hvis banen når at blive færdig. Kan sige så meget at de skal arbejde på den i nat igen. Ufatteligt de ikke er færdige endnu.
        Som jeg forstår det er det ikke OBs “skyld”

        Comment


          #79
          Jeg skal se den i København og har ikke tv eller i sinde at betale 450,- for Viaplay. Men så er det måske en bar og en fadøl, hvis det kan passes ind. Dog vil jeg gerne have et stream, hvis nogen har!

          Comment


            #80
            Kampen i morgen kan ses på flowtv - tv3 sport

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
              Jeg skal se den i København og har ikke tv eller i sinde at betale 450,- for Viaplay. Men så er det måske en bar og en fadøl, hvis det kan passes ind. Dog vil jeg gerne have et stream, hvis nogen har!
              Jeg spurgte min ven "google"... selv tak !

              https://pubogsport.dk/events/
              Last edited by Online; 02-08-2024, 21:40.

              Comment


                #82
                de har lige offenligtgjort truppen. Den formodede start 11 ser fin ud - men ikke meget at komme med fra bænken.

                don D ikke med i truppen.

                Så på bænken må vi have;

                Martin Hansen
                Ivan
                Grubbe
                McCoy
                Juul-Sandberg
                Yaya
                Hansborg
                Slots
                Martin

                en ting er at det er rigtigt meget unge vi har at skifte ind. Men det er også primært forsvarsspillere...der er nogle klare mangler

                Comment


                  #83
                  Spillertrøjer får navn på ryggen igen og TB siger at det var del af kulturarbejde at undlade det i de første to kampe:
                  "Essentielt kulturarbejde
                  Som en del af arbejdet med kulturen i klubben har vi spillet sæsonens to første udekampe uden navn på ryggen. Det har fået en del opmærksomhed, men for os har det handler om det commitment, spillerne skal have til klubben. Vi ønskede at signalere, at OB er hovedpersonen, mens vi andre blot er bipersoner.

                  Vi ønskede at signalere, at det er logoet på brystet, der er det vigtigste, og man skal melde sig ind med sit engagement, før man får navn på ryggen. Vi er dog nu så langt i processen med kulturarbejdet, at det er på tide, at spillerne igen får navn på ryggen, når vi senere i dag spiller sæsonens første hjemmekamp." (sakset fra E-Mail som kom i dag)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Spillertrøjer får navn på ryggen igen og TB siger at det var del af kulturarbejde at undlade det i de første to kampe:
                    "Essentielt kulturarbejde
                    Som en del af arbejdet med kulturen i klubben har vi spillet sæsonens to første udekampe uden navn på ryggen. Det har fået en del opmærksomhed, men for os har det handler om det commitment, spillerne skal have til klubben. Vi ønskede at signalere, at OB er hovedpersonen, mens vi andre blot er bipersoner.

                    Vi ønskede at signalere, at det er logoet på brystet, der er det vigtigste, og man skal melde sig ind med sit engagement, før man får navn på ryggen. Vi er dog nu så langt i processen med kulturarbejdet, at det er på tide, at spillerne igen får navn på ryggen, når vi senere i dag spiller sæsonens første hjemmekamp." (sakset fra E-Mail som kom i dag)
                    har godt nok svært ved at se det skulle have nogen betydning. Men fair nok.

                    Jeg fatter stadig bare ikke at man ikke fik det meldt ordenligt ud til at begynde med.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      har godt nok svært ved at se det skulle have nogen betydning. Men fair nok.

                      Jeg fatter stadig bare ikke at man ikke fik det meldt ordenligt ud til at begynde med.
                      Kommunikationsafdelingen/TB prøver at redde den ved at fremhæve et angiveligt ædelt motiv bag at have glem...valgt at have trøjer uden navne. Jeg køber den ikke rigtigt, men den her saga er alligevel glemt om en måned.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                        Kommunikationsafdelingen/TB prøver at redde den ved at fremhæve et angiveligt ædelt motiv bag at have glem...valgt at have trøjer uden navne. Jeg køber den ikke rigtigt, men den her saga er alligevel glemt om en måned.
                        I så fald er det amatøragtigt. Men det skulle ikke overaske mig. Har også givet det en kommentar i sæson tråden.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                          Kommunikationsafdelingen/TB prøver at redde den ved at fremhæve et angiveligt ædelt motiv bag at have glem...valgt at have trøjer uden navne. Jeg køber den ikke rigtigt, men den her saga er alligevel glemt om en måned.
                          nej jeg køber den heller ikke.

                          - og tænker også den hurtigt er glemt igen.

                          Det er bare sjusk. Ligesom at man ikke havde en 3 trøje klar til HB Køge kampen og hurtigt måtte finde på et eller andet.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            nej jeg køber den heller ikke.

                            - og tænker også den hurtigt er glemt igen.

                            Det er bare sjusk. Ligesom at man ikke havde en 3 trøje klar til HB Køge kampen og hurtigt måtte finde på et eller andet.
                            Enig, problemet er bare at de fejl sker igen og igen. Hvilket ikke ligefrem er med til at skabe billedet af en prof. klub. Den del må de også gerne arbejde på at ændre. Der er alt for mange af den slags fejl.

                            Comment


                              #89
                              Hvis du arbejder med ledelse og vil samle en gruppe og skabe en sammenhæng og holdånd så hjælper det at st holde en del ting/ information internt og kun for gruppen. Du gør det dermed mere særligt for gruppen og smelter den mere tilsammen. Ser den beslutning ikke at melde det ud før som resultat af Troels arbejde med ledelse og kan god være med.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Enig, problemet er bare at de fejl sker igen og igen. Hvilket ikke ligefrem er med til at skabe billedet af en prof. klub. Den del må de også gerne arbejde på at ændre. Der er alt for mange af den slags fejl.
                                helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X