Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag d. 23. Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Der må simpelthen være forhandlinger igang. Så må vi se hvor de lander

    Jungletrommerne siger ihverfald at vi henter ca 4 nye spillere den næste måneds tid. Så må vi se om Trybull og en ny keeper ikke er inkluderet i det tal
    Og så må de to andre gerne være en venstreback og en angriber/kant-type, hvis jeg skulle vælge.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det vilde er jo at han også gør det med både højre og venstre skøjten. Man kan ikke se forskel

      Og må jo bare erkende at jeg var en af dem der gik og grinede lidt af Luca det første halve års tid. Og har flere gange sagt at “ham der bliver aldrig god nok til OB”. Så meget for mine evner… Han har jo lagt sindssygt meget på og er jo ikke langt fra at blive meget attraktiv og mange penge værd. En 9`er som ham er ikke nemme at skaffe
      Præcis .. og så lavede han jo lige et godt og meget vigtigt mål med hovedet i lørdags. Jeg har snakket med en af hans tidligere trænere fra Dalum om hans helt fantastiske udvikling det seneste år, og det er også overraskende for ham. Han har fine muligheder for at blive en stor profil NB-ligaen af med den indstilling og ærgerrighed han udstrålede i lørdags. Du er bestemt ikke den eneste der har fejlvurderet Luca .. selv "objektivitetens stormogul" har også her taget fejl af den unge mand.
      Last edited by manner; 23-07-2024, 14:29.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Luca er en fantastisk afslutter. Et teknisk unikum bliver han næppe, men hvis han arbejder på at udnytte sin monstrøse fysik (endnu) mere, så bliver det vildt.
        Last edited by Jungledyret; 23-07-2024, 14:33.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Luca er en fantastisk afslutter. Et teknisk unikum bliver han næppe, men hvis han arbejder på at udnytte sin monstrøse fysik (endnu) mere, så bliver det vildt.
          Ja, han har udviklet sig meget fra NFA-tiden, hvor det mest var den Jon Dahlske inderside, der dominerede.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Og så må de to andre gerne være en venstreback og en angriber/kant-type, hvis jeg skulle vælge.
            Det er nok ikke helt skævt. Jeg tror umiddelbart man går efter en 9`er type og ikke en typisk kant. Specielt hvis Fenger ryger

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              95%. Så han er tæt på. Men nok ikke klar til kunst på fredag
              Men faldt skiftet til Molde ikke til jorden grundet hans skade??

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Men faldt skiftet til Molde ikke til jorden grundet hans skade??
                Tror de ville have en der var 110% klar nu og her når de spiller europa kval de næste uger. Men ved ikke om de har fundet en anden i stedet for Fenger som kan bruge på torsdag fx

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror de ville have en der var 110% klar nu og her når de spiller europa kval de næste uger. Men ved ikke om de har fundet en anden i stedet for Fenger som kan bruge på torsdag fx
                  Det ser ikke ud til at de endnu har købt nogen denne sommer, hvilket gør det mere mærkeligt at skiftet gik i vasken. Efter jeg læste at det ikke blev til noget gik jeg faktisk ud fra at Fenger ville være skadet i mindst en måned yderligere, og at Molde så trak sig fordi der kun ville være få kampe tilbage af sæsonen når Fenger var kampklar.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Det ser ikke ud til at de endnu har købt nogen denne sommer, hvilket gør det mere mærkeligt at skiftet gik i vasken. Efter jeg læste at det ikke blev til noget gik jeg faktisk ud fra at Fenger ville være skadet i mindst en måned yderligere, og at Molde så trak sig fordi der kun ville være få kampe tilbage af sæsonen når Fenger var kampklar.
                    Ja syntes også det virker meget mistænksomt når han nu render rundt og ligner en der stort set er klar til kamp. Han sprintede, vendte skarpt og tacklede idag. Da de så havde trænet ca 1,5 time gik han over til fyssen og fik en masse løb i kroppen. Han ligner en uden nogen form for gener.
                    Men i mine øjne ligner han en der godt kunne indgå på holdet uden problemer indtil han bliver solgt. Hvis han så ikke sælges skal han nok give alt imens han er her.
                    Så vel en win/win uanset

                    Tror han fik 20 min som VK på 1. Holdet idag sammen med Luca og DD

                    Rami kagede rundt i dag syntes jeg. Mistede bolden konstant for så i det næste øjeblik at lave en genial frispilning. Tror ikke engang at Krogh ville bruge ham i start 11 selvom han havde muligheden. For lidt pres og alt for mange boldtab

                    Alt i alt en super god træning idag med meget mere sikkerhed på bolden. Ved godt der er forskel på træning og kamp. Men alligevel. De ser sgu bare mere frigjorte ud til træning og rystende nervøse og fastlåste i kampen mod EfB. Vi må håbe det bedste fredag. Men den SKAL bare vindes

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja syntes også det virker meget mistænksomt når han nu render rundt og ligner en der stort set er klar til kamp. Han sprintede, vendte skarpt og tacklede idag. Da de så havde trænet ca 1,5 time gik han over til fyssen og fik en masse løb i kroppen. Han ligner en uden nogen form for gener.
                      Men i mine øjne ligner han en der godt kunne indgå på holdet uden problemer indtil han bliver solgt. Hvis han så ikke sælges skal han nok give alt imens han er her.
                      Så vel en win/win uanset

                      Tror han fik 20 min som VK på 1. Holdet idag sammen med Luca og DD

                      Rami kagede rundt i dag syntes jeg. Mistede bolden konstant for så i det næste øjeblik at lave en genial frispilning. Tror ikke engang at Krogh ville bruge ham i start 11 selvom han havde muligheden. For lidt pres og alt for mange boldtab

                      Alt i alt en super god træning idag med meget mere sikkerhed på bolden. Ved godt der er forskel på træning og kamp. Men alligevel. De ser sgu bare mere frigjorte ud til træning og rystende nervøse og fastlåste i kampen mod EfB. Vi må håbe det bedste fredag. Men den SKAL bare vindes
                      Havde ellers håbet, med ophævelsen af De udstødtes ø, at en spiller som Rami kunne bidrage lidt, indtil vi finder en køber. Pund for pund er han stadig vores bedste spiller imo. Men hvis han ikke viser det til træning er der jo ingen grund til at bringe ham spil mod HB Køge, en kamp som jeg tror vi vinder om han er med eller ej.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Havde ellers håbet, med ophævelsen af De udstødtes ø, at en spiller som Rami kunne bidrage lidt, indtil vi finder en køber. Pund for pund er han stadig vores bedste spiller imo. Men hvis han ikke viser det til træning er der jo ingen grund til at bringe ham spil mod HB Køge, en kamp som jeg tror vi vinder om han er med eller ej.
                        Det er helt uforståeligt Rami ikke kan se, at han kan spille sig til en ny klub. Men istedet forsøger at træne sig til det.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg


                          Det er helt uforståeligt Rami ikke kan se, at han kan spille sig til en ny klub. Men istedet forsøger at træne sig til det.
                          Hvis han spiller kamp som han trænede idag er det nok bedst at købende klubber har SL Rami i tankerne. Men hans potentiale er stort. Sælg ham hellere lidt billigt og få en stor videresalgs klausul. Der kunne godt blive noget at hente i fremtiden

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Det ser ikke ud til at de endnu har købt nogen denne sommer, hvilket gør det mere mærkeligt at skiftet gik i vasken. Efter jeg læste at det ikke blev til noget gik jeg faktisk ud fra at Fenger ville være skadet i mindst en måned yderligere, og at Molde så trak sig fordi der kun ville være få kampe tilbage af sæsonen når Fenger var kampklar.
                            Fenger har jo allerede haft en del skader i sin karriere. Og som jeg husker det har det flere gange været knæ-problemer (ved ikke om det er samme knæ). Man kunne godt frygte (mest på Fengers egne vegne), at det er en læge, der har undersøgt hans knæ og fundet tegn på varige mén. Forstået på den måde, at der er større chance for flere skader og overbelastning hvis Max ikke får doseret belastning af træning og kamp rigtigt fremover.

                            Comment


                              #44
                              Det er nu virkelig på tide med en afklaring i hensigt af TT.
                              Ingen som hørte noget eller kunne banke på et vandrør?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Havde ellers håbet, med ophævelsen af De udstødtes ø, at en spiller som Rami kunne bidrage lidt, indtil vi finder en køber. Pund for pund er han stadig vores bedste spiller imo. Men hvis han ikke viser det til træning er der jo ingen grund til at bringe ham spil mod HB Køge, en kamp som jeg tror vi vinder om han er med eller ej.
                                Det er vildt så forskelligt vi ser på spillere. Men det også det sjove.

                                Comment

                                Working...
                                X