Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning tirsdag d. 23. Juli
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPræcis .. og så lavede han jo lige et godt og meget vigtigt mål med hovedet i lørdags. Jeg har snakket med en af hans tidligere trænere fra Dalum om hans helt fantastiske udvikling det seneste år, og det er også overraskende for ham. Han har fine muligheder for at blive en stor profil NB-ligaen af med den indstilling og ærgerrighed han udstrålede i lørdags. Du er bestemt ikke den eneste der har fejlvurderet Luca .. selv "objektivitetens stormogul" har også her taget fejl af den unge mand.
Det kan til en vis grad trænes, det er sværere at træne målnæsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu tager stormongolen jo fejl af det meste han lukker ud. Der findes et hav af angribere der ikke er de store teknikkere.
Det kan til en vis grad trænes, det er sværere at træne målnæsen.
I forhold til at tage fejl stjæler du jo klart prisen, med din gentagne latterliggørelse af OB`s mulige nedrykning.
Det er modigt nok at være så offensiv med den baggrund!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der må simpelthen være forhandlinger igang. Så må vi se hvor de lander
Jungletrommerne siger ihverfald at vi henter ca 4 nye spillere den næste måneds tid. Så må vi se om Trybull og en ny keeper ikke er inkluderet i det tal
Comment
-
Hvad ser du anderledes omkring Luca?
Jeg syntes han havde nogle vanvittige gode afslutninger i de kampe han var med.
Når man så havde en ikke eksisterende offensiv, var hans fravær underligt.
Man skal blive bedre til at nurse egne spillere, i stedet for at sende dem videre, så de spiller i superligaen for andre klubber.
Comment
-
Hvem /hvilke jungletrommer siger det? Synes det lyder voldsomt. Vil også kræve der bliver sendt det dobbelte ud.
4 ind vil nok kun kræve 5-6 ud(Sauli,Selvén,Aske,Rami,Buray og måske Fenger)
Hvis Fenger bliver kan det jo være at de nøjes med 3. Who knows. Men planen er 4Last edited by fmprOB; 23-07-2024, 20:28.
- Likes 2
Comment
-
Nu så jeg kun 2-3 træninger sidste sæson. Men forstod aldrig hvorfor Luca først startede for siden at blive syltet totalt.
Jeg syntes han havde nogle vanvittige gode afslutninger i de kampe han var med.
Når man så havde en ikke eksisterende offensiv, var hans fravær underligt.
Man skal blive bedre til at nurse egne spillere, i stedet for at sende dem videre, så de spiller i superligaen for andre klubber.
Comment
-
Ja det var et underligt forløb uden tvivl. Men syntes heller ikke han passede ind i det Alm prøvede at gøre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
For at være ærlig, så fandt jeg aldrig helt ud af hvad prøvede at gøre på angrebspositionen. Angriberen deltog aldrig i spillet, så meget ved jeg.
- Likes 1
Comment
-
Ikke det store at berette. En dag med en masse små spil.
Der var slet ikke taktisk træning 10 mod 10…
Men det lignede at Jenner fik at vide at han startede ude. Så det er nok pga Fenger.
Der blev også snakket med Slots efter rundkredsen. Er lidt i tvivl om han også fik meldingen
22 markspillere trænede idag og 4 målmand incl en U19
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke det store at berette. En dag med en masse små spil.
Der var slet ikke taktisk træning 10 mod 10…
Men det lignede at Jenner fik at vide at han startede ude. Så det er nok pga Fenger.
Der blev også snakket med Slots efter rundkredsen. Er lidt i tvivl om han også fik meldingen
22 markspillere trænede idag og 4 målmand incl en U19Last edited by Kappen1975; 25-07-2024, 15:51.
Comment
Comment