Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Altså jeg lavede en konto forleden. Men indtil videre kan jeg ikke se at de viser den. Der plejer at komme et lille video ikon ved kampen hvis det er. Men pt er det der ikke
    Har også prøvet tidligere men aldrig fået det til. Ser ud at jeg/vi må affinde os med kun at kunne se de kampe, som Viaplay viser på en af deres stationer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Har også prøvet tidligere men aldrig fået det til. Ser ud at jeg/vi må affinde os med kun at kunne se de kampe, som Viaplay viser på en af deres stationer.
      Ærgerligt at Viasat ikke tilbyder pay Per view. Det er kun OBs kampe jeg er interesseret i i hele deres setup. Og med sæsonkort, vil det i det nuværende setup koste ca. 500 kr pr udekamp. Det er sgu for dyrt

      Comment


        Ved ikke om det virker .... det finder vi ud af nu (Det gør det)
        Link til kampen:

        Vipbox (xsportbox.com)

        Ekstra link her - hvis det andet kokser:
        Soccer Streams | Koge vs Odense - Link 3 Live Stream Online (socceronline.me)​ ​
        Last edited by Rapand; 26-07-2024, 18:00.

        Comment


          Jeg har viaplay. Man kunne allernådigst dele mellem to enheder, så svigermekanikken kunne se med. Den et nu også lukket med hustandsregistrering.

          Grådigheden er til at tage og føle på. havde jeg andre muligheder havde jeg købt det.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Hold nu kæft hvor er der ringe kvalitet kampen vises i på viaplay. Men man kan vel heller ikke forvente andet til den pris . Man kan godt mærke det ikke er superliga længere…

            Comment


              Er billede der konstant hakker, på grund af en dårlig forbindelse fra Køge stadion. Det er i sandhed 1. Division det her

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Jeg har viaplay. Man kunne allernådigst dele mellem to enheder, så svigermekanikken kunne se med. Den et nu også lukket med hustandsregistrering.

                Grådigheden er til at tage og føle på. havde jeg andre muligheder havde jeg købt det.
                Hvis du har høj nok hastighed, kan du lave et google-meet. Smid kampen ind på en tab og inviterer deltagere ind

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                  Ved ikke om det virker .... det finder vi ud af nu (Det gør det)
                  Link til kampen:

                  Vipbox (xsportbox.com)

                  Ekstra link her - hvis det andet kokser:
                  Soccer Streams | Koge vs Odense - Link 3 Live Stream Online (socceronline.me)​ ​
                  Er det ikke bare en lang række reklamer - eller virker det hos nogen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Er billede der konstant hakker, på grund af en dårlig forbindelse fra Køge stadion. Det er i sandhed 1. Division det her
                    Det føles næsten som om man sidder og ser det på et ulovligt stream.
                    Men det koster naturligvis 5-700 kr om måneden i stedet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Det føles næsten som om man sidder og ser det på et ulovligt stream.
                      Men det koster naturligvis 5-700 kr om måneden i stedet.
                      Så vidt jeg forstår, så er det her trods alt ikke Viaplays skyld

                      Comment


                        6 afslutninger på 5 minutter er da godkendt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Så vidt jeg forstår, så er det her trods alt ikke Viaplays skyld
                          Men til den pris så burde det alligevel være noget der var styr på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Er det ikke bare en lang række reklamer - eller virker det hos nogen?
                            Samme her ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Er det ikke bare en lang række reklamer - eller virker det hos nogen?
                              virker fint her

                              Comment


                                Hold da op OB må gerne skynde sig tilbage i Superligaen - De spiller jo i baggården til et kontor her.

                                Comment

                                Working...
                                X