Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Lyder som om TBs højskolefilosofi er ved at indfinde sig i Ådalen. Jeg var så naiv at tro, at forventninger, pres og konkurrence er et vilkår, hvis man vil have succes som professionel sportsmand
    ja giver heller ikke megen mening for mig hvis det skulle være vejen frem - når TB selv snakker "overvinder" kultur (nu han ikke vil sige vinderkultur som alle andre - man skal jo skille sig lidt ud fra mængden)

    spillerne som individer og truppen som helhed skal da kunne håndtere det forventningspres der nu engang er. Og så skal man også håndtere de nederlag der kommer - for de kommer jo.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Præcis …. Og hvis man ikke vil vedkende sig at være det store dyr så behøver man i det mindste ikke forsøge at være det modsatte ..
      Postulat ud fra en lille udtalelse på tv. Lyder jo næsten som om at Krogh og Co har udtalt at man bare spiller for at blive i rækken…

      I vil have oprykningsgarantier. Dem får i altså ikke i Juli måned med det OB har været igennem.

      Men SELVFØLGELIG er det da ambitionen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Postulat ud fra en lille udtalelse på tv. Lyder jo næsten som om at Krogh og Co har udtalt at man bare spiller for at blive i rækken…

        I vil have oprykningsgarantier. Dem får i altså ikke i Juli måned med det OB har været igennem.

        Men SELVFØLGELIG er det da ambitionen
        Oprykningen er en sekundær ting !

        I min verden skulle han havde sagt noget lignende som- "Målsætningen er klart en oprykning, som bl.a. skal understøttes af et væsentligt større fokus på udvikling af klubbens kultur / DNA. Det skal kunne ses i spillestil, trupsammensætning, osv..."

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          ja giver heller ikke megen mening for mig hvis det skulle være vejen frem - når TB selv snakker "overvinder" kultur (nu han ikke vil sige vinderkultur som alle andre - man skal jo skille sig lidt ud fra mængden)

          spillerne som individer og truppen som helhed skal da kunne håndtere det forventningspres der nu engang er. Og så skal man også håndtere de nederlag der kommer - for de kommer jo.
          Ja, "overvinder kultur" og stor tilhænger af protreptik.

          Tror AA og TB kunne havde haft nogle spændende samtaler sammen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Postulat ud fra en lille udtalelse på tv. Lyder jo næsten som om at Krogh og Co har udtalt at man bare spiller for at blive i rækken…

            I vil have oprykningsgarantier. Dem får i altså ikke i Juli måned med det OB har været igennem.

            Men SELVFØLGELIG er det da ambitionen
            Det eneste jeg efterlyser er at man ikke taler sig ned .. så hellere være stille ..

            SK var den eneste træner der snakkede om nedrykning i hele forårsspillet .. det gjorde man ikke i Lyngby, det gjorde man ikke i Vejle .. der spillede man for at vinde, ikke for ikke at tabe ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Oprykningen er en sekundær ting !

              I min verden skulle han havde sagt noget lignende som- "Målsætningen er klart en oprykning, som bl.a. skal understøttes af et væsentligt større fokus på udvikling af klubbens kultur / DNA. Det skal kunne ses i spillestil, trupsammensætning, osv..."
              Tror ikke det var det der blev ment.

              Nok mere at hvis vi ikke skaber en sund kultur fra bunden er der måske større fare for ikke at rykke op. Eller at så står vi bare i samme situation igen når vi rammer superligaen. Hvis vi ikke skaber en sund klub bliver et elevatorhold. At hvis vi får skabt den sunde klub af sig selv med det budget vi har

              Men ja den udtalelse kom lidt kluntet ud

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det eneste jeg efterlyser er at man ikke taler sig ned .. så hellere være stille ..

                SK var den eneste træner der snakkede om nedrykning i hele forårsspillet .. det gjorde man ikke i Lyngby, det gjorde man ikke i Vejle .. der spillede man for at vinde, ikke for ikke at tabe ..
                Det er alle dage også bare nemmere for hold der går ind til sæsonen med det ene formål ikke at rykke ned. De behøvede ikke at snakke om det. For det var med i deres gameplan fra dag 1. Vi kom altså fra et helt andet scenarie

                Jeg vil ikke undskylde alt hvad Krogh har gjort. Han har lavet mange fejl. Og sikkert nok kostet os en nedrykning. Jeg var satme også sur og frustreret sidste sæson. Og syntes de spillede af helvede til i lørdags. Og bandede og svovlede over at han ikke skiftede DD ud…

                Men jeg kan se hvad de prøver på nu. Og tror/håber på at det er det rigtige på den lange bane. Så jeg vælger at se fremad og støtte op

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Oprykningen er en sekundær ting !

                  I min verden skulle han havde sagt noget lignende som- "Målsætningen er klart en oprykning, som bl.a. skal understøttes af et væsentligt større fokus på udvikling af klubbens kultur / DNA. Det skal kunne ses i spillestil, trupsammensætning, osv..."
                  Er det et citat fra SK om at oprykning er sekundær? Jeg husker det som at der blev snakket om den ændring der skal til forhåbentlig udmønter sig i en oprykning. Hvis det er det sidste så forstår jeg det som at der ikke er givet garantier for en oprykning med den radikale ændring der skal til for at få en sund kultur i klubben, som på i længden skal sikre oprykning og en plads i toppen af dansk fodbold

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det er alle dage også bare nemmere for hold der går ind til sæsonen med det ene formål ikke at rykke ned. De behøvede ikke at snakke om det. For det var med i deres gameplan fra dag 1. Vi kom altså fra et helt andet scenarie

                    Jeg vil ikke undskylde alt hvad Krogh har gjort. Han har lavet mange fejl. Og sikkert nok kostet os en nedrykning. Jeg var satme også sur og frustreret sidste sæson. Og syntes de spillede af helvede til i lørdags. Og bandede og svovlede over at han ikke skiftede DD ud…

                    Men jeg kan se hvad de prøver på nu. Og tror/håber på at det er det rigtige på den lange bane. Så jeg vælger at se fremad og støtte op
                    Der var forhåbentlig tale om en væsentlig grad af premierenerver. Der er ingen tvivl om at de her unge spillere godt ved, at en OB-fan har en forventning om at vi som minimum skal spille superliga, så der hviler et stort pres på deres skuldrer. Det jeg har set i træningskampene har også hængt bedre sammen end det jeg så imod EFB, så jeg har et håb om det løsner lidt op i det hele, at man kom godt fra land pointmæssigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Der var forhåbentlig tale om en væsentlig grad af premierenerver. Der er ingen tvivl om at de her unge spillere godt ved, at en OB-fan har en forventning om at vi som minimum skal spille superliga, så der hviler et stort pres på deres skuldrer. Det jeg har set i træningskampene har også hængt bedre sammen end det jeg så imod EFB, så jeg har et håb om det løsner lidt op i det hele, at man kom godt fra land pointmæssigt.
                      Meget enig. 3p fredag og vi burde have fået den start der måske kan løsne lidt op for tingene.
                      Så må vi se om de fucker det op på stadion hjemme foran 10.000 tilskuere mod Hvidovre..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Oprykningen er en sekundær ting !

                        I min verden skulle han havde sagt noget lignende som- "Målsætningen er klart en oprykning, som bl.a. skal understøttes af et væsentligt større fokus på udvikling af klubbens kultur / DNA. Det skal kunne ses i spillestil, trupsammensætning, osv..."

                        Du ved jo godt, at klubbens klare ambition er oprykning.
                        Du er informeret om, at man vil investere alle ressourcer nødvendige for det.
                        Du forstår jo godt, at SK vil skabe oprykningen udfra opbygningen af en kultur, sundhed og spillestil.

                        Hvorfor blive ved med fnidder fnadder?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                          Du ved jo godt, at klubbens klare ambition er oprykning.
                          Du er informeret om, at man vil investere alle ressourcer nødvendige for det.
                          Du forstår jo godt, at SK vil skabe oprykningen udfra opbygningen af en kultur, sundhed og spillestil.

                          Hvorfor blive ved med fnidder fnadder?
                          +1

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Er det et citat fra SK om at oprykning er sekundær? Jeg husker det som at der blev snakket om den ændring der skal til forhåbentlig udmønter sig i en oprykning. Hvis det er det sidste så forstår jeg det som at der ikke er givet garantier for en oprykning med den radikale ændring der skal til for at få en sund kultur i klubben, som på i længden skal sikre oprykning og en plads i toppen af dansk fodbold
                            "- Succeskriteriet for mig er at vi får skabt en klub, som først og fremmest udstråler en stærk kultur med en masse villighed til at investere og arbejde sindssygt hårdt. Det er prioritet nummer et. Biproduktet er punkt to er: Vi skulle gerne rykke op."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                              Du ved jo godt, at klubbens klare ambition er oprykning.
                              Du er informeret om, at man vil investere alle ressourcer nødvendige for det.
                              Du forstår jo godt, at SK vil skabe oprykningen udfra opbygningen af en kultur, sundhed og spillestil.

                              Hvorfor blive ved med fnidder fnadder?
                              Slet

                              Stopper inden det bliver ordkløveri
                              Last edited by Online; 24-07-2024, 08:49.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                "- Succeskriteriet for mig er at vi får skabt en klub, som først og fremmest udstråler en stærk kultur med en masse villighed til at investere og arbejde sindssygt hårdt. Det er prioritet nummer et. Biproduktet er punkt to er: Vi skulle gerne rykke op."
                                Man kan ikke trække hestevognen uden først at spænde hestene foran? Jeg vil medgive at ordet "biprodukt" nok ikke er særligt heldigt valgt. Det skal jo helst være selve produktet. Men produktet kommer længere væk fra opfyldelse, hvis ikke man først skaber det fundament, som ingen har formået at skabe de sidste 10 år. Hvis vi gør skabelsen af fundamentet til førsteprioritet så øger man også sandsynligheden for at opnå de sportslige mål.

                                Målet er oprykning. De vil forsøge at skabe begge dele. Sådan tolker jeg det. Omend formuleringen måske ikke er særlig heldig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X