Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Mens skal han nok lade være med at bidrage til den ..
    hvordan synes du han bidrager til den?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Jeg synes heller ikke Slotsager var god f.eks. Men Gomez sejlede rundt i flere situationer, både i forhold til pasninger clearinger og bare sin placering flere gange.
      Jamen, det gjorde Slots da også. Jeg synes bare, at Forum har dømt Gomez som et dyrt fejlkøb - det tror jeg ikke er rigtigt på. Var han fejlfri og med de kompetencer han har fysisk, spillede han sgu nok ikke i OB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

        Jamen, det gjorde Slots da også. Jeg synes bare, at Forum har dømt Gomez som et dyrt fejlkøb - det tror jeg ikke er rigtigt på. Var han fejlfri og med de kompetencer han har fysisk, spillede han sgu nok ikke i OB
        Men indtil videre har han da været et dyrt fejlkøb?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Jeg synes den er lidt svær.
          På en ene side har jeg en forventning om at vi rykker op, og en forventning om at vi præsterer som det bedste hold i rækken. Vi har det bedste stup, og det højeste budget, så selvfølgelig skal vi rykke op som det bedste hold.
          På den anden side så har sidste sæson sat sig så dybt i mig, at jeg oprigtigt er meget i tvivl om vi kan rykke op, i særdeleshed som vi står lige nu. det er trods alt en del af de samme spillere, og den selvsamme træner der var med til at rykke os ned, som vi nu skal sætte vores lid til er gode nok. Når jeg så ser en kamp i dag hvor jeg ser mange af de samme problemer som vi havde i sidste sæson, selv under Andreas Alm, på trods af at vi møder et hold der i sidste sæson lå i 2. div (enig i at de har et par gode spillere, og de havde en fin opbakning i dag osv.) så kan jeg godt blive bekymret. Vi skaber jo nærmest ikke nogen chancer. Jeg ved jo godt at det her ikke er den trup vi kommer til at stå med den 1. September, men jeg må indrømme, at på trods af at kampen endte i kæmpe eufori, så forlod jeg ikke stadion med en særlig stor optimisme.
          Jeg har også en forventning om, at vi præsterer som det bedste hold i 1. Division, men jeg tror, det er galimatias at forestille sig, den udvikling fra imploderet kaosklub til velspillende storfavorit, ankomme allerede d. 20. Juli.

          Jeg havde på forhånd en kæmpe tvivl om denne her kamp, for det er nærmest den sværeste modstander vi kunne trække i første runde. De rider stadig på bølgen og vi kæmper stadig med overhovedet at blive på benene.

          At vi vinder skubber bare projektet hurtigere i den rigtige retning. Det giver spillerne noget ro i maven, og måske også noget så sjældent som en succesoplevelse i den stribede trøje.

          jeg synes det er forbandet, at vi skal pille sejrens glæde fra dem, fordi de ikke slog et “2. Divisionshold” med 6-0 på udebane, og med flot fremadrettet angrebsbold. Det er i mine øjne langt mere et skridt på vejen mod noget bedre, end et færdigt produkt.

          Jeg tror, tror, tror på sagen.

          og hvis alle skulle være ærlige, havde de så ikke på forhånd foretrukket en 1-2 sejr, hvis de havde fået to alternativer: 2-1 pænt OB-spil eller 1-2 grimt OB-spil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

            Kritikken skal naturligvis ses i lyset af, at vi har været på en nedadgående kurve resultat og præstationsmæssigt.

            Vi møder så op til en ny sæson mod et hold, der har ligget 2 rækker under os i 2 år, og bliver som minimum matchet på ret mange parametre.

            Vi så “mere af det samme” fra OB i dag. Langsom boldomgang, manglende sammenhæng, invitation til pres som udløser fejl og boldtab, ukoordineret pres og manglende kvalitet i om omkring feltet.

            Vi er blevet fortalt, at vi arbejder på at være mere dynamiske, ikke skal lave samme børnefejl i opspillet og vil være mere direkte, og så spiller vi i dag og skaber næsten ingen reelle chancer fra åbent spil.

            For et hold, der desperat mangler selvtillid, kan jeg ikke se hvem der skal være styrket efter i dag udover Kjerrumgaard.

            Når det så er sagt (!), så vil jeg medgive, at det er for tidligt at konkludere noget. Vi har på mange måder en ny trup dog uden kvaliteten er blevet løftet. Der skal indarbejdes et nyt hierarki og aftalerne skal på plads. Forhåbentligt bliver vi styrket i toppen og bredden.
            Esbjerg er jo ikke et normalt 2. divisionshold. Det er en kæmpeklub, med enorm opbakning fra en stor by, masser af investorer, de er et stensikkert top-6 hold, der er tidligere superligaspillere med i deres trup. Så rolig nu.

            Der arbejdes på noget, som man liiiige er begyndt på. Altså OB starter jo nærmest fra nul, forestil dig Berlin i maj 45, det er der vi er. Det kommer til at tage tid, men arbejdet er igang, fundamentet er ved at blive støbt, men det skal jo på ingen måde funkle og være færdigt endnu.

            Jeg ville virkelig ønske, at folk forstod, hvor svær en situation klubben er i, og hvor meget det her egentligt kræver, og så i højere grad bakkede op, istedet for at se sig sure på alting. Bjørn er fortid, ti års slingrekurs er fortid, fremtiden er vores OB, og det bygger vi idag, sten for sten, og det skal nok lykkedes, hvis vi står sammen og kæmper for klubben. Det ved jeg godt, at I gør, også jer der brokker jer, selvfølgelig, alle har OB i hjertet, men lad os nu lige prøve også at kigge på det der peger fremad, og have noget optimisme og kampgejst. Nogle gange skal det være skidt, før det bliver godt, og jeg har virkelig aldrig troet på bedre tider for OB, end jeg gør netop nu, selvom det kan lyde komplet åndssvagt. Men jeg tror virkelig på, at det vi har gang i nu, kan være en løftestang for at skabe et OB, som vi er glade for, og som nok skal etablere sig i superligaen igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Jeg synes den er lidt svær.
              På en ene side har jeg en forventning om at vi rykker op, og en forventning om at vi præsterer som det bedste hold i rækken. Vi har det bedste stup, og det højeste budget, så selvfølgelig skal vi rykke op som det bedste hold.
              På den anden side så har sidste sæson sat sig så dybt i mig, at jeg oprigtigt er meget i tvivl om vi kan rykke op, i særdeleshed som vi står lige nu. det er trods alt en del af de samme spillere, og den selvsamme træner der var med til at rykke os ned, som vi nu skal sætte vores lid til er gode nok. Når jeg så ser en kamp i dag hvor jeg ser mange af de samme problemer som vi havde i sidste sæson, selv under Andreas Alm, på trods af at vi møder et hold der i sidste sæson lå i 2. div (enig i at de har et par gode spillere, og de havde en fin opbakning i dag osv.) så kan jeg godt blive bekymret. Vi skaber jo nærmest ikke nogen chancer. Jeg ved jo godt at det her ikke er den trup vi kommer til at stå med den 1. September, men jeg må indrømme, at på trods af at kampen endte i kæmpe eufori, så forlod jeg ikke stadion med en særlig stor optimisme.
              vi skal nok rykke op. Se de første kampe som "vi ser lige den nuværende trup an i kamp", og så vil ledelsen fylde ud, hvor den nuværende trup mangler kvalitet. Vi har så mangle midler, at vi selvfølgelig kan finde de spillere, som vi skal bruge for at rykke op. Men OB skal jo gerne mere end bare rykke op, så der skal også købes ind med tanke på næste år, og lige det er en rigtig svær øvelse. Så det bliver nok lidt bumlet her i starten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Jeg sagde ikke, at jeg synes, jeg er uambitiøs. Jeg sagde, jeg var blevet kaldt det. :) af dig ikke desto mindre. Jeg ville nok snarere betegne mig selv som en optimistisk realist. Jeg vil mene, at enhver der troede, at vi skulle til en af Danmarks større byer med et fodboldhold, der har et top-4 budget i vores nuværende række, og troet, at vi bare skulle være ovenpå i 90
                minutter og de nye ting, der arbejdes med værende fuldt implementeret på 30 dage - de har været jubelidioter.

                Jeg hader det skam heller ikke. Jeg opfatter som sagt mig selv som realist. Fodbold er jo et spil, hvor 22 mennesker spiller 11 mod 11. Så hvert hold har en plan, og i de fleste tilfælde, vil de gøre alt hvad der står i deres magt for at forpurre modstanderens plan.

                Jeg så en ganske anden kamp herinde end de fleste andre tilsyneladende gjorde, og selvfølgelig var der plads til forbedring, men det skulle da være fuldstændig vanvittigt, hvis man skriver nekrologen over OB på baggrund af én runde - hvor vi vandt…. På udebane… mod en af konkurrenterne til topplaceringer…..

                Jeg er ikke hævet over, at OB kan spille a h…. til, eks. Viborg kampen hjemme sidste sæson. En af de mest horrible fodboldoplevelser jeg kan huske. Men i dag er en sejr, tre point - og så hjem på træningsbanen og arbejde!
                Nu er det vel lidt en stretch at kalde en nyoprykker som Esbjerg er for én af konkurrenterne til topplaceringerne...? Det er sjældent en oprykker er favorit til at tage topplaceringer.

                Det er en Superliga nedrykker tilgengæld; oftest og, når du snakker om forventninger, så virker det som om du forsøger at bruge din taletid på at angribe et hvert anstrøg til at se de åbenlyse hår i suppen, når man vinder en overtidssejr over en oprykker, der godt nok var og er en del stærkere end de fleste oprykkere fra 2. Division er, men som stadig er en oprykker, der har været 2 år i 2. Division.

                Vi er én af favoritterne i denne række. Det er Esbjerg altså ikke, uanset hvordan du vender og drejer det. Så jo, det er uambitiøst bare at se på de 3 points, og så tro at det betyder kritik bare forstummer.

                Du havde givetvis været tilfreds med uafgjort, men det ændrer ikke på, at det er en del, der ikke havde været, uden at det på nogen som helst måder betyder, at disse, vi har for store forventninger.

                Det er dog, heldigvis, de færreste, der ikke er glade for de 3 points. Men at forlange at man bare skal være tilfredse med 3 points og så ikke sige mere; fordi du nærmest er allergisk overfor bare den mindste kritik, det synes jeg ikke, at du kan tillade dig.

                Og så vil jeg da gerne gentage, at jeg synes, at du er for uambitiøs, hvis du kan være tilfreds med 1-1 mod en oprykker; upåagtet at denne oprykker er på et højere niveau end forventet.

                Jeg var også i Esbjerg, og var megaglad over de 3 points; men helt ærligt: Det burde da være muligt at være utilfreds med det spillemæssige udtryk, som mest af alt lignede størstedelen af de kampe, vi spillede i sidste sæson. Og det er dét, der ligger i baghovedet på folk, hvis nerver er blevet flosset godt og grundigt de sidste mange år. Akkumuleret frustration - tror du virkelig tingene bare nulstilles, og så starter man på ny, når sæsonen begynder.

                Sådan fungerer det altså ikke, uanset hvordan du vender og drejer det. Når nogen mener præstationen var dårlig og at vi var heldige med at få de 3 points, hvorfor må de ikke mene dét? Tror du virkelig det betyder at man ikke er glad for de 3 points, og jublede lige så meget, som du selv var?

                Jeg var i vældigt humør, i hvert fald, hele vejen hjem fra Esbjerg. Men jeg er så realistisk pessimist. Mest af alt, fordi der ikke har været meget af have sin optimisme i. Og det synes jeg heller ikke præstationen i dag indikerede.

                Så måske DU skulle lave lidt om på DINE forventninger? Hvis du forventer folk bare skal se på de 3 points og så ikke give udtryk for, at de syntes det de så var middelmådigt?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Jeg synes, du taler Esbjerg længere ned end virkeligheden tillader, det var ikke BK Frem eller Skive vi skulle møde, men en klub, der poster enorme summer i deres fodboldhold og sportslige setup.

                  Jeg så masser af momenter, hvor OB gjorde alvor af deres dynamiske pres. Særligt i begyndelsen, men de sidste 10-15 min følte jeg, at det lignede OB havde mere energi end modstanderen, der blev lidt afventende og sidelæns i sit spil. Men du har helt ret i, at det er langt fra at være færdigstøbt.

                  til projektets fuldbyrdelse og succes skal vi helst have sejre, også de grimme. Sejre giver (hele!) holdet selvtillid, og en følelse af medgang.

                  Vi behøves vel ikke at dykke ret langt ned i fodboldhistoriens annaler, for at finde eksempler på dygtige mandskaber, der mister pusten med nederlag og bryder sammen, eller (relativt til deres modstandere) dårlige mandskaber der præsterer over evne og laver kæmpe resultater (Danmark 92, Hobro, Leicester).
                  Fair pointer. Selvfølgelig er det ikke et arketypisk 2. div hold, der er rykket op. De har rammerne og infrastrukturen til meget mere. Er dog ikke synderligt
                  imponeret af deres trup. De kommer tilmed selvfølgelig med en anden tro, frigjorthed og optimisme end vi gør i dag.

                  Synes faktisk Esbjerg i dag spiller ret meget på den måde, vi giver udtryk for selv at ville spille - bare mere effektivt. Synes de bed mere fra sig i presset og i større perioder en vi. De havde en gameplan om at spille
                  over vores pres ved at ramme Holten, som fungerer fortrinligt. Vi formår slet ikke at bruge Luca på den måde, og han virker heller ikke mobil og fysisk nok (trods sin størrelse) til den rolle. Samtidigt får vi slet ikke samlet op, når han så vinder en duel. Modsat virker han heller ikke så skarp, når han får den i fødderne. Hans afleveringsspil i kontrasituationer bliver lidt hæmmende.

                  Nu skal det ikke lyde som en bashing af spilleren Kjerrumgaard, da han giver den alt han kan i dag, og er vores bedste mand med sine bidrag til målene. Jeg synes bare, der er noget der ikke hænger sammen mellem den trup vi har, og den måde vi prøver at spille på.

                  Min negativitet beror sig bare mest på, at jeg simpelthen syneg, der er for mange usikkerhed i vores trup. Hvem skal løfte det her hold rent mentalt? Jeg har svært ved at se, hvem der kommer ud af kampen i dag med styrket selvtillid udover Luca. Resten underpræsterer stort set over hele linjen, hvis du spørger mig. Hvis spillet ikke bliver bedre og mere vandtæt, så tror jeg vi sætter os selv op til potentielt at havne i endnu selvtillidskrise, hvor vi bliver bange for at spille selv mod de på papiret nemmeste modstandere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    Jeg har også en forventning om, at vi præsterer som det bedste hold i 1. Division, men jeg tror, det er galimatias at forestille sig, den udvikling fra imploderet kaosklub til velspillende storfavorit, ankomme allerede d. 20. Juli.

                    Jeg havde på forhånd en kæmpe tvivl om denne her kamp, for det er nærmest den sværeste modstander vi kunne trække i første runde. De rider stadig på bølgen og vi kæmper stadig med overhovedet at blive på benene.

                    At vi vinder skubber bare projektet hurtigere i den rigtige retning. Det giver spillerne noget ro i maven, og måske også noget så sjældent som en succesoplevelse i den stribede trøje.

                    jeg synes det er forbandet, at vi skal pille sejrens glæde fra dem, fordi de ikke slog et “2. Divisionshold” med 6-0 på udebane, og med flot fremadrettet angrebsbold. Det er i mine øjne langt mere et skridt på vejen mod noget bedre, end et færdigt produkt.

                    Jeg tror, tror, tror på sagen.

                    og hvis alle skulle være ærlige, havde de så ikke på forhånd foretrukket en 1-2 sejr, hvis de havde fået to alternativer: 2-1 pænt OB-spil eller 1-2 grimt OB-spil.
                    Selvfølgelig ville vi alle foretrække sejren, any day of the week. Men havde vi tabt 2-1 med en skudstatistik der hed 25-4 i vores favør, i en kamp hvor vi havde domineret meget og havde tabt på en blanding af uskarphed og tilfældigheder, så havde den været til at sluge.

                    Comment


                      Sindssyg heldig sejr idag. Vi spillede virkelig dårligt. Havde forventet lidt mere. Bare i perioder.

                      Men vi fik 3p og skal møde et af ligaens dårligste hold på fredag. Det er en gylden mulighed for at komme godt fra start og måske få noget selvtillid som denne trup virkelig har brug for..

                      Så bare sejren kommer i hus fredag kan jeg godt tilgive hvis der stadig mangler hoved og hale i spillet igen. For det var virkelig ikke kønt. Der var simpelthen ikke struktur i noget som helst idag og det bliver nok ikke løst til på fredag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                        Så er første kamp spillet, jeg var på stadion og fik lov til at juble over sejren. Vi vandt på en sindssygt svær udebane mod et ekstremt kompetent Esbjerg-mandskab med vind i ryggen fra 2. Div.

                        Men skulle man tro de seneste 11 sider af denne kamptråd, så har vi tabt alting og er lige lukt på vej i 2. division?

                        Jeg hader at være så - jeg mener, jeg er blevet kaldet uambitiøs - men, er det ikke fedt nok med en grim sejr i en kamp, hvor ikke alting klapper mod en dygtig modstander.

                        Det var tydeligt, at Emil Holten og Elias Sørensen har niveau til større adresser end stadion på Gl. Vardevej, og det er altså kompetente folk i Bourhanne, Strunck og From også. Særligt Esbjergs offensiv virker som en velsmurt kontramaskine, der har et højt relationelt niveau spillerne imellem. Esbjergs tilgang til kampen gjorde det også til en vanskelig udebanekamp.

                        Fra lægterne så jeg: En oplagt Max Ejdum, der virkede til at give alt hvad han havde med flere enormt gode aktioner, hvor han vender af på sin direkte modstander eller slet og ret sprinter forbi dem. En Luca Kjerrumgaard, der aldrig stoppede med at prøve og nærmest havde en umenneskelig mængde energi ifht hvor meget, han løb og arbejdede. En optimistisk William Martin der fik en fin debut mod voksne divisionspillere, han har altså en rigtig fin timing i sine aktioner - han kan blive vild.

                        Jeg så også to hold, med premierenerver og sommerferie der skulle ud af benene. Opspilsfejl fra begge hold.

                        Jeg havde været tilfreds med 1-1 mod et irriterende EfB-mandskab, men jeg tager imod tre point med kyshånd - og uden alt den forbandede negativitet.

                        Vi taber - kritik
                        Vi står uafgjort - kritik
                        Vi vinder - kritik

                        Måske man skulle arbejde med sine forventninger. Point frem for poleret spil, det må man lægge på skridt for skridt.
                        Tak - negativitet og dårlig omtale, skal ændres i klub såvel, som på dette debatform, hvor ingenting er godt nok.
                        På med ja-hatten... måske det hjælper på auraen omkring resten af klubben, hvis vi ikke fodrer avis-paverne med brok og dårlig stemning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

                          Tak - negativitet og dårlig omtale, skal ændres i klub såvel, som på dette debatform, hvor ingenting er godt nok.
                          På med ja-hatten... måske det hjælper på auraen omkring resten af klubben, hvis vi ikke fodrer avis-paverne med brok og dårlig stemning.
                          Så hvis bare vi klapper i hænderne hver gang vi scorer, og ellers bare negligerer når det går skidt, så løser det alle vores problemer?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            hvordan synes du han bidrager til den?
                            det er jobbet her med Mikadopinde, at det er svært at hente spillere, at han taler andre klubber op, at 1. div. er svær osv.
                            Jeg har ikke hørt ham tale OB ret meget op …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Nu er det vel lidt en stretch at kalde en nyoprykker som Esbjerg er for én af konkurrenterne til topplaceringerne...? Det er sjældent en oprykker er favorit til at tage topplaceringer.

                              Det er en Superliga nedrykker tilgengæld; oftest og, når du snakker om forventninger, så virker det som om du forsøger at bruge din taletid på at angribe et hvert anstrøg til at se de åbenlyse hår i suppen, når man vinder en overtidssejr over en oprykker, der godt nok var og er en del stærkere end de fleste oprykkere fra 2. Division er, men som stadig er en oprykker, der har været 2 år i 2. Division.

                              Vi er én af favoritterne i denne række. Det er Esbjerg altså ikke, uanset hvordan du vender og drejer det. Så jo, det er uambitiøst bare at se på de 3 points, og så tro at det betyder kritik bare forstummer.

                              Du havde givetvis været tilfreds med uafgjort, men det ændrer ikke på, at det er en del, der ikke havde været, uden at det på nogen som helst måder betyder, at disse, vi har for store forventninger.

                              Det er dog, heldigvis, de færreste, der ikke er glade for de 3 points. Men at forlange at man bare skal være tilfredse med 3 points og så ikke sige mere; fordi du nærmest er allergisk overfor bare den mindste kritik, det synes jeg ikke, at du kan tillade dig.

                              Og så vil jeg da gerne gentage, at jeg synes, at du er for uambitiøs, hvis du kan være tilfreds med 1-1 mod en oprykker; upåagtet at denne oprykker er på et højere niveau end forventet.

                              Jeg var også i Esbjerg, og var megaglad over de 3 points; men helt ærligt: Det burde da være muligt at være utilfreds med det spillemæssige udtryk, som mest af alt lignede størstedelen af de kampe, vi spillede i sidste sæson. Og det er dét, der ligger i baghovedet på folk, hvis nerver er blevet flosset godt og grundigt de sidste mange år. Akkumuleret frustration - tror du virkelig tingene bare nulstilles, og så starter man på ny, når sæsonen begynder.

                              Sådan fungerer det altså ikke, uanset hvordan du vender og drejer det. Når nogen mener præstationen var dårlig og at vi var heldige med at få de 3 points, hvorfor må de ikke mene dét? Tror du virkelig det betyder at man ikke er glad for de 3 points, og jublede lige så meget, som du selv var?

                              Jeg var i vældigt humør, i hvert fald, hele vejen hjem fra Esbjerg. Men jeg er så realistisk pessimist. Mest af alt, fordi der ikke har været meget af have sin optimisme i. Og det synes jeg heller ikke præstationen i dag indikerede.

                              Så måske DU skulle lave lidt om på DINE forventninger? Hvis du forventer folk bare skal se på de 3 points og så ikke give udtryk for, at de syntes det de så var middelmådigt?

                              MvH ChrisOB
                              Jeg må bare, endnu en gang, erklære mig lodret uenig i dine pointer. Selvom jeg respekterer dem, så ser vi bare verden helt forskelligt.

                              For det første, så bruger Esbjerg i omegnen af 40 millioner kroner på lønninger om året - og det tal ventes at stige.

                              Dermed lægger de sig tæt op ad Sønderjyske sidste år og AC Horsens. Det er ikke uortodokst at en oprykker, skulle være favorit til oprykning, men de er i min optik en stensikker top-6, og med en god signing eller to, kunne de sagtens ryge med op.

                              For det andet har de bare nogle pisse dygtige spillere, der vil spille i klubben og giver den en skalle for de falske striber, og de er kommet igennem en hård tid, og nu går det fremad, den følelse er tydelig hos dem. De har tur i den.

                              Nu er jeg ikke allergisk overfor alt kritik, men jeg er da lidt allergisk over kværulanter og sortseere, der går i lynchingstemning fordi en 2-1 sejr er lidt grim, eller afleveringerne i kampen ikke sad i skoene. Min helt nøgterne og inception-agtige kritik af kritikken, var, at den bliver meget skinger - særligt når vi vinder kampen.

                              Folk må gerne mene, vi er heldige, eller at Søren Krogh er dum. Men jeg påpeger, at det er blevet en automatreaktion.

                              Man behøves ikke at lade sig begejstre, men man behøves vel for helvede ikke male fanden på væggen fordi man vinder en grim sejr.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

                                Tak - negativitet og dårlig omtale, skal ændres i klub såvel, som på dette debatform, hvor ingenting er godt nok.
                                På med ja-hatten... måske det hjælper på auraen omkring resten af klubben, hvis vi ikke fodrer avis-paverne med brok og dårlig stemning.
                                Selv tak, men jeg må desværre erklære mig uenig.

                                Jeg synes ikke, at vi skal være positive - bare for at være det. Der kan jo vitterligt være grunde til at være pisse sur og negativ.

                                i dag synes jeg bare det var svært at se, hvorfor vi alle skulle være så sure og skuffede over tre point i sæsonåbneren.

                                Taber vi til HB Køge, kan en hårdt tilkæmpet sejr i dag jo være ligegyldig.

                                Comment

                                Working...
                                X