Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Bonde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Tak for updates

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Slut 2-0 de spillede åbenbart kun 25 min i 2 halvleg
      Tak for Updates - det er sku dejligt!
      Hvordan spillede vi, i den korte kamp?

      Og hvad var dine første tanker omkring Bonde?

      Comment


        #48
        Hvad er ideen med så kort en kamp

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Hvad er ideen med så kort en kamp
          Nok bare at få testet og sammenspillet et hold lidt mere. Også tanke på Bonde

          Og så holde den kort med tanke på at der er kamp om 4 dage

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nok bare at få testet og sammenspillet et hold lidt mere. Også tanke på Bonde

            Og så holde den kort med tanke på at der er kamp om 4 dage
            Tænker jeg også. Det er nok ikke længe siden, at den blev planlagt.

            Det er nok en blanding af, at de gerne ville have haft lidt flere minutter i en af de andre kampe (+ at den seneste blev ødelagt lidt af vejret). Og at de ikke rigtigt har fået spillet med det der ligner a-opstillingen. Det kan man komme tættere på nu med Ejdum klar igen og Bonde inde. Forventer Bonde går direkte i startopstillingen i Esbjerg.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Tænker jeg også. Det er nok ikke længe siden, at den blev planlagt.

              Det er nok en blanding af, at de gerne ville have haft lidt flere minutter i en af de andre kampe (+ at den seneste blev ødelagt lidt af vejret). Og at de ikke rigtigt har fået spillet med det der ligner a-opstillingen. Det kan man komme tættere på nu med Ejdum klar igen og Bonde inde. Forventer Bonde går direkte i startopstillingen i Esbjerg.
              Ja, det giver god mening. Men fatter ikke, hvorfor man ikke tidligere og i min. 2/3 af en normal træningskamp, ikke har spillet med det der så tæt som muligt vil ligner a-opstillingen. Virker ærlig talt ikke helt gennemtænkt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                2-0 det lignede William Martin der sparkede den ind
                Takker for updates!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Hvad er ideen med så kort en kamp
                  Meningen mod Vejle, var jo der skulle spilles en halvleg mere - men OB meldte afbud pga vi har for få spillere til det.
                  Derfor er det vel naturligt man leder i markedet efter en mulighed.

                  OB presser spillerne i træningen og køre ofte dobbelt træningspas, derfor vil det ogås være tosset med 4 dage til ligastart, at spille 90 minutter (som vi næsten i forvejen ikke kan stolle trup til)

                  Comment


                    #54
                    Skal man mon ligge noget i at Slotsager nu en del af “A” kæden?

                    Hvorfor har Gomez og Bjørn startet alle kampe sammen, og Slots på bænken, men nu Slotsager som starter 4 dage før?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Skal man mon ligge noget i at Slotsager nu en del af “A” kæden?

                      Hvorfor har Gomez og Bjørn startet alle kampe sammen, og Slots på bænken, men nu Slotsager som starter 4 dage før?
                      Kan jo være et salg af Slotsager har været på trapperne, men så er det røget i vasken f.eks.

                      Comment


                        #56
                        Hvor ville jeg elske, hvis Slots tog 1-2 år mere i OB (altså en kort forlængelse af kontrakten). Han ville have godt af det, og mon ikke vi alle har overvurderet den gode Slots en smule, jf aktuelle prisleje på 2-3 mill euro.

                        Bjørn og Slots ville være en glimrende duo. Gomez er et fejlkøb.

                        Det hold, vi stiller med i dag, et et hold, jeg kan holde af. Har jeg ikke prøvet i nogle år. Et par transfervinduet med rette fokus, og det ser godt ud.
                        Last edited by Jungledyret; 16-07-2024, 15:17.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Ja, det giver god mening. Men fatter ikke, hvorfor man ikke tidligere og i min. 2/3 af en normal træningskamp, ikke har spillet med det der så tæt som muligt vil ligner a-opstillingen. Virker ærlig talt ikke helt gennemtænkt.
                          Tænker også det har været planen i tidligere. Både i AaB-kampen og Vejle-kampen. Imod AaB ver der jo et par vigtige spillere der havde knæproblemer og imod Vejle var der sygdom.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Ja, det giver god mening. Men fatter ikke, hvorfor man ikke tidligere og i min. 2/3 af en normal træningskamp, ikke har spillet med det der så tæt som muligt vil ligner a-opstillingen. Virker ærlig talt ikke helt gennemtænkt.
                            Enig! Men jeg må hellere lade være med at kritisere træneren mere. Han er jo åbenbart fejlfri ifg flertallet herinde.
                            Så opbakning herfra, indtil videre.

                            Comment


                              #59
                              Paulsen mistede en tand

                              https://fyens.dk/ob/det-var-en-hemme...6534c65b41a-12

                              Comment


                                #60
                                Kamp referat fra ob.dk

                                https://ob.dk/nyheder/2024/juli/stri...stved-boldklub

                                Comment

                                Working...
                                X