Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
      Man kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!
      Enig, 11 fra akademiet ud af en trup på 20, det gider jeg rigtigt godt at følge!

      Comment


        Kan desværre ikke være med til Esbjerg. Er der nogen som kan hjælpe med et link?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          11 akademispillere og ingen VAR, det kan sgu alligevel et eller andet... Men kun én sæson tak
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
            Man kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!
            Og det er jo ikke bare 11 unge spillere, der er rigtig mange af dem som spåes store fremtider
            https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Kan desværre ikke være med til Esbjerg. Er der nogen som kan hjælpe med et link?
              Det ligner at den kommer på Onefootball.com, men har aldrig prøvet med 1 div fra udlandet, så ved ikke om det virker, eller hvor ofte de viser kampe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Kan desværre ikke være med til Esbjerg. Er der nogen som kan hjælpe med et link?
                https://www.dr.dk/cgi-bin/fttx2.exe/680

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

                  Det ligner at den kommer på Onefootball.com, men har aldrig prøvet med 1 div fra udlandet, så ved ikke om det virker, eller hvor ofte de viser kampe
                  De streamer desværre kun Superligaen. :-(
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


                    Kan desværre ikke komme til Esbjerg i dag, så ser den på TV3.

                    Har en fin pakke på Allente, hvor jeg kan se mange kampe i diverse ligaer og spændende kanaler.

                    Udfordringen er vel, hvad man/familien vil betale for en månedlige pakke ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                      Og det er jo ikke bare 11 unge spillere, der er rigtig mange af dem som spåes store fremtider
                      Det er nemlig det. Jeg er meget spændt på at se WCM og Hansborg. Formoder at i hvertfald WCM kan få en del spilletid idag :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        De streamer desværre kun Superligaen. :-(
                        Du har sikkert ret, men den står under deres watch kategori. https://onefootball.com/en/match/2509380

                        Comment


                          Debut til William Martin og Jakob Bonde.

                          ee.png
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                          Comment


                            Myhra
                            Owusu. Bjørn. Slotsager. Mickelson.
                            Manneh.
                            Bonde. Ejdum.
                            DonD. Luca. Martin.

                            Så er Markus vel ikke blevet klar uagtet at han er på bænken .. og Fenger ikke kommet retur ..

                            Hansen på bænken?
                            Grubbe. Askou. Gomez. McCoy.
                            Markus. Juul-Sandberg. Lassen.
                            Hansborg-Sørensen.

                            Ude:
                            Vaisenen, Yaya, Selven, Fenger.

                            Udstødt:
                            Aske. Haji. Mustafic. Burey.

                            Helt ærligt ikke meget at skyde med fra bænken …
                            Last edited by Plum; 20-07-2024, 14:22.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Myhra
                              Owusu. Bjørn. Slotsager. Mickelson.
                              Manneh.
                              Bonde. Ejdum.
                              DonD. Luca. Martin.

                              Så er Markus vel ikke blevet klar og Fenger ikke kommet retur ..
                              William er bare foretrukken over Markus tænker jeg og Fenger er ikke klar til kamp

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                William er bare foretrukken over Markus tænker jeg og Fenger er ikke klar til kamp
                                Mener jeg hørte i SFÅ at Jenner har været syg? Men det bliver spændende at få se om vi kan få William igang i dag

                                Comment

                                Working...
                                X