Man kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægMan kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!
- Likes 2
Comment
-
Kan desværre ikke være med til Esbjerg. Er der nogen som kan hjælpe med et link?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægMan kan sige meget negativt om OB, men 11 akademister i dagens trup er meget opløftende. Selvom det er 1 division så glæder jeg mig utrolig meget til dagens kamp og se de unge. KOM SÅ ODENSE!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan desværre ikke være med til Esbjerg. Er der nogen som kan hjælpe med et link?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
Det ligner at den kommer på Onefootball.com, men har aldrig prøvet med 1 div fra udlandet, så ved ikke om det virker, eller hvor ofte de viser kampe"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Kan desværre ikke komme til Esbjerg i dag, så ser den på TV3.
Har en fin pakke på Allente, hvor jeg kan se mange kampe i diverse ligaer og spændende kanaler.
Udfordringen er vel, hvad man/familien vil betale for en månedlige pakke ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
De streamer desværre kun Superligaen. :-(
Comment
-
Myhra
Owusu. Bjørn. Slotsager. Mickelson.
Manneh.
Bonde. Ejdum.
DonD. Luca. Martin.
Så er Markus vel ikke blevet klar uagtet at han er på bænken .. og Fenger ikke kommet retur ..
Hansen på bænken?
Grubbe. Askou. Gomez. McCoy.
Markus. Juul-Sandberg. Lassen.
Hansborg-Sørensen.
Ude:
Vaisenen, Yaya, Selven, Fenger.
Udstødt:
Aske. Haji. Mustafic. Burey.
Helt ærligt ikke meget at skyde med fra bænken …Last edited by Plum; 20-07-2024, 14:22."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment