Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt EfB-OB

    Lige tabt 5-2 til vejle.. Kæft det bliver en lang dag i Esbjerg om en uge! Men jeg tager alligvel afsted fra Odense af, heldigvis at albani smager godt!
    siden 1887

    #2
    I mellemtiden er esbjerg foran 1-0 mod fredericia mål af elias sørensen. Puha ham og emil holten mod vores forsvar på lørdag....
    siden 1887

    Comment


      #3
      Jeg kan forstå at der var afbud fra både Jenner og Ejdum i dag, men vores bedste 11 har ikke været på banen sammen en eneste gang i løbet af den her opstart. Det er bare ikke godt nok.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Jeg kan forstå at der var afbud fra både Jenner og Ejdum i dag, men vores bedste 11 har ikke været på banen sammen en eneste gang i løbet af den her opstart. Det er bare ikke godt nok.
        De 11 bedste træner jo heller ikke sammen sååå... ;-)
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Jeg kan forstå at der var afbud fra både Jenner og Ejdum i dag, men vores bedste 11 har ikke været på banen sammen en eneste gang i løbet af den her opstart. Det er bare ikke godt nok.
          Tja. Er skuffet over det med Aske. Ellers er der faktisk sket mere med kontrakter på nuværende tidspunkt end jeg havde forventet. Med den kæmpe trup vi havde da vi rykkede ned, og den dårlige stemning der er i den og omkring klubben, er vi bare i en lortesituation. Især når vi reelt gerne vil hente spillere, der er for gode til 1. division. Det er naturligt, at de spillere vi gerne vil hente ikke har lyst til at komme til os. Derfor er den ambition TB har om, at hente spillere, der vil klubben og er skidegode jo reelt tæt på umulig.

          Jeg havde fra start forventet, at vi skulle godt ind i august før vi ville (få chance for at) få noget ind. Indtil da er det primært en opgave for trænerteamet om at samle den trup der er op og gøre dem klar til opgaven. Og der har jeg stadig min skepsis.

          Var jeg Bech havde jeg dog ikke solgt Charly. Nok heller ikke Mucolli.
          Last edited by Agbre; 13-07-2024, 13:45.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Tja. Er skuffet over det med Aske. Ellers er der faktisk sket mere med kontrakter på nuværende tidspunkt end jeg havde forventet. Med den kæmpe trup vi havde da vi rykkede ned, og den dårlige stemning der er i den og omkring klubben, er vi bare i en lortesituation. Især når vi reelt gerne vil hente spillere, der er for gode til 1. division. Det er naturligt, at de spillere vi gerne vil hente ikke har lyst til at komme til os. Derfor er den ambition TB har om, at hente spillere, der vil klubben og er skidegode jo reelt tæt på umulig.

            Jeg havde fra start forventet, at vi skulle godt ind i august før vi ville (få chance for at) få noget ind. Indtil da er det primært en opgave for trænerteamet om at samle den trup der er op og gøre dem klar til opgaven. Og der har jeg stadig min skepsis.

            Var jeg Bech havde jeg dog ikke solgt Charly. Nok heller ikke Mucolli.
            Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
            Jeg havde også solgt dem begge

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
              Jeg havde også solgt dem begge
              Faktisk rigtig fin pointe. Lad os håbe det er for at skabe den røde tråd

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
                Jeg havde også solgt dem begge
                Charly har bare nogle klare spidskompetencer (og ja helt klart nogle mangler). Det er rigtigt, at det er længe siden han har spillet en rigtig god kamp. Ikke en spiller der går forrest, og virker ikke god i modgang. Jeg tror bare, at hvis han kommer ind på et velfungerende hold, i en veldefineret rolle, kan han blive meget farlig. Og et potentielt stort salg for Viborg.

                Og ift. det med pres og Muccoli. Enig i det er en svaghed fra ham. Men synes også vi skal passe på med at overfokusere på det med direkte spil og hurtig afvikling. Det er noget vi skal lægge på vores spil. Men der kommer også til at være en hel del kampe, hvor vi pludselig er det dominerende hold og kommer til at ligge med stor boldbesiddelse og skal nedbryde et godt organiseret hold. Der tror jeg vi kommer til at savne en spillere som ham, der bare konstant forsøger. Vi må se.

                Comment


                  #9
                  SFÅ tror på denne her mod Esbjerg:

                  Myhra

                  Leeroy - Bjørn - Gomez - Nico

                  Ejdum - Manneh - Grubbe (hvis en anden 8'er ikke er hentet endnu (Bonde))

                  Don Deedson - Kjærrumgaard - Marcus Jensen
                  siden 1887

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    SFÅ tror på denne her mod Esbjerg:

                    Myhra

                    Leeroy - Bjørn - Gomez - Nico

                    Ejdum - Manneh - Grubbe (hvis en anden 8'er ikke er hentet endnu (Bonde))

                    Don Deedson - Kjærrumgaard - Marcus Jensen
                    Det er jo en fin opstilling. Jeg vil bare helst ikke se bænken…

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
                      Jeg havde også solgt dem begge
                      Jo, men han kan trods alt spille offensiv fløj. Det der ikke mange som kan i vores nuværende trup og der skal jo åbenbart spilles 4-3-3. Med mindre vi får nogle forstærkninger eller skifter system inden kampen imod Esbjerg, så gætter jeg på 3-2 eller 4-2 til Esbjerg.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Det er jo en fin opstilling. Jeg vil bare helst ikke se bænken…
                        Enig, håber vi inden kampen har fået forstærkninger også så Grubbe ryger på bænken.

                        Comment


                          #13
                          Myhra
                          Owusu. Pausen. Slotsager/Gomez. Mickelson.
                          Manneh.
                          Ejdum. Bonde.
                          DonD. Luca. Fenger/Markus/Charly.

                          Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Myhra
                            Owusu. Pausen. Slotsager/Gomez. Mickelson.
                            Manneh.
                            Ejdum. Bonde.
                            DonD. Luca. Fenger/Markus/Charly.

                            Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …
                            Mon ikke det bliver Markus på venstre kant, hvis han snart er tilbage fra sygdom. Bliver i hvert fald ikke Charly - han præsenteres nok snart i VFF. Og så bliver det vel Gomez i midterforsvaret alt efter at bedømme fra de seneste træningskampe.

                            For mit vedkommende er jeg dog stadig lidt lunken ved tanken omkring Manneh på 6'eren i det lange løb, men tænker det der hold burde være nok til at slå Esbjerg

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Myhra
                              Owusu. Pausen. Slotsager/Gomez. Mickelson.
                              Manneh.
                              Ejdum. Bonde.
                              DonD. Luca. Fenger/Markus/Charly.

                              Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …
                              5-3-5 lyder som en dejlig dynamisk opstilling hvor jeg godt tror det kan lykkes at presse EfB over store dele af banen .. jeg er optimist og tror - tror - tror på sagen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X