Lige tabt 5-2 til vejle.. Kæft det bliver en lang dag i Esbjerg om en uge! Men jeg tager alligvel afsted fra Odense af, heldigvis at albani smager godt!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg kan forstå at der var afbud fra både Jenner og Ejdum i dag, men vores bedste 11 har ikke været på banen sammen en eneste gang i løbet af den her opstart. Det er bare ikke godt nok.siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg kan forstå at der var afbud fra både Jenner og Ejdum i dag, men vores bedste 11 har ikke været på banen sammen en eneste gang i løbet af den her opstart. Det er bare ikke godt nok.
Jeg havde fra start forventet, at vi skulle godt ind i august før vi ville (få chance for at) få noget ind. Indtil da er det primært en opgave for trænerteamet om at samle den trup der er op og gøre dem klar til opgaven. Og der har jeg stadig min skepsis.
Var jeg Bech havde jeg dog ikke solgt Charly. Nok heller ikke Mucolli.Last edited by Agbre; 13-07-2024, 13:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tja. Er skuffet over det med Aske. Ellers er der faktisk sket mere med kontrakter på nuværende tidspunkt end jeg havde forventet. Med den kæmpe trup vi havde da vi rykkede ned, og den dårlige stemning der er i den og omkring klubben, er vi bare i en lortesituation. Især når vi reelt gerne vil hente spillere, der er for gode til 1. division. Det er naturligt, at de spillere vi gerne vil hente ikke har lyst til at komme til os. Derfor er den ambition TB har om, at hente spillere, der vil klubben og er skidegode jo reelt tæt på umulig.
Jeg havde fra start forventet, at vi skulle godt ind i august før vi ville (få chance for at) få noget ind. Indtil da er det primært en opgave for trænerteamet om at samle den trup der er op og gøre dem klar til opgaven. Og der har jeg stadig min skepsis.
Var jeg Bech havde jeg dog ikke solgt Charly. Nok heller ikke Mucolli.
Jeg havde også solgt dem begge
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
- Likes 1
Comment
-
Da Charly ikke er nogen presspiller giver det nu meget god mening at han sælges. De 3-5 forreste skal virkelig være aggressive i presspillet fremover.
Og ift. det med pres og Muccoli. Enig i det er en svaghed fra ham. Men synes også vi skal passe på med at overfokusere på det med direkte spil og hurtig afvikling. Det er noget vi skal lægge på vores spil. Men der kommer også til at være en hel del kampe, hvor vi pludselig er det dominerende hold og kommer til at ligge med stor boldbesiddelse og skal nedbryde et godt organiseret hold. Der tror jeg vi kommer til at savne en spillere som ham, der bare konstant forsøger. Vi må se.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægSFÅ tror på denne her mod Esbjerg:
Myhra
Leeroy - Bjørn - Gomez - Nico
Ejdum - Manneh - Grubbe (hvis en anden 8'er ikke er hentet endnu (Bonde))
Don Deedson - Kjærrumgaard - Marcus Jensen
Comment
-
Comment
-
Myhra
Owusu. Pausen. Slotsager/Gomez. Mickelson.
Manneh.
Ejdum. Bonde.
DonD. Luca. Fenger/Markus/Charly.
Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMyhra
Manneh.
Ejdum. Bonde.
Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …
For mit vedkommende er jeg dog stadig lidt lunken ved tanken omkring Manneh på 6'eren i det lange løb, men tænker det der hold burde være nok til at slå Esbjerg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMyhra
Manneh.
Ejdum. Bonde.
Det må da være nok til at slå Esbjerg hvis man vil det …
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment