Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Enig. Kommentarerne er ofte så negative, at jeg slet ikke gider bruge tid på at kommentere på det!
    Enig. Negative uden at være konstruktive samtidig.
    Der ser vi da heldigvis jævnligt her inde

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      hvis vores forum her kan opfattes negativt en gang imellem, så er det intet i forhold til de kommentarer der er på facebook-indlægget :D

https://www.facebook.com/odenseboldklub?fref=ts
      Club OB-indmeldingen frasorterer mange af de værste tumper... Det gør mig ikke så meget
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
        Måske jeg bør læse det én gang mere, men hvad er det helt præcist de mener med 2015?
        Er det der vi har totalt styr på økonomien? Eller er det der man satser på at stige i tabellen og komme i toppen igen? Eller hvad er det 100 % der menes med 2015?
        Jeg læser det, som at i sommeren 2015 er man færdig med omlægningen fra Brink/Poul Hansen-tiden, tilpasning af staben, ophør af de dyre kontrakter, fået noget der ligner balance i økonomien, og alle de andre ting, der holder os tilbage nu. Så kan man i højere grad begynde at arbejde fremad, og investere i truppen, osv.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Ja vi kan nok forvente at en afgørelse omkring TB kommer forholdsvis sent på sæsonen... Såfremt det ikke ramler totalt...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
            Nogle af de spørgsmål eller kan genkende mit syn?
            Kunne ikke være meget mere enig.

Der er ikke noget ledelsen de sidste 2 år, der får mig til og tror vi gør det bedre i år, TB er kan ikke give os mere end en 10 plads som det højeste, det gør ond.. .

Traditionernes klub...

Comment

Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
              Måske jeg bør læse det én gang mere, men hvad er det helt præcist de mener med 2015?
              Er det der vi har totalt styr på økonomien? Eller er det der man satser på at stige i tabellen og komme i toppen igen? Eller hvad er det 100 % der menes med 2015?
              Sommeren 2015:
              de sidste af kontrakterne med ekstremt dyre spillere som alligevel ikke gør en forskel (Jesper C. eksempelvis) udløber. Vi kan altså skrive kontrakter med mange unge talenfulde spillere for den løn en mand som JC hiver hjem.

En anden interessant ting der sker sommeren 2015 er at Troels Bechs kontrakt udløber :-). Samtidig udløber Jess Thorups kontrakt med DBU som U21 landstræner ;-)......samme Jess Thorup som netop har udtaget 6 OB'ere til sit ungdomslandshold. Og vupti, så kan verden pludselig se meget lysere ud i OB!.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Sommeren 2015:
                de sidste af kontrakterne med ekstremt dyre spillere som alligevel ikke gør en forskel (Jesper C. eksempelvis) udløber. Vi kan altså skrive kontrakter med mange unge talenfulde spillere for den løn en mand som JC hiver hjem.

En anden interessant ting der sker sommeren 2015 er at Troels Bechs kontrakt udløber :-). Samtidig udløber Jess Thorups kontrakt med DBU som U21 landstræner ;-)......samme Jess Thorup som netop har udtaget 6 OB'ere til sit ungdomslandshold. Og vupti, så kan verden pludselig se meget lysere ud i OB!.
                interessant med Jess Thorup, lur mig om ikke der allerede er kontakt (eller snart opstår) Jeg er sikker på at alle inkl. TB og JH er fuldt klar over, og kan se de problemer der har været i en årrække med at organisere holdet. Jeg tror da også at et job i OB vil stå højt på Jess Thorups liste hvis han tilbydes et. Han har bevist i EfB at han magter opgaven med at få samling på et hold og få noget fart i spillet.
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kunne være rigtigt fint med Jess Thorup til sommer. Han virker som en god træner med en eller anden udefinerbar evne til at få det bedste ud af folk.

Jeg mener heller ikke det vil være ret flot at fyre Troels nu. Han er ikke uden skyld, men bare at parkere aben på ham er imo, at gøre tingene for sorte og hvide. Vores største udfordring er truppens sammensætning (ingen angribere).

Comment

Og vupti, så kan verden pludselig se meget lysere ud i OB!.
                    Ja, men det har vi jo sagt hver gang
                    ... ved heller ikke hvad det magiske skulle være i det..? at han har udtaget OBere..?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja, men det har vi jo sagt hver gang
                      ... ved heller ikke hvad det magiske skulle være i det..? at han har udtaget OBere..?

Jess Thorup er i mine øjne en super træner som jeg mener vil være fremragende at få til OB. At han har udtaget 6 af vores unge talenter, tyder på han også kan se et vist potentiale i de kommende stribede stjerner, det er sgu da positivt i en tid hvor vi har meget at være bekymrede for......men vi kan da også bare holde fast i den negative attitude ;-)

Comment

Jess Thorup er i mine øjne en super træner som jeg mener vil være fremragende at få til OB. At han har udtaget 6 af vores unge talenter, tyder på han også kan se et vist potentiale i de kommende stribede stjerner, det er sgu da positivt i en tid hvor vi har meget at være bekymrede for......men vi kan da også bare holde fast i den negative attitude ;-)
                        Det ændrer jo ikke vores situation, men det var da også bare for at høre hvordan det bare lige "wupti" ser lystre ud...

Comment

Hva så OB, var det kun for sjov da vi blev lovet konkurrencer og tilbud via Danske Spil..?

Comment

Danske Spil har kørt en del konkurrencer via vores Facebook-side, men det er korrekt, at de ikke har været aktive herinde endnu.

Comment

Hvordan får man fladtråd til at gælde på alle siderne. Jeg bruger det især til kamptråde og bliver smidt tilbage til det første indlæg hele tiden. Der må da være en måde at vælge fladtråd gennem alle en tråds sider. Ja, undskyld det står her.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Tak for opdatering af billeder og div af spillertruppen som jeg efterlyste tidligere på hjemmeside..

stemmerne høres

Så hør dette også: Angriber! Nu!

Comment

Working...
                                X