Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
    Vi har talt med Jesper Hansen om mange af de spørgsmål, der bliver nævnt i denne tråd, så vi håber, at I har lyst til at bruge 10 minutter på denne artikel: http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx

    :-)
    Well, der er åbenbart nogen der lytter alligevel
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #47
      Tak!!!!

      vi bliver hørt

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
        Vi har talt med Jesper Hansen om mange af de spørgsmål, der bliver nævnt i denne tråd, så vi håber, at I har lyst til at bruge 10 minutter på denne artikel: http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx

        :-)
        tak! og artiklen er et must-read for alle herinde.

        En hel del svar og forklaringer på rigets tilstand

        Comment


          #49
          Intet mindre...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Ren opsummering og copy paste af de sidste fire års blah, blah, blah. Nu er sommeren 2015 åbenbart det magiske årstal..... man kan desværre have bange anelser for, hvad der sker sommeren 2015!

            Comment


              #51
              Dejligt at der rent faktisk bliver lyttet til os! Som der skrives er der mange meninger, men vi er ét OB! Derfor må vi fans også i et eller andet omfang kende til noget af det der foregår i klubben! Tak for jeres forståelse!! Must read!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                Ren opsummering og copy paste af de sidste fire års blah, blah, blah. Nu er sommeren 2015 åbenbart det magiske årstal..... man kan desværre have bange anelser for, hvad der sker sommeren 2015!
                Hvad forventer du egentlig? Jeg spørger ikke for at være på tværs, men fordi jeg reelt er nysgerrig.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                  Ren opsummering og copy paste af de sidste fire års blah, blah, blah. Nu er sommeren 2015 åbenbart det magiske årstal..... man kan desværre have bange anelser for, hvad der sker sommeren 2015!
                  Måske jeg bør læse det én gang mere, men hvad er det helt præcist de mener med 2015?
                  Er det der vi har totalt styr på økonomien? Eller er det der man satser på at stige i tabellen og komme i toppen igen? Eller hvad er det 100 % der menes med 2015?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                    Måske jeg bør læse det én gang mere, men hvad er det helt præcist de mener med 2015?
                    Er det der vi har totalt styr på økonomien? Eller er det der man satser på at stige i tabellen og komme i toppen igen? Eller hvad er det 100 % der menes med 2015?
                    At alle dyre kontrakter er udløbet tror jeg

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvad forventer du egentlig? Jeg spørger ikke for at være på tværs, men fordi jeg reelt er nysgerrig.
                      jeg tænker det samme. Jeg syntes det giver super mening og havde vi signet et superangriber i dag havde jeg været den mest positive OB fan på Fyn

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
                        Vi har talt med Jesper Hansen om mange af de spørgsmål, der bliver nævnt i denne tråd, så vi håber, at I har lyst til at bruge 10 minutter på denne artikel: http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx

                        :-)
                        en personlig tak fra mig til alle der har bistået til dette initiativ

                        Comment


                          #57
                          Jeg er glad for den artikel og synes at den giver en del gode svar. Jeg håber at det bliver starten på at OB melder ud til os fans 1-2 gange pr sæson. Vi vil selvfølgelig ikke alle være enige med klubben og vi vil formodentlig være delte her på forum også. Men jeg ser udmeldingen positivt. Styrkelsen af kulturen, håbet om et ½ hold af egen avl (som vi er godt på vej imod), den økonomiske plan som skal holde os i toppen i fremtiden samt målsætningen på både kort og lang sigt synes jeg bevidner noget om at OB langt om længe er begyndt på langsigtede strategier.

                          Det var god læsning
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            en personlig tak fra mig til alle der har bistået til dette initiativ
                            også herfra
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #59
                              hvis vores forum her kan opfattes negativt en gang imellem, så er det intet i forhold til de kommentarer der er på facebook-indlægget :D

                              https://www.facebook.com/odenseboldklub?fref=ts

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                hvis vores forum her kan opfattes negativt en gang imellem, så er det intet i forhold til de kommentarer der er på facebook-indlægget :D

                                https://www.facebook.com/odenseboldklub?fref=ts
                                Enig. Kommentarerne er ofte så negative, at jeg slet ikke gider bruge tid på at kommentere på det!

                                Comment

                                Working...
                                X