Bagud efter 3 sekunder
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
Uuuuuuos. 0:1 efter 20 sekunder. Kæmpe fejl med en mislykket tilbagelægning til Myhra...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså en KÆMPE fejl...men der er endnu ikke spillet 5 min af første træningskamp så sku vi nu ikke liiiige...
Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
Kan også være at den hedder:
Myhra
Owusu Slots Yaya Aske
Grubbe
Juul-Sandberg Rami
Markus
Fenger Charlie
Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jo, det ved jeg godt... men viser bare, at vi SKAL være klar fra starten (selv om det kun er en træningskamp).
Hvis de allerede tror vi er rykket op, kan det blive endnu en meget lang sæson !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Nu ser jeg ikke kampen, men tror ikke det bliver den der 4-4-2 med diamant vi kommer til at spille. De sidste kampe af sæsonen var ren desperation. Det er forhåbentlig ikke succesen i de få kampe vi baserer det hele på. Så ville man i mine øjne lave præcis samme fejl som Krogh og co. gjorde efter de sidste kampe i efteråret.
Jeg husker det som om de flesta af Bechs hold har spillet en form for 4-3-3. Det er også det Krogh i sin tid udtalte han foretrækker. Har svært ved at se det ikke er det vi ender med. Synes også vi har ret mange unge spillere, der nok passer bedst på kanterne.
vigtigst er det dog; vi spiller ikke med 5 i bagkæden mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og fra en spiller der nok ikke får mange minutter. Så er ikke bekymret. Endnu
Det er mere spillet generelt jeg er interesseret i at se...stadig første træningskamp, et hold der næppe bliver det vi starter med osv osv. men vi har da ikke ligefrem brændt banen af de første små 20 min.
Især vores chanceskabende spil bliver spændende, må formode at vi kommer til at skulle skabe spillet i en stor del af kampene - og det plejer vi ikke at være alt for gode til.
Comment
Comment