Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hvad der kunne have været opløftende i en ellers tung tid, blev i stedet et ekstra spark i skridtet.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
      Det er nok den grimmeste OB trøje, som nogensinde er lavet. Plus der er ikke mange striwer på den. Det er en ommer. Er du gal et fejlskud!
      Det positive ved den trøje er at der slet ikke er nogen risiko for jeg kommer til at bruge 599,- på den.

      Comment


        #48
        Hvor man dog savner Puma, og de helt almindelige striber. Den nye trøje er ikke en rigtig OB-trøje.

        Comment


          #49
          Hvor er det en helt vidunderlig og godt designet spilletrøje der er præsenteret.
          Jeg håber, og er ret sikker på, at den bliver en kæmpe succes

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Traditioner betyder intet for dig, når du kan acceptere den grimme trøje. Det er min ydmyge konklusion.

            Traditioner kan ikke gradbøjes, det er derfor de er traditioner. Så nej, jeg vil ikke slappe af. Den trøje er en hån mod alt, hvad der er OB, på samme måde som hvis de skiftede blå og hvid ud, fordi andre farver er på mode.

            Men skal netop ikke bryde eller udfordre traditioner. Hvad er det for en holdning at have? Din holdning udraderer traditioner. Du kan sagtens mene trøjen er fed, men den har intet med en OB trøje at gøre.

            Og jeg vil gerne moderere mit tidligere udsagn: Du accepterer ikke ALT fra OSE, men i dette tilfælde accepterer du simpelthen for meget, imo.

            MvH ChrisOB
            Det et fint, at du ikke kan mide trøjen, men hvad med lige at basse lidt ned der. Man behøves jo ikke at blive så super-personlig og aggressiv, fordi andre ikke har samme mening som en selv.

            uenighed er fint, men gør det lige lidt taktfuldt.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Hvor man dog savner Puma, og de helt almindelige striber. Den nye trøje er ikke en rigtig OB-trøje.
              Jeg synes nu faktisk at Hummel har præsteret nogle af de pæneste OB trøjer jeg kan huske. Denne er jeg dog ikke sikker på er en af dem

              Comment


                #52
                Jeg skal ellers love for at det er et polariserende værk som Hummel har begået. Personligt kan jeg nu meget godt lide den

                Comment


                  #53
                  Hummel har altid lavet ufatteligt grimme trøjer. De tynde striber var faktisk være end denne. Eneste pletskud er den sorte/blå udebanetrøje fra et par år siden og tone-i-tone landsholdstrøjerne fra 2022. Hvor ville jeg dog ønske vi fik Puma tilbage og en omgang 90’er trøjer, inklusiv den rigtige sorte og gule udebanetrøje.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Hvorfor? Vi snakker om et simpelt trøje design. Det kan man sagtens bevare, selv om alt andet må og skal forandre sig. Vi skifter heller Dannebrog ud bare fordi det er et levn fra en anden tid. Nej vi bevarer det, fordi det er en indgroet del af identiteten.

                    Jeg tror netop det at OSE ikke har begreb om, hvad OB er og har været siden Riccardos tid især, er en del af forklaringen på at skiftende trænere ikke har haft succes i vores klub. Vi skifter identitet hvert 3. År og hver gang undrer de sig over hvorfor det ikke virker.

                    Hvis også vores trøje skal udsættes for identitetsforvirring, så forstærker det jo bare indtrykket af, at OSE hverken kan eller vil forstå betydningen af en fast identitet. Og så er de dømt til at fejle om og om igen.

                    Accepten af den trøje er imo de facto en accept af den fortsættende identitetskrise, der er mere eller mindre skyld i, at vi skal spille 1. Division nu og muligvis skal forsøge at rykke op med et hold, der er aldeles uerfarent.

                    Moderne fodbold skal bekæmpes. Ikke stiltiende accepteres som en del af en naturlig forandring.

                    MvH ChrisOB
                    Du skriver det så fint selv - vi snakker om et simpelt trøjedesign.
                    Jeg har så svært ved at se princippet i at dette skulle være ødelæggende for klubbens historie, integritet, identitet mv.
                    Det er bare en trøje... og næste år kommer der en ny og om 2 år endnu én.

                    Men lad os da endelig være enige om, at den er set pænere - det kan bare ikke sætte mit pis yderliger i kog.

                    Comment


                      #55
                      Det væsentligste for mig er, at man kan se fra 200 meter, at det er en OB-trøje. Jeg ville også gerne have mere klassiske striber, men der kommer ny trøje om ét år igen, og det kan slet ikke få mig op af stolen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Det væsentligste for mig er, at man kan se fra 200 meter, at det er en OB-trøje. Jeg ville også gerne have mere klassiske striber, men der kommer ny trøje om ét år igen, og det kan slet ikke få mig op af stolen.
                        Nu har jeg set den i virkeligheden i den nye shop i gågaden. Den er faktisk ok og langt flottere end den med de ultratynde striber vi havde for år tilbage.

                        Comment


                          #57
                          Der er sgu mere OB over vores lyserøde Giro d'Italia føretrøje, end denne klammert... Føj

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Nu har jeg set den i virkeligheden i den nye shop i gågaden. Den er faktisk ok og langt flottere end den med de ultratynde striber vi havde for år tilbage.
                            Jeg har også set den fysisk - den er helt fin.

                            Comment


                              #59
                              Den nye away trøje giver minder om en vi havde tidligere i start 90 erne

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Den nye away trøje giver minder om en vi havde tidligere i start 90 erne
                                Der var alle dem i præsentationsvideoen endnu ikke født...

                                Comment

                                Working...
                                X