Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny OB Trøje

    Puha hvad siger folket til den nye ob trøje?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
    Puha hvad siger folket til den nye ob trøje?
    Hvor ser du den henne?

    Comment


      #3
      Helt isoleret set synes jeg den er virkelig fed!
      Men som i og med det er den faste hjemmebane trøje, så er ''striberne'' jo helt off.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        Helt isoleret set synes jeg den er virkelig fed!
        Men som i og med det er den faste hjemmebane trøje, så er ''striberne'' jo helt off.
        Den er mere hvid, end stribet.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #5
          Hvad helvede er dog det

          Comment


            #6
            Øv øv øv det er ikke en OB trøje værdig

            Comment


              #7
              Hvor er striberne.? Og logoet i midten...

              Tror lige jeg skal sunde mig

              Comment


                #8
                Jeg synes helt ærligt den er ret fed! Ikke klassisk OB eller stilren, men den har noget 80’er-tjubang over sig. Tror godt den kan gå hen og blive kult. Og når nu det ikke er en klassisk OB sæson vi skal have gang i, synes jeg også det et fint med en trøje, der er lidt off. Så kan de smukke striber vende tilbage, hvor de hører til, når vi vender tilbage, hvor vi hører til.

                Comment


                  #9
                  Og OSE bliver bare ved og ved og ved med at sætte nye standarder for gigantiske fuck ups. En OB trøje skal være STRIBET! Og logoet skal sidde på hjertet og ikke midt på. Hvad helvede tænker de på??? OSE fatter bjælde af traditioner. Træk det makværk tilbage. Omgående.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Jeg synes helt ærligt den er ret fed! Ikke klassisk OB eller stilren, men den har noget 80’er-tjubang over sig. Tror godt den kan gå hen og blive kult. Og når nu det ikke er en klassisk OB sæson vi skal have gang i, synes jeg også det et fint med en trøje, der er lidt off. Så kan de smukke striber vende tilbage, hvor de hører til, når vi vender tilbage, hvor vi hører til.
                    Du accepterer bare alt, der kommer fra OSE? Betyder traditioner intet for dig, så?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Shiiiit hvor er den da ugly

                      Comment


                        #12
                        Een bred stribe kunne det blive til - det er satme smalle tider

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Du accepterer bare alt, der kommer fra OSE? Betyder traditioner intet for dig, så?

                          MvH ChrisOB
                          1. Nej, jeg accepterer på ingen måde alt, der kommer fra OSE. Det ville du vide, hvis du læste mine indlæg og ikke altid havde så hulens travlt med at pådutte andre holdninger, så du kan køre dine kæpheste på ulidelig repeat.
                          2. Jo, traditioner betyder noget for mig. Men ikke så meget, at man ikke kan bryde med dem eller udfordre dem i ny og næ.
                          3. Slap dog af.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            1. Nej, jeg accepterer på ingen måde alt, der kommer fra OSE. Det ville du vide, hvis du læste mine indlæg og ikke altid havde så hulens travlt med at pådutte andre holdninger, så du kan køre dine kæpheste på ulidelig repeat.
                            2. Jo, traditioner betyder noget for mig. Men ikke så meget, at man ikke kan bryde med dem eller udfordre dem i ny og næ.
                            3. Slap dog af.
                            Traditioner betyder intet for dig, når du kan acceptere den grimme trøje. Det er min ydmyge konklusion.

                            Traditioner kan ikke gradbøjes, det er derfor de er traditioner. Så nej, jeg vil ikke slappe af. Den trøje er en hån mod alt, hvad der er OB, på samme måde som hvis de skiftede blå og hvid ud, fordi andre farver er på mode.

                            Men skal netop ikke bryde eller udfordre traditioner. Hvad er det for en holdning at have? Din holdning udraderer traditioner. Du kan sagtens mene trøjen er fed, men den har intet med en OB trøje at gøre.

                            Og jeg vil gerne moderere mit tidligere udsagn: Du accepterer ikke ALT fra OSE, men i dette tilfælde accepterer du simpelthen for meget, imo.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Traditioner betyder intet for dig, når du kan acceptere den grimme trøje. Det er min ydmyge konklusion.

                              Traditioner kan ikke gradbøjes, det er derfor de er traditioner. Så nej, jeg vil ikke slappe af. Den trøje er en hån mod alt, hvad der er OB, på samme måde som hvis de skiftede blå og hvid ud, fordi andre farver er på mode.

                              Men skal netop ikke bryde eller udfordre traditioner. Hvad er det for en holdning at have? Din holdning udraderer traditioner. Du kan sagtens mene trøjen er fed, men den har intet med en OB trøje at gøre.

                              Og jeg vil gerne moderere mit tidligere udsagn: Du accepterer ikke ALT fra OSE, men i dette tilfælde accepterer du simpelthen for meget, imo.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg synes trøjen er meget fed, men har intet med OB at gøre.

                              Bliver mærkeligt når vi møder EfB, at de spiller i "vores" trøjer

                              Comment

                              Working...
                              X