Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg har lige en ting til det pressemøde. Den metafor de kørte med det der låg på syltetøjsglasset, den har jeg i løbet af dagen faktatjekket lidt på, det kan simpelthen ikke lade sig gøre, at skrue det forkert på, har forsøgt mange gange, hvordan f....... det åbenbart er lykkedes i OB er mig ganske enkelt en gåde....
    Og den med at de skal vende hver en sten og også ved at være problematisk, da de nu har vendt de samme sten, så mange gange, at de må være tilbage ved udgangspunktet med samtlige sten.

    Håber bare på mere brugbar handling og mindre snak uden substans.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Jeg har lige en ting til det pressemøde. Den metafor de kørte med det der låg på syltetøjsglasset, den har jeg i løbet af dagen faktatjekket lidt på, det kan simpelthen ikke lade sig gøre, at skrue det forkert på, har forsøgt mange gange, hvordan f....... det åbenbart er lykkedes i OB er mig ganske enkelt en gåde....
      Jeg tror det kunne lade sig gøre i 80erne. Så det hænger nok sammen med, at ledelsen hænger fast i fortiden....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000652776166

        Bech interviewer SK og virker meget begejstret. Har kendt hinanden længe og selv undervist ham .. svært at se det bliver helt objektivt at til-/fravælge SK som træner i OB ..
        Det tror du simpelthen ikke at Troels Bech er professionel nok til....vildt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Det tror du simpelthen ikke at Troels Bech er professionel nok til....vildt
          Det skrev jeg ikke .. jeg skrev det ville blive svært .. der er jo altid en bias og jo stærkere jo større viden der er ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000652776166

            Bech interviewer SK og virker meget begejstret. Har kendt hinanden længe og selv undervist ham .. svært at se det bliver helt objektivt at til-/fravælge SK som træner i OB ..
            Har du hørt TB tale før? Han er sådan i hver eneste podcast.

            Comment

            Working...
            X