Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Tror jeg kender hende Dorthe
    Det var det med "hånden langt op i", som ringede en klokke?

    Comment


      #32
      Efterhånden som mine tanker myldrer rundt om det her, stiger min optimisme en smule, det kan godt blive godt det her.
      Ikke sikkert det gør, men det kan.

      På kort sigt skal strategi og trænerteam fastlægges.
      Truppen skal sammensættes. Der er et utal af dyre fejlskud som skal sendes videre.
      Forhåbentlig satses der på egen avl, tilsat erfarne, dygtige støttespillere.

      Arbejdet omkring at klubben får sin kultur og sjæl tilbage skal der arbejdes videre med (Krogh er begyndt imo) Her burde Troels have en fordel.

      På længere sigt, Træningsfaciliteter er altafgørende at få forbedret.

      Troels får travlt

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Aaarh..?
        OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste snut ever i en sæson er 1,47 hvilket historisk er en 4/5 plads i tabellen. Han har aldrig fået et hold til at slutte over deres plads i budget fødekæden, hverken som træner eller sportschef/direktør! Hvordan han bliver ved med at få folk til at glemme hvor elendigt det var i hans sidste periode i klubben er mig en gåde!

        Comment


          #34
          Med fare for at blive totalt lynchet, så håber jeg at SK fortsætter i konstellationen med TB.

          Der er ingen tvivl om, at SK har lavet en del taktiske fejl, og det har været svært at se planen. I ham ligger dog IMHO et stort trænertalent, som blev givet nøglerne til en hvis ikke sønderskudt, så synkende skude. Noget han ikke havde pondus og erfaring til at redde.

          Men jeg ønsker at se hans ærlige kommunikation, hans insisteren på at spillere er loyale (hvilket de jo ikke har været) og hans tilgang til spillet i vores klub. Måske med mere tid og en sportsdirektør som TB kunne det blive rigtigt godt.

          Teamet som det er i dag med TB ind som sportsdirektør virker som den bedste forudsætning p.t.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

            OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste snut ever i en sæson er 1,47 hvilket historisk er en 4/5 plads i tabellen. Han har aldrig fået et hold til at slutte over deres plads i budget fødekæden, hverken som træner eller sportschef/direktør! Hvordan han bliver ved med at få folk til at glemme hvor elendigt det var i hans sidste periode i klubben er mig en gåde!
            ...som træner.
            Nu har han en anden rolle. Bif gjorde det vel meget godt da han var der.?

            Jeg siger heller ikke jeg er fuldstændig blæst bagover, så synes ikke jeg skal forsvare noget.

            Men det kunne godt være hans kompetencer vi har brug for. Ikke alene, men til at indgå i et team med Nagel, Tonny, Søren K osv.

            Og så var det mere din useriøse sammenligning med en alvorlig sygdom jeg reagerede på

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

              OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste snut ever i en sæson er 1,47 hvilket historisk er en 4/5 plads i tabellen. Han har aldrig fået et hold til at slutte over deres plads i budget fødekæden, hverken som træner eller sportschef/direktør! Hvordan han bliver ved med at få folk til at glemme hvor elendigt det var i hans sidste periode i klubben er mig en gåde!
              Fair nok ikke at kunne lide Troels Bech (og fair nok, at mene han ikke er den rigtige), men hans pointsnit som træner er ca. ligeså relevant for hans evt. virke som sportsdirektør som hans evner i Candy Crush.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Med fare for at blive totalt lynchet, så håber jeg at SK fortsætter i konstellationen med TB.

                Der er ingen tvivl om, at SK har lavet en del taktiske fejl, og det har været svært at se planen. I ham ligger dog IMHO et stort trænertalent, som blev givet nøglerne til en hvis ikke sønderskudt, så synkende skude. Noget han ikke havde pondus og erfaring til at redde.

                Men jeg ønsker at se hans ærlige kommunikation, hans insisteren på at spillere er loyale (hvilket de jo ikke har været) og hans tilgang til spillet i vores klub. Måske med mere tid og en sportsdirektør som TB kunne det blive rigtigt godt.

                Teamet som det er i dag med TB ind som sportsdirektør virker som den bedste forudsætning p.t.
                Jeg kan intet positivt set i TB! Ved Søren forholder jeg mig til at han var for længe om at indse at han ikke kunne stole på "profilerne" og at han netop kunne stole på talenterne! Og så er det bare helt fejlplaceret med den trup han har at sige de skal tænke på klubben når de har sex med deres kærester, og at der ikke er noget eller nogen der er over klubben etc. den virker måske med sande klubfolk, men det skaber distance til de spillere der kun er i OB fordi det er et arbejde!

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                  Jeg kan intet positivt set i TB! Ved Søren forholder jeg mig til at han var for længe om at indse at han ikke kunne stole på "profilerne" og at han netop kunne stole på talenterne! Og så er det bare helt fejlplaceret med den trup han har at sige de skal tænke på klubben når de har sex med deres kærester, og at der ikke er noget eller nogen der er over klubben etc. den virker måske med sande klubfolk, men det skaber distance til de spillere der kun er i OB fordi det er et arbejde!
                  Såfremt det skaber distance for til de spillere og at de så ikke er i klubben, stiller jeg mig tilfreds.
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                    Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

                    Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
                    Hvem fanden er Dorthe?

                    Comment


                      #40
                      Troels Bech tilbage i OB for fjerde gang alligevel…
                      Thorborg har da ingen problemer med at gå tilbage til en fuser. Det er godt nok i en anden rolle den her gang, men jeg synes ikke at hans arbejde i Brøndby var noget særligt. Overordnet set må jeg sige at jeg er lidt skeptisk. Om ikke så bare signalet i at OB hiver Troels Bech tilbage, igen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                        Med fare for at blive totalt lynchet, så håber jeg at SK fortsætter i konstellationen med TB.

                        Der er ingen tvivl om, at SK har lavet en del taktiske fejl, og det har været svært at se planen. I ham ligger dog IMHO et stort trænertalent, som blev givet nøglerne til en hvis ikke sønderskudt, så synkende skude. Noget han ikke havde pondus og erfaring til at redde.

                        Men jeg ønsker at se hans ærlige kommunikation, hans insisteren på at spillere er loyale (hvilket de jo ikke har været) og hans tilgang til spillet i vores klub. Måske med mere tid og en sportsdirektør som TB kunne det blive rigtigt godt.

                        Teamet som det er i dag med TB ind som sportsdirektør virker som den bedste forudsætning p.t.
                        Meget enig. Jeg håber at

                        * trænerteamet bliver(hører desværre det modsatte men der er håb)
                        * OB løsrives fra OSE og får en selvstændig bestyrelse uden den gamle garde
                        * En del af nuværende budget bliver overført til akademiet
                        * At vi fortsætter med diamanten på midten og holder stammen på holdet fra de sidste kampe

                        Forlæng med Kadrii, Fenger,Ejdum, sælg Rami til højestbydende og Slotsager til udlandet. Farvel til Sven,Trybull,Helander og behold resten.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          ...som træner.
                          Nu har han en anden rolle. Bif gjorde det vel meget godt da han var der.?

                          Jeg siger heller ikke jeg er fuldstændig blæst bagover, så synes ikke jeg skal forsvare noget.

                          Men det kunne godt være hans kompetencer vi har brug for. Ikke alene, men til at indgå i et team med Nagel, Tonny, Søren K osv.

                          Og så var det mere din useriøse sammenligning med en alvorlig sygdom jeg reagerede på
                          Hans tid i brøndby var ikke specielt imponerende imo og i høj grad båret af en trænerprofil der bragte noget nyt og unikt til superligaen. Men ikke det var ham som fandt ham. Han havde superligaens næst største budget og lavede en 4 plads og 2 anden pladser i sæsonner hvor fck og fcm på skift var helt væk. Med 62, 62 og 81 point.

                          Comment


                            #43
                            Så fik Thorborg en nikkedukke.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Jeg håber at

                              * trænerteamet bliver(hører desværre det modsatte men der er håb)
                              * OB løsrives fra OSE og får en selvstændig bestyrelse uden den gamle garde
                              * En del af nuværende budget bliver overført til akademiet
                              * At vi fortsætter med diamanten på midten og holder stammen på holdet fra de sidste kampe

                              Forlæng med Kadrii, Fenger,Ejdum, sælg Rami til højestbydende og Slotsager til udlandet. Farvel til Sven,Trybull,Helander og behold resten.
                              Hvad mener du med at der er håb, at de bliver? Nu når du hører noget andet? Jeg håber de ryger, kan godt nok ikke se at deres taktiske ageren især SKs samt deres/hans resultater taler for at de skal blive, tværtimod! Resten er jeg helt enig i.

                              Comment


                                #45
                                Tja, meget sympatisk mand der nok skal være en rigtigt god ambassadør udadtil for klubben, og som kan give OB noget troværdighed udadtil, modsat hans forgængere.

                                Fagligt, det er vel fornuftigt uden at være prangende. Han var jo med til at finde Zorniger i Brøndby, som var et scoop dengang og med ham kom en række gode spillere i hans netværk og nogle flotte resultater. I TBs sidste tid i klubben hentede man dog en række af tvivlsomme spillere, men overordnet var det vel udmærket det der blev leveret. At man nedskrev en strategi og valgte at tørre røv i den, da man fik en cheftræner der mente noget andet, var selvfølgelig ikke kønt.

                                At Thorborg igen ansætter en af hans gamle venner, en han sikkert føler han kan styre og en som han har en så dårlig track record for at arbejde sammen med, det er lige til at få kvalme over, og det er svært ikke at sidde med en frygt af, at vi er på vej ned af en sti vi i forvejen kender.

                                Den vigtige test for mig bliver, hvad de næste skridt er i den her plan. TB kan ikke være det eneste, der må komme et stort skifte i trænerstab også, og jeg håber i den grad også, at man får gennemanalyseret den yderligere sportslige ledelse og bl.a. får besat den position der skal arbejde med udvikling spillestil, som man inden nytår annoncerede, at man ville ansætte. Lige præcis på spillestil, har jeg ikke særligt stor tiltro til, at TB kommer til at være stærk. Han har fejlet de gange han har fået chancen for at præge det som cheftræner i OB, og i Brøndby gav de bare nøglerne til Zorniger, og da han var væk startede man næsten forfra.

                                Hvis ikke der følger store ændringer i trænerteam og sportslig ledelse oven på det her, i de kommende uger og måneder, er vi et ligeså skidt sted i dag, som vi var i går.

                                Comment

                                Working...
                                X