Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Troels Bech

    ... "Bold erfarer, at Troels Bech mandag bliver kl. 15.00 præsenteret på et pressemøde som ny sportsdirektør."

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...sdirektor-i-ob

    Vi får en dygtig kommunikator, som kender klubben og niveauet der kræves af spillerne - det virker som en fornuftig løsning imo.

    Her kan man finde hans transfers fra Brøndby tiden fra 2015- midt 2018. Deriblandt et par fornuftige offensiv-spillere.

    https://www.transfermarkt.com/brondb...ers/verein/206
    Last edited by ViKalderHamJan; 27-05-2024, 18:45.

    #2
    Tja, hvad skal man sige.. Troels skal da have chancen. For fjerde gang.

    Velkommen hjem. Håber det ændrer noget, men er lidt skeptisk

    Comment


      #3
      Det var meget forudsigeligt, når de allerede kan præsentere en mand i dag, at det ville være en gammel kending. Jeg havde sågar lige netop skrevet til min fætter, at det nok var en som ham. Nogen, der kan huske, hvordan han gjorde det i Brøndby på den post?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
        Det var meget forudsigeligt, når de allerede kan præsentere en mand i dag, at det ville være en gammel kending. Jeg havde sågar lige netop skrevet til min fætter, at det nok var en som ham. Nogen, der kan huske, hvordan han gjorde det i Brøndby på den post?
        Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
        De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

        Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
          Det var meget forudsigeligt, når de allerede kan præsentere en mand i dag, at det ville være en gammel kending. Jeg havde sågar lige netop skrevet til min fætter, at det nok var en som ham. Nogen, der kan huske, hvordan han gjorde det i Brøndby på den post?
          Jeg husker hans tid i BIF som succesfuld. Og lige så vigtigt, har han arbejdet under en ejer (Jan Bech Andersen), som kunne minde lidt om NT ift. ønske om indflydelse. Han er vant til en fanskare, der er væsentligt større end vores, han er vant til en klub, hvor ambitionerne er tårnhøje. Og så kender han bare OB ud og ind. Kæmpe scoop, synes jeg!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
            De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

            Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.
            OB's akademi er så stærkt, at det hverken for TB eller klubben er en mulighed at sylte det - det nægter jeg at tro på!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Tja, hvad skal man sige.. Troels skal da have chancen. For fjerde gang.

              Velkommen hjem. Håber det ændrer noget, men er lidt skeptisk
              Er helt enig. Det er lidt lunken vand, men trods alt har han noget erfaring fra BIF som måske kan gavne os. Jeg tror så ikke han har fulgt så godt med i Superligaen og første division. Det virke ikke sådan når han er blevet interviewet, men nu skal han vil heller ikke scoute.

              Udfordringen er et det igen er en NT mand. Der skal skiftes næsten totalt ud i sportsudvalget, ellers kan man ansætte hvem som helst uden at de vil gøre den store forskel.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
                De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

                Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.

                Comment


                  #9
                  Jeg har altid godt kunnet lide TB, og synes han gjorde et godt stykke arbejde i Brøndby (set udefra). Jeg havde troet at Thorborg ville vælge den nemme løsning (Jimmi Nagel), men jeg tror at TBs kommunikative evner og kendskab til klubben vil gavne os. Mere klubmand er TB ikke, så ansættelsen føles ikke indspist som det i mine øjne gjorde, da MH blev gjort til sportschef i sin tid.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    OB's akademi er så stærkt, at det hverken for TB eller klubben er en mulighed at sylte det - det nægter jeg at tro på!
                    er det det? eller lever vi på en myte?
                    Vi er i hvert fald ikke gode til at få superligaspillere ud af det. Det er fint at vinde et U mesterskab, men vi ved alle at dem der spiller der ofte er de næstbedste.

                    Jeg mener at akademiet er ok stærkt, men så er det heller ikke vildere.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      er det det? eller lever vi på en myte?
                      Vi er i hvert fald ikke gode til at få superligaspillere ud af det. Det er fint at vinde et U mesterskab, men vi ved alle at dem der spiller der ofte er de næstbedste.

                      Jeg mener at akademiet er ok stærkt, men så er det heller ikke vildere.
                      Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
                        De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

                        Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.
                        Lidt mere positive toner fra Jan Bech trods alt https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09...mhed-i-italien

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.
                          Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                            Lidt mere positive toner fra Jan Bech trods alt https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09...mhed-i-italien
                            Har faktisk hørt fra et par Bif fans siden mit indlæg, de var meget glade for ham dengang, men de spillede jo også med om mesterskab til det sidste.

                            Så jeg er lidt mere optimist nu. Så længe vores akademister får en rolle på førsteholdet

                            Comment


                              #15
                              Håber han skærer 10+ mill af budgettet og smider det i akademiet

                              Comment

                              Working...
                              X