Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Er der andre der er lidt nervøse over at Troels Bech de facto har været ude af gamet siden udgangen af 2018? Jeg ved ikke om han har været i DBU eller noget lignende, men han har ikke været i en klub i 5-6 år, bortset fra et meget meget kort ophold i Esbjerg.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Hvad mener du med at der er håb, at de bliver? Nu når du hører noget andet? Jeg håber de ryger, kan godt nok ikke se at deres taktiske ageren især SKs samt deres/hans resultater taler for at de skal blive, tværtimod! Resten er jeg helt enig i.
      Man har jo en standpunkt til man tager et nyt. Kan jo være at Troels og den eksterne rapport redder hans røv. Hvad ved jeg..
      Det kan jeg jo godt håbe selvom jeg hørte noget andet i sidste uge. Og det var at der kom et pressemøde i starten eller midten af næste uge og at BW,Krogh og Hjortebjerg blev fyret.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

        Hans tid i brøndby var ikke specielt imponerende imo og i høj grad båret af en trænerprofil der bragte noget nyt og unikt til superligaen. Men ikke det var ham som fandt ham. Han havde superligaens næst største budget og lavede en 4 plads og 2 anden pladser i sæsonner hvor fck og fcm på skift var helt væk. Med 62, 62 og 81 point.
        Vi kan vel hurtig blive enige om budget ikke betyder så meget hvis patienten er syg. Tænker han har været en faktor i den transformation Brøndby har gennemgået. De er jo gået fra en lignende situation som vores med kaos på alle niveauer til nu er der klare linjer.

        Om TB bliver en succes ved jeg ikke, men det er vel klart at vi ikke bare skal købe spillere, der skal ændres noget helt fundamentalt i vores klub.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Troels Bech tilbage i OB for fjerde gang alligevel…
          Thorborg har da ingen problemer med at gå tilbage til en fuser. Det er godt nok i en anden rolle den her gang, men jeg synes ikke at hans arbejde i Brøndby var noget særligt. Overordnet set må jeg sige at jeg er lidt skeptisk. Om ikke så bare signalet i at OB hiver Troels Bech tilbage, igen.
          Bliver interessant at se hvad Troels Bech skal i OB.

          Jeg tror ikke man kan kigge på hvad Bech gjorde i Brøndby og så sige "nå, så det er hans tilgang til at drive en fodboldklub". Som med så mange andre (BW inkl.) er det i høj grad også dikteret oppefra. Jeg tænker de var bevidste omkring at gå all-in på Zorniger og den fodbold han stod for. Derfor hentede man spillere ind udefra velvidende, at det kunne have nogle omkostninger for deres akademi, der fik længere til spilletid.

          Det betyder ikke, at han ikke kan skabe noget med andre metoder. Ej heller kan man sige: han skabte resultater i Brøndby, det kan han også i OB. Den opgave han havde i Brøndby og den opgave, der er i OB nu, er tæt på så forskellige som de kan være når der er snak om samme stilling.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            Vi kan vel hurtig blive enige om budget ikke betyder så meget hvis patienten er syg. Tænker han har været en faktor i den transformation Brøndby har gennemgået. De er jo gået fra en lignende situation som vores med kaos på alle niveauer til nu er der klare linjer.

            Om TB bliver en succes ved jeg ikke, men det er vel klart at vi ikke bare skal købe spillere, der skal ændres noget helt fundamentalt i vores klub.
            Det kan vi for såvidt godt, men han kom til brøndby hvor de investerede heftigt og var pro forandring. Tilbage står at TB ALDRIG i sin karriere har overgået de forventninger man kunne have med objektive kriterier, men gentagne gange har fejlet i at leve op til dem. Der er intet objektivt berettiget grundlag til at forvente at det bliver anderledes denne gang. Jeg vil personligt hellere have en uprøvet end TB. Jeg mener at Hermansen ville være vores bedste valg, og ellers ville jeg ønske en der har historik med at overpræstere i en mindre klub. F.eks. Esben Hansen hvis vi skal holde os til indavl.

            Comment


              #51
              Er der nogen der kan pege på en konkret præstatiin fra TB der berettiger ham som en seriøs kandidat til at varestå ledelsen af en dansk fodboldklub?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Man har jo en standpunkt til man tager et nyt. Kan jo være at Troels og den eksterne rapport redder hans røv. Hvad ved jeg..
                Det kan jeg jo godt håbe selvom jeg hørte noget andet i sidste uge. Og det var at der kom et pressemøde i starten eller midten af næste uge og at BW,Krogh og Hjortebjerg blev fyret.
                Ja, det er rigtigt. Ok, håber det holder vand. Takker for svar.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Bliver interessant at se hvad Troels Bech skal i OB.

                  Jeg tror ikke man kan kigge på hvad Bech gjorde i Brøndby og så sige "nå, så det er hans tilgang til at drive en fodboldklub". Som med så mange andre (BW inkl.) er det i høj grad også dikteret oppefra. Jeg tænker de var bevidste omkring at gå all-in på Zorniger og den fodbold han stod for. Derfor hentede man spillere ind udefra velvidende, at det kunne have nogle omkostninger for deres akademi, der fik længere til spilletid.

                  Det betyder ikke, at han ikke kan skabe noget med andre metoder. Ej heller kan man sige: han skabte resultater i Brøndby, det kan han også i OB. Den opgave han havde i Brøndby og den opgave, der er i OB nu, er tæt på så forskellige som de kan være når der er snak om samme stilling.
                  Nej det betyder ikke at han ikke kan, der er bare intet i hans karriere indtil nu der indikere at han kan! Kunne vi prøve noget nyt og ansætte en med meritter der indikere kompetance i rollen man ansætter til?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                    Det kan vi for såvidt godt, men han kom til brøndby hvor de investerede heftigt og var pro forandring. Tilbage står at TB ALDRIG i sin karriere har overgået de forventninger man kunne have med objektive kriterier, men gentagne gange har fejlet i at leve op til dem. Der er intet objektivt berettiget grundlag til at forvente at det bliver anderledes denne gang. Jeg vil personligt hellere have en uprøvet end TB. Jeg mener at Hermansen ville være vores bedste valg, og ellers ville jeg ønske en der har historik med at overpræstere i en mindre klub. F.eks. Esben Hansen hvis vi skal holde os til indavl.
                    Hvorfor tror folk at Hermansen ville være et godt bud. Han brænder for talentudvikling og det drive der gør han er god for akademiet. Den bedste sælger er ikke den bedste slagschef.

                    Esben Hansen ville være katastrofalt jeg hørte ham til en sponsor arrangement i Sønderjydske i en afgørende kamp mod Vejle. Første kamp efter HH var blevet fyret. Han står og taler omkring hvordan det går og hvordan dagens opstilling er dog kan han ikke lige spillernes navne. Det var simplethen så amatøragtigt.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Man har jo en standpunkt til man tager et nyt. Kan jo være at Troels og den eksterne rapport redder hans røv. Hvad ved jeg..
                      Det kan jeg jo godt håbe selvom jeg hørte noget andet i sidste uge. Og det var at der kom et pressemøde i starten eller midten af næste uge og at BW,Krogh og Hjortebjerg blev fyret.
                      Jeg tænker TB har gjort krav på at få sine øjne på det hele, inden trænerne får kniven. Man kan sagtens argumentere for at SK har leveret katastrofalt, men i de seneste tre kampe fandt han nøglen til noget af det fodbold vi gerne vil se, med stor en portion akademispillere.
                      Hvis det er den vej man vil gå og SK allerede har støbt det første lag for det fremtidige fundament, så kan jeg da godt forstå, Troels lige vil indenfor døren og fornemme stemningen omkring SK & co, inden beslutningen tages.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Hvad mener du med at der er håb, at de bliver? Nu når du hører noget andet? Jeg håber de ryger, kan godt nok ikke se at deres taktiske ageren især SKs samt deres/hans resultater taler for at de skal blive, tværtimod! Resten er jeg helt enig i.
                        En cheftræner SKAL kunne mere end kommunikation . Vi har lov til at sætte store spørgsmålstegn ved hans fodboldfaglige niveau. Men det vil Troels kunne bedømme bedre og så må vi se om Søren får en sæson mere. Det store hjælpeapparat skal også lige evalueres.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                          Nej det betyder ikke at han ikke kan, der er bare intet i hans karriere indtil nu der indikere at han kan! Kunne vi prøve noget nyt og ansætte en med meritter der indikere kompetance i rollen man ansætter til?
                          Jeg synes bestemt resultaterne han leverede i Brøndby var mere end hvad de kunne forvente. Også hvis man kigger på hvad de investerede økonomisk.

                          Nogle vil så sige, at de i den periode valgte en strategi, der var med til at sætte deres akademi tilbage fordi de satsede så meget på erfarne udenlandske spillere. Men måske var det også valg de traf fordi de kunne se, at det var der deres akademi allerede var.

                          Jeg bider mig i hvert fald mærke i, at selvom mange Brøndby-fans nok vil sige, at de mistede noget identitet med det hold, hvor der var historisk få danske og spillere af egen avl, så synes jeg stadig de fleste af dem er positive overfor Bech.

                          Jeg er selv overvejende positiv ift. en ansættelse af Bech. Det gør det dog langt fra alene. Og ved ikke om han reelt vil være god til det OB skal igang med nu. Jeg har dog svært ved at pege på mange jeg hellere vil have (som er bare nogenlunde realistisk). Generelt synes jeg der er meget få gode sportsdirektører i branchen.
                          Last edited by Agbre; 27-05-2024, 10:34.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                            Hvorfor tror folk at Hermansen ville være et godt bud. Han brænder for talentudvikling og det drive der gør han er god for akademiet. Den bedste sælger er ikke den bedste slagschef.

                            Esben Hansen ville være katastrofalt jeg hørte ham til en sponsor arrangement i Sønderjydske i en afgørende kamp mod Vejle. Første kamp efter HH var blevet fyret. Han står og taler omkring hvordan det går og hvordan dagens opstilling er dog kan han ikke lige spillernes navne. Det var simplethen så amatøragtigt.
                            Hermansen fordi at det er vejen til størrer sammenhængskraft imellem akadami og førsteholdstrup. Fordi hans arbejde har været så succesfuldt at sæsonnens bedste kamp var med 7 af hans spillere. Det vil styrke OB som en udviklingsklub og bringe os tættere på et bæredygtigt spor ala fcn. Hermansen har også vist flair for salg.

                            Comment


                              #59
                              Det, jeg kan frygte, er hans realitetssans. Husker han som træner før en forårssæson var meget fokuseret på flot pasningsspil - som slet ikke lod sig gøre de første måneder fordi banerne i DK var så dårlige.
                              Hvad sker der med Jimmy Nagel. Troede det blev ham. Han har prøvet det i Brann. Håber da ikke han bliver fornærmet nu.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Det, jeg kan frygte, er hans realitetssans. Husker han som træner før en forårssæson var meget fokuseret på flot pasningsspil - som slet ikke lod sig gøre de første måneder fordi banerne i DK var så dårlige.
                                Hvad sker der med Jimmy Nagel. Troede det blev ham. Han har prøvet det i Brann. Håber da ikke han bliver fornærmet nu.
                                Han skiftede fra Brann fordi han ville ævk fra det pres, rollen so sportsdirektør indebar. Så mon dog han er fornærmet?

                                Comment

                                Working...
                                X