Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    En cheftræner SKAL kunne mere end kommunikation . Vi har lov til at sætte store spørgsmålstegn ved hans fodboldfaglige niveau. Men det vil Troels kunne bedømme bedre og så må vi se om Søren får en sæson mere. Det store hjælpeapparat skal også lige evalueres.
    Ja, præcist. Det jo åbenlyst for enhver, at der skulle været skiftet system LANGT tidligere og AA samt Manneh skulle da have haft chancen før f.eks. De andre leverede jo en ringe indsats over en lang periode. Tydeligt at se at SK ikke har haft hovedansvaret som træner før. Det sammenholdt med nedrykningen gør, at en længere analyse af SKs evner her er unødvendig. Farvel og tak til SK samt Hjortebjerg.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Jeg synes bestemt resultaterne han leverede i Brøndby var mere end hvad de kunne forvente. Også hvis man kigger på hvad de investerede økonomisk.

      Nogle vil så sige, at de i den periode valgte en strategi, der var med til at sætte deres akademi tilbage fordi de satsede så meget på erfarne udenlandske spillere. Men måske var det også valg de traf fordi de kunne se, at det var der deres akademi allerede var.

      Jeg bider mig i hvert fald mærke i, at selvom mange Brøndby-fans nok vil sige, at de mistede noget identitet med det hold, hvor der var historisk få danske og spillere af egen avl, så synes jeg stadig de fleste af dem er positive overfor Bech.

      Jeg er selv overvejende positiv ift. en ansættelse af Bech. Det gør det dog langt fra alene. Og ved ikke om han reelt vil være god til det OB skal igang med nu. Jeg har dog svært ved at pege på mange jeg hellere vil have (som er bare nogenlunde realistisk). Generelt synes jeg der er meget få gode sportsdirektører i branchen.
      Jeg husker måske forkert, og har aldrig gået meget op i hvad de foretager sig på Vestegnen, men var det ikke særligt tiden eftr orninger, at TB kom til kort? Som jeg husker det fik de lavet nogle fine salg på baggrund af Zorninger-årene, men lavede ret mange halvmærkelige indkøb som erstatninger?

      Comment


        #63
        Tror ikke TB reelt har været sportsdirektør i BIF. Zorniger bestemte det hele. Så jeg er ikke så sikker på at TB overhovedet har den store erfaring som sportsdirektør…

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Tror ikke TB reelt har været sportsdirektør i BIF. Zorniger bestemte det hele. Så jeg er ikke så sikker på at TB overhovedet har den store erfaring som sportsdirektør…
          TB købte, hvad Zorninger bad om.

          Comment


            #65
            Tør TB sige til NT at han skal blande sig helt uden om de sportslige beslutninger med deres historik - jeg tvivler.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              TB købte, hvad Zorninger bad om.
              Nå. Så skal OBs træner have overdraget alle nøgler klubben

              Comment


                #67
                Rapporterer nogen medier live fra pressemødet?
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Tør TB sige til NT at han skal blande sig helt uden om de sportslige beslutninger med deres historik - jeg tvivler.
                  Nej da, han er blevet ansat fordi han er en rygklapper og fidibus.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                    Nej det betyder ikke at han ikke kan, der er bare intet i hans karriere indtil nu der indikere at han kan! Kunne vi prøve noget nyt og ansætte en med meritter der indikere kompetance i rollen man ansætter til?
                    Som Wesstrøm.?

                    Comment


                      #70
                      Tillad mig, hvis jeg ikke springer jublende rundt. Jeg har altid kunnet li TB. Har selv snakket med ham engang. Men det valg er lige så forudsigeligt som vores nedrykning endte med at være. Indavlet og en lige så stor lottokupon som alle vores andre lottokuponer på og udenfor banen.

                      Men igen: Prove me wrong. For en gangs skyld...

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                        Hans tid i brøndby var ikke specielt imponerende imo og i høj grad båret af en trænerprofil der bragte noget nyt og unikt til superligaen. Men ikke det var ham som fandt ham. Han havde superligaens næst største budget og lavede en 4 plads og 2 anden pladser i sæsonner hvor fck og fcm på skift var helt væk. Med 62, 62 og 81 point.
                        Jeg er med på at spillere i succespeioden primært kom via Zorninger men hvem fandt Zorninger? Var det TB kan han vel finde en udenlandsk træner igen.

                        Men ved vi hvad TB ellers lavede i BIF? Var han god til kultur, var han god til organisation, var han god med bestyrelsen, fans osv.
                        Sportschef/direktørjobbet er jo andet en spillere ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Tillad mig, hvis jeg ikke springer jublende rundt. Jeg har altid kunnet li TB. Har selv snakket med ham engang. Men det valg er lige så forudsigeligt som vores nedrykning endte med at være. Indavlet og en lige så stor lottokupon som alle vores andre lottokuponer på og udenfor banen.

                          Men igen: Prove me wrong. For en gangs skyld...

                          MvH ChrisOB
                          Jeg har også svært ved rigtigt at finde begejstringen frem, må jeg indrømme, selvom jeg også vældig godt kan lide TB som person.

                          Comment


                            #73
                            Fantastisk valg! En mand der kender klubben og kan opbygge kulturen, som er det absolut vigtigste nu. Han har fodboldfaglige kompetencer uden tvivl. Han er jo ikke ansat i cheftrænerstillingen, så den der med 4. gang, holder ikke.

                            Det spændende og afgørende bliver dog, hvilken organisering der kommer omkring ham.

                            Velkommen Troels

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Jeg har også svært ved rigtigt at finde begejstringen frem, må jeg indrømme, selvom jeg også vældig godt kan lide TB som person.
                              Jeg er positiv - og optimistisk - vi har den ejer vi har - og derfor er det i min optik vigtigt at bringe en ind som kender præmissen ( NT blander sig). Det gør TB - når han alligevel påtager sig opgaven må det være fordi han tror på at han kan løse den.
                              Han kender ovenikøbet JN fra Esbjerg og dermed er det muligt at komme hurtigt i gang med arbejdet - hvilket er kritisk nødvendigt. Jeg tror ikke på at vi kan vente på at en mand uden kendskab til klubben bruger et par måneder på at komme i drift - så er sæsonen kørt. Hvis vi skal op igen inden økonomien braser helt sammen - så er det vigtigt at vi rammer asfalten kørende når den nye sæson starter - derfor et godt valg.
                              Man kan jo også være negativ og kritisk på alt OB foretager sig - så får man ret de fleste gange i disse år - forhåbentlig ændrer det sig. ( og ja - jeg har være med siden midt 70érne).

                              Comment


                                #75
                                Det er helt sikker en fordel at TB allerede kebder klubben godt. Der venter meget arbeje som skal klares i meget kort tid. Og er meget glad at få en sportsdirektør som helt sikker værdsætter klubbens kultur og identitet højere end BW gjorde. Desuden håber TB fortsætter at opgradere i hensigt af faciliteterne og fagfolk omkring holdet. Synes i den hensigt gik BW den rigtige vej og det skal fortsættes.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X