Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Troels Bech
Collapse
X
-
Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge
- Likes 4
Leave a comment:
-
Pressemødet mindede mig mistænkelig meget om noget man har hørt før,
Flotte ord, gode intentioner. Og varm luft frygter jeg.
og Thorborg der formulerer noget i retning af, at nu har TB nøglerne.
Lad os nu se hvad der sker. Min optimisme omkring det her går lidt op og ned.
Og så var min klare fornemmelse at Søren K er færdig. Troels er i gang med at finde en ny, er jeg sikker på.
Beklager hvis der er skrevet om det her, har ikke lige kunne følge tråden
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Har ikke fået det læst endnu men kaster mig straks over det. Hørte Medianos opfølgning på Viborg-OB da jeg var oppe og træne og kan høre Azad Corlu der er meget begejstret for OB’s Akademi tale for at beholde de nuværende trænere fordi de har erfaring med at spille med unge talenter ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er så også fair nok!
Men altså, Obstruktions interview med TB overbeviser mig i hvert fald yderligere om at der ikke pt er nogen plan om at fyre SK i løbet af ugen, som man bare ikke prøvede at komme let henover ved pressemødet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Pas .. der er lidt tid i mellem så tænkte ikke over det …
Men altså, Obstruktions interview med TB overbeviser mig i hvert fald yderligere om at der ikke pt er nogen plan om at fyre SK i løbet af ugen, som man bare ikke prøvede at komme let henover ved pressemødet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægTroels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.
https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg lapper de ting der i mig. OB har aldrig sagt mig så lidt som de sidste halvandet år, og jeg er glad for bare at have lidt at hænge hatten på igen. Så må vi se, hvad det bliver til in concreto.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Som altid får i bare lavet de bedste interviewsDet klasse
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvornår har BW ikke talt om klubben, men en aktie... beklager, men den har jeg misset
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægTroels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.
https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/Det klasse
Leave a comment:
-
https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/
Leave a comment:
Leave a comment: