Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
    Det var meget forudsigeligt, når de allerede kan præsentere en mand i dag, at det ville være en gammel kending. Jeg havde sågar lige netop skrevet til min fætter, at det nok var en som ham. Nogen, der kan huske, hvordan han gjorde det i Brøndby på den post?
    Jeg husker hans tid i BIF som succesfuld. Og lige så vigtigt, har han arbejdet under en ejer (Jan Bech Andersen), som kunne minde lidt om NT ift. ønske om indflydelse. Han er vant til en fanskare, der er væsentligt større end vores, han er vant til en klub, hvor ambitionerne er tårnhøje. Og så kender han bare OB ud og ind. Kæmpe scoop, synes jeg!

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
    Det var meget forudsigeligt, når de allerede kan præsentere en mand i dag, at det ville være en gammel kending. Jeg havde sågar lige netop skrevet til min fætter, at det nok var en som ham. Nogen, der kan huske, hvordan han gjorde det i Brøndby på den post?
    Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
    De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.

Leave a comment:

• Stribetsiden1986
    replied

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Tja, hvad skal man sige.. Troels skal da have chancen. For fjerde gang.

Velkommen hjem. Håber det ændrer noget, men er lidt skeptisk

Leave a comment:

• ViKalderHamJan
    started a topic Velkommen til Troels Bech

Velkommen til Troels Bech

... "Bold erfarer, at Troels Bech mandag bliver kl. 15.00 præsenteret på et pressemøde som ny sportsdirektør."

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...sdirektor-i-ob

Vi får en dygtig kommunikator, som kender klubben og niveauet der kræves af spillerne - det virker som en fornuftig løsning imo.

Her kan man finde hans transfers fra Brøndby tiden fra 2015- midt 2018. Deriblandt et par fornuftige offensiv-spillere.

https://www.transfermarkt.com/brondb...ers/verein/206
    Last edited by ViKalderHamJan; 27-05-2024, 18:45.
Working...
X