Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's trup til sæson 2024-2025 (1. Division)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Tror TB stak lidt til signingsstrategien under BW hos SFÅ, da han sagde noget i nærheden af, at man fra nu ikke kun vil signe på stats men også personlighed etc. Tror Selvén har stats. Meter løbet. Topfart. Osv. Men derudover er han jo en katastrofe.
    Alle scouting systemer bygger da på statistikker, så det er der vel ikke noget galt i.

    Personligheden træder vel først frem, når spilleren har været i klubben i et stykke tid og viser sit sande ansigt bl.a. under pres.

    Jeg har da ansat folk, hvor jeg troede det var de rigtige baseret på CV, referencer og interviews. Hvor jeg bagefter måtte erkende, at jeg åbenbart havde taget fejl, når jeg så deres ageren i hverdagen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Alle scouting systemer bygger da på statistikker, så det er der vel ikke noget galt i.

      Personligheden træder vel først frem, når spilleren har været i klubben i et stykke tid og viser sit sande ansigt bl.a. under pres.

      Jeg har da ansat folk, hvor jeg troede det var de rigtige baseret på CV, referencer og interviews. Hvor jeg bagefter måtte erkende, at jeg åbenbart havde taget fejl, når jeg så deres ageren i hverdagen.
      Synes bare de solgte ham den svenske scout som data-wizzard. Måske blev det for ensidigt data. Hør evt interview med TB.

      Comment


        Er der nogen der ved noget om status på Trybull.?

        I forvejen var jeg lunken ved det, må jeg indrømme.
        Jo længere tid der går, jo mere tænker jeg at han venter på noget bedre.

        Der var én der nævte AaB.? Der har jeg ikke højere tanker, end at den hopper Trybull på, hvis chancen opstår.
        Ved godt med konen og datteren i Odense osv. Men det er min mistanke.

        Vi skal bare ikke have en spiller som drømmer om noget helt andet og er her af nød.
        og slet ikke som anfører.

        Hvis Trybull omvendt har lyst til at være i OB på en rimelig løn, hjælpe med genopbygning og være en leder og uden stjernenykker, så er han skam velkommen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Synes bare de solgte ham den svenske scout som data-wizzard. Måske blev det for ensidigt data. Hør evt interview med TB.
          Ja, jeg tror han (Adrian) var meget optaget af selve datadelen. TB er jo lidt mere AA med fokus på personligheden med en filosofisk tilgang til tingene.

          Er bange for at skiftet fra BW (hardcore business, glem det med at være sentimental) til TB (den danske højskoletradition) er for stor... vil gerne finde en ansvarlig, der mere er på midten af disse to "yderpunkter".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Ja, jeg tror han (Adrian) var meget optaget af selve datadelen. TB er jo lidt mere AA med fokus på personligheden med en filosofisk tilgang til tingene.

            Er bange for at skiftet fra BW (hardcore business, glem det med at være sentimental) til TB (den danske højskoletradition) er for stor... vil gerne finde en ansvarlig, der mere er på midten af disse to "yderpunkter".
            Virkelig fin pointe. Man vil jo heller ikke se os fortsætte med at købe spillere som Bonde idet vi forhåbentlig rykker op i den bedste række, så det ikke bliver hen efter det vi så med Jesper Hansen i OB.

            Men det var jo heller ikke dette man så med TB i Brøndby. Havde de ikke ret mange udlændinge i truppen tilsidst under TB og glemte lidt masterclass, så der var et stort fokus på business-delen, eller husker jeg bare forkert?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ja, jeg tror han (Adrian) var meget optaget af selve datadelen. TB er jo lidt mere AA med fokus på personligheden med en filosofisk tilgang til tingene.

              Er bange for at skiftet fra BW (hardcore business, glem det med at være sentimental) til TB (den danske højskoletradition) er for stor... vil gerne finde en ansvarlig, der mere er på midten af disse to "yderpunkter".
              Jimmy Nagel måske.?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                Virkelig fin pointe. Man vil jo heller ikke se os fortsætte med at købe spillere som Bonde idet vi forhåbentlig rykker op i den bedste række, så det ikke bliver hen efter det vi så med Jesper Hansen i OB.

                Men det var jo heller ikke dette man så med TB i Brøndby. Havde de ikke ret mange udlændinge i truppen tilsidst under TB og glemte lidt masterclass, så der var et stort fokus på business-delen, eller husker jeg bare forkert?
                Takker

                Rygterne siger, at TB mere eller mindre købte ind efter Zornigers ønskeliste. Ja, der var ikke fokus på masterclass, som blev syltet de år. Man gik benhårdt efter kortsigtede resultater! Mener BIF var det første hold i SL, der stillede op med en start-11 uden en eneste dansker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Jimmy Nagel måske.?
                  Det håber jeg (uden rigtig at kende til ham), men han refererer vel stadigvæk til TB?
                  Last edited by Online; 17-07-2024, 11:49.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Er der nogen der ved noget om status på Trybull.?

                    I forvejen var jeg lunken ved det, må jeg indrømme.
                    Jo længere tid der går, jo mere tænker jeg at han venter på noget bedre.

                    Der var én der nævte AaB.? Der har jeg ikke højere tanker, end at den hopper Trybull på, hvis chancen opstår.
                    Ved godt med konen og datteren i Odense osv. Men det er min mistanke.

                    Vi skal bare ikke have en spiller som drømmer om noget helt andet og er her af nød.
                    og slet ikke som anfører.

                    Hvis Trybull omvendt har lyst til at være i OB på en rimelig løn, hjælpe med genopbygning og være en leder og uden stjernenykker, så er han skam velkommen
                    Rimelig løn men nok også rimelig kontraktlængde hvis det er hans sidste kontrakt ... vil givetvis ikke kun signe for et år og spille OB op for så at skulle ud og finde en ny klub igen som 32 årig ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det håber jeg (uden rigtig at kende til ham), men han refererer vil stadigvæk til TB?
                      Jeg kender heller ikke Nagel, men han kom vel ind som rekrutteringsandvarlig efter man først havde overladt alt til Bjørn, og efterfølgende erkendt at det var kaos.
                      Uanset hvad, så ser jeg det som en god ting, at der er flere fodboldfaglige inde omkring transfers ind, Troels, Jimmy, Tonny og Søren K. Hvis der er god debat og åben diskussion omkring det vel at mærke.

                      Men så igen, hvis Thorborg fortsat overruler de fodboldfaglige vedr. fodbolddelen, så er vi jo lige vidt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Rimelig løn men nok også rimelig kontraktlængde hvis det er hans sidste kontrakt ... vil givetvis ikke kun signe for et år og spille OB op for så at skulle ud og finde en ny klub igen som 32 årig ...
                        Jeg forestiller mig ikke vi kun har tilbudt en 1-årig kontrakt. Men håber heller ikke på mere end 2 år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Jeg kender heller ikke Nagel, men han kom vel ind som rekrutteringsandvarlig efter man først havde overladt alt til Bjørn, og efterfølgende erkendt at det var kaos.
                          Uanset hvad, så ser jeg det som en god ting, at der er flere fodboldfaglige inde omkring transfers ind, Troels, Jimmy, Tonny og Søren K. Hvis der er god debat og åben diskussion omkring det vel at mærke.

                          Men så igen, hvis Thorborg fortsat overruler de fodboldfaglige vedr. fodbolddelen, så er vi jo lige vidt.
                          Har vi egentligt stadigvæk det famøse sportsudvalg med NT og TC

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Har vi egentligt stadigvæk det famøse sportsudvalg med NT og TC
                            I forhold til det berygtede udvalg - de fungerer iflg. TB i diverse artikler og podcasts som fodboldens bestyrelse - spillerkøb/salg besluttes af TB, JN,TH og SK så længe de er indenfor de aftalte budgetter. Det lyder som et fornuftigt setup - HVIS det er sådan også i dagligdagen - vi skal IKKE fortsat have EA ,EL, TC og NT til at blande sig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              I forhold til det berygtede udvalg - de fungerer iflg. TB i diverse artikler og podcasts som fodboldens bestyrelse - spillerkøb/salg besluttes af TB, JN,TH og SK så længe de er indenfor de aftalte budgetter. Det lyder som et fornuftigt setup - HVIS det er sådan også i dagligdagen - vi skal IKKE fortsat have EA ,EL, TC og NT til at blande sig.
                              Så er der jo sket en radikal ændring, da BW jo ikke fik lov til det (agerer indenfor budgettet).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Så er der jo sket en radikal ændring, da BW jo ikke fik lov til det (agerer indenfor budgettet).
                                Det står vel lidt uvist og er vel også afhængig af budgettet.

                                Det er helt normalt at en Bestyrelse udstikker ambition og herunder strategi på ejers vegne og giver budget til opfyldelse af dette og så overlader det til den adm. dir. at opnå målene i den daglige drift.

                                Det er så ikke sket i en del år på trods af at budgettet efter sigende skulle være et top6 budget og gør jo nok at bestyrelse og ejer er trådt (for) tæt på driften. Det er jo et spørgsmål om tillid til direktøren og den har åbenbart været slidt.

                                NT´s tillid til TB er forhåbentligt større ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X