Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg flyttede fra Sjælland til Odense i 1998 og siden har jeg været OB-fan. Har været på flere udebaneture inkl i Berlin. Jeg var selvfølgelig ikke OB-fan fra dag et. Og spillede oldboys i B1913. Men jeg har elsket klubben næsten alle år. Og lidt med de mange fejl.
    Jeg er ked af de reaktioner der er blandt de tilrejsende, men jeg forstår skuffelsen og vreden.
    Jeg er meget ked af det lige nu. Så tillad mine udfald.Jeg sidder alene i min stue med en Vestfyen Porter.
    Last edited by Ruben; 25-05-2024, 16:03.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

      Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

      Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske
      Meget værre?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

        Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

        Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske
        På overfladen er det nogen der må betale... Men under overfladen er det med garanti buissness as usual
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Ved godt det er for sent, men der er jo klart straffe til Fenger der.

          Comment


            Kan vi risikere pointstraf eller lignende fra starten af sæsonen i 1. Div? Jeg så ikke rigtig situationen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

              Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.
              Men derfor behøver kommentatoren da ikke skabe sig som et lille barn. Der er jo hverken folk der har stormet banen eller lignende. Ja, så er det sgu ikke værre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Kan vi risikere pointstraf eller lignende fra starten af sæsonen i 1. Div? Jeg så ikke rigtig situationen
                Næppe. En hjemmekamp uden tilskuere, måske.

                Comment


                  Håber da lige at ham der Ibrahim Svin lige får en tackling han kan smage. Klamme svin!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Meget værre?
                    ja hvis Hvidovre havde vundet og vi så ikke selv var i stand til at gøre det der skulle til. Resultatet havde selvf været det samme...men tænk hvis Hvidovre havde scoret i sidste min. - og vi så stadig rykkede ud. Havde da ikke været til at bære...

                    Comment


                      Så skete det omsider. I virkeligheden måske rent held, at vi har undgået det så længe, når man tænker på, hvordan man har forsømt at udvikle klubben.

                      Vi er nu kørt ud over grøften. Spændende at se hvor langt vi falder. Inden for få uger skal vi spille betydende kampe, og gerne vinde de fleste for at rykke op igen. Jeg ser lige nu ikke et hold, der kan stå sammen igennem uvejret. Vi må se om endnu en eksplosion af
                      trupsmensætningen kan gøre noget.

                      Jeg håber, der er nogle af dem øverst i klubbens ledelse der sover rigtigt skidt i nat over den halvhjertede og risikable måde man har drevet klubben på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Kan vi risikere pointstraf eller lignende fra starten af sæsonen i 1. Div? Jeg så ikke rigtig situationen
                        Det ville være vanvid, når man ser på hvad FCK og Brøndby har sluppet afsted med gennem tiden

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                          På overfladen er det nogen der må betale... Men under overfladen er det med garanti buissness as usual
                          selvfølgelig. Mon ikke BW ryger - måske træner teamet. Men den øverste ledelse...de tager nok ikke det ansvar de bør

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            selvfølgelig. Mon ikke BW ryger - måske træner teamet. Men den øverste ledelse...de tager nok ikke det ansvar de bør
                            Hvis Krogh og Hjortebjerg overlever det her, så er det at spytte på os fans.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              ja hvis Hvidovre havde vundet og vi så ikke selv var i stand til at gøre det der skulle til. Resultatet havde selvf været det samme...men tænk hvis Hvidovre havde scoret i sidste min. - og vi så stadig rykkede ud. Havde da ikke været til at bære...
                              Underordnet for mig. Det her er så slemt det kan være.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Gad vide om Bjørn annoncerer sit farvel i interviewet snart

                                Comment

                                Working...
                                X