…. Fordi Rami vil spille teknikker igen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj
Collapse
X
-
Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
Comment
-
No offence, men hvordan i alverden kan du overhovedet overveje at blive Brøndby fan fordi OB rykker ned?Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 7
Comment
-
Sgu ikke meget fan over dig! Smut du hellere tilbage til bøf, med den indstilling. Til grin..Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 4
Comment

Comment