Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Og Hvidovre brænder og brænder
    Det gør det nærmest også i Viborg....
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.

      Comment


        Så er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op

        Comment


          nu ender vi med at være rykket ud når spillet genoptages...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Så er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op
            Synes godt nok også det virker temmelig uproportionelt. Altså, det er naturligvis åndssvagt, men så er det heller ikke værre (og vel næppe noget man ikke har set på Østerbro eller den københavnske vestegn)...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
              Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.

              Comment


                Kom så: to hurtige mål og et straffesparksmål til Hvidovre

                Comment


                  Hvidovre slut... det var det.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    slut i hvidovre - OB spiller 1 division næste sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
                      Jeg hører mindst 8 kanonslag, fyrværkeri på banen. Det er en skændsel.

                      Comment


                        Det er slut. Vi er officielt rykket ned.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

                          Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.
                          Selvøflgelig er det dybt åndssvagt, men kommentatoren fik skreget sig godt op til at det var et frontalangreb på selve fundamentet for en danske odboldtradition og jeg ved ikke hvad...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Jeg hører mindst 8 kanonslag, fyrværkeri på banen. Det er en skændsel.
                            + plus der sidder børn nede ved banden.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Så er det matematisk og officielt, hvad jeg har forventet i ugevis. Mens det er sommer og sol hos nogen, føles det mørkt og blæsende på Fyn...

                              Comment


                                tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

                                Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

                                Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske

                                Comment

                                Working...
                                X