Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Julius Berthel Askou
Collapse
X
-
Nu bliver der citeret ordret :
“ Vi må se, hvis der kommer noget konkret."
...altså, at den unge knøs skal have noget at forholde sig til, før at han kan sige ja eller nej.
Igen hvis det er tilfældet, at man ikke før nu har startet en dialog omkring kontrakt forlængelse, så er det altså ren amatør, hvis ikke man kan se udløbet af kontrakten i Excel arket og ikke har opdaget det før nu.
Hvis og hvis… Askou har en agent der hvisker en masse ting i øret, og spekulerer helt vildt i, at man nærmer sig kontraktudløb og dermed bedre kort på hånden for sig selv (hvilket vil sige, mest agenten i praksis) Så skal OB naturligvis sælge hurtigst muligt, eller smide ham på et ikke eksisterende future cup hold.
Men hvis man ikke kan finde ud af at forlænge med sine bedste spillere pga dovenskab, og samtidigt snakke top 6, ja så klinger det hele sgu lidt hult.
Det er en årsag til at AGF ligger i toppen nu, og FCM over så mange år, og det er altså at man kan holde sammen på en bund substans i en trup og så bygge på.
Mister vi vores bedste midterforsvar til sommer for 2mio €, og køber en Bürgy light fra bænken i Viborg, for 1mio dkk, ja så ses vi til en 8. plads næste år igen og endnu en tur igennem ligegyldighedens hamster hjul.
Jeg tillader mig efterhånden at sige, jeg har brug for at se vi rykker os, før jeg tror på det, og ikke omvendt…
- Likes 3
Comment
-
Amen!Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægNu bliver der citeret ordret :
“ Vi må se, hvis der kommer noget konkret."
...altså, at den unge knøs skal have noget at forholde sig til, før at han kan sige ja eller nej.
Igen hvis det er tilfældet, at man ikke før nu har startet en dialog omkring kontrakt forlængelse, så er det altså ren amatør, hvis ikke man kan se udløbet af kontrakten i Excel arket og ikke har opdaget det før nu.
Hvis og hvis… Askou har en agent der hvisker en masse ting i øret, og spekulerer helt vildt i, at man nærmer sig kontraktudløb og dermed bedre kort på hånden for sig selv (hvilket vil sige, mest agenten i praksis) Så skal OB naturligvis sælge hurtigst muligt, eller smide ham på et ikke eksisterende future cup hold.
Men hvis man ikke kan finde ud af at forlænge med sine bedste spillere pga dovenskab, og samtidigt snakke top 6, ja så klinger det hele sgu lidt hult.
Det er en årsag til at AGF ligger i toppen nu, og FCM over så mange år, og det er altså at man kan holde sammen på en bund substans i en trup og så bygge på.
Mister vi vores bedste midterforsvar til sommer for 2mio €, og køber en Bürgy light fra bænken i Viborg, for 1mio dkk, ja så ses vi til en 8. plads næste år igen og endnu en tur igennem ligegyldighedens hamster hjul.
Jeg tillader mig efterhånden at sige, jeg har brug for at se vi rykker os, før jeg tror på det, og ikke omvendt…
Synes det begynder at ligne Slotsager forhandlingerne. Askou siger han ikke har modtaget et kontraktudspil. Det samme gjorde Slotsager.
Uwusu siger det samme. Men ham vil vi åbenbart ikke forlænge med hvilket jeg personligt synes er mærkeligt.
Vil faktisk mene det er uforståeligt.
- Likes 5
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...pa-troels-bechOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Amen!
Synes det begynder at ligne Slotsager forhandlingerne. Askou siger han ikke har modtaget et kontraktudspil. Det samme gjorde Slotsager.
Uwusu siger det samme. Men ham vil vi åbenbart ikke forlænge med hvilket jeg personligt synes er mærkeligt.
Vil faktisk mene det er uforståeligt.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Okay, så er det er fordi du kom ind i "identitetsloungen" (uden reelt output eller offentlig strategi), at du ved langt mere end mig?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ved ihverfald langt mere end dig om hvad der sker i OB. Og det du skrev var bare noget værre vrøvl der skulle pointeres
Når man ligger et budget kigger man selvfølgelig også på hvilke varer man har på hylderne der har værdi. Hvert år skal der sælges for X antal millioner for også at bidrage til et højere lønbudget, sig on fees osv. Nogle år er det højere end andre men der er ingen tvivl om at der er inflation i markedet og derfor stiger dette beløb også.
Simplicificeret behøver man at øge transfersalgs beløbet for at kunne øge lønbudgettet hele tiden
99,9% af alle profesionelle klubber skal sælge fordi man presser lønbudgettet til det yderste og også over uden salg. Det sker også i OB
Min viden om klubben er mindre end din og mine kilder er utroværdige
For at bruge dit eget udtryk, så er resten af det du skriver "vrøvl der skal pointeres", da du ikke forholder dig til det jeg skriver
Men hvis jeg skal forstå logikken - vi skal sælge talenter tidligt (ikke give dem bedre kontrakter og udvikle dem... men kunne havde forhåbentligt solgt dem dyrere senere). Så lønbudgettet finansieres af "akademiet" for at lønne et historisk dyrt trænerteam og Falk/vores tyske venner?. Hvad hvis vi ikke i et par år har talenter? Vil sponsorerne så smide flere penge i den såkaldte strategi?
"Hvert år skal der sælges for X antal millioner for også at bidrage til et højere lønbudget, sig on fees osv."
Jamen, med den logik er vi på vej i Luksusfælden eller Jesper Buch ville havde smidt os ud af Løvens Hule med "forventninger om fremtidige salg"
Last edited by Online; 21-03-2026, 13:41.
- Likes 1
Comment
-
Sjovt, der er mange påstande herinde, som "alle" suger til sig, men aldrig skal dokumenteres... vi klapper i takt !Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Hvordan kan du vide det? Det vil jeg gerne se noget dokumentation for - ellers må jeg betragte det som ren spekulation og det er uinteressant
Men skriv gerne
Comment
-
BW blev ansat til at opbygge en bæredygtig økonomi, hvilket han gjordeOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Beklager, men det var altså ikke skide bæredygtigt, dels at handle som han gjorde, og især at rykke ned. Lad være med at bilde dig selv eller andre ind, at det var bæredygtigt.
Så hvis du tænker noget er anderledes, så er det nok fordi der sidenhen både har skulle ryddes op, rykkes op og bygges op.
Ved godt du hverken kan lide ham eller mig, men hold dig dog til fakta
Last edited by Online; 21-03-2026, 13:42.
Comment
-
Hvad er det idiotiske jeg skriver her på et DEBATFORUM, ikke ekkokammerOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ignorer ham. Ham og hans makker, har glemt brugernavnet, skriver de samme idiotiske ting om og om igen, så længe folk bider på.
Hvad bidrager du selv med... udover diverse svinerier
Comment
ville BW himself have sagt tror jeg
Comment