Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd Hvidovre -OB 16.maj
Collapse
X
-
Jeg ser ikke kampen, men det er dejlig læsning. Det er jo, hvad man får, når mam ikke stiller med et helt hold af komplet ligegyldige - og dybt overvurderede - lejesvende.
Bliver en fryd når de alle fordufter ved nedrykningen. Glæder mig til at se holdet igen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ejdum kommer altså i vejen for meget. Han bliver god I 1.division.
- Likes 1
Leave a comment:
-
De løber, fighter og tackler for hinanden. Om det kan reddde os eller er for sent vil vi se men det føles godt i mit OB-hjerte at se et OB-hold på banen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSer ud som vi har er hold på banen som løber og fighter for trøjen!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægHvorfor er det nu igen, at vi ikke har haft Manneh på banen i stedet for Köhler eller deslige? Den venstrefod håber jeg at vi kan beholde i 1. division (selv hvis vi vinder, hvilket jeg ikke tror på, tvivler jeg stadig på at vi overlever)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvorfor er det nu igen, at vi ikke har haft Manneh på banen i stedet for Köhler eller deslige? Den venstrefod håber jeg at vi kan beholde i 1. division (selv hvis vi vinder, hvilket jeg ikke tror på, tvivler jeg stadig på at vi overlever)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ser ud som vi har er hold på banen som løber og fighter for trøjen!
- Likes 3
Leave a comment:
-
Flot mål. Men nu skal vi have et til. Har tabt flere gange efter at have scoret første mål.
Kom så.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: