Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt Hvidovre - OB 16/5/24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg er godt nok overrasket over hvad der er sket med Sven Köhler. Han slår mig slet ikke som en quitter. Jeg gad virkelig godt vide hvad der ligger bag hvad der er sket med ham. Er han bare mavesur over at han ikke kom til Heidenheim, eller er der mere til historien?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
    det tror jeg de fleste er enige om...for mig er der ikke noget håb om overlevelse endnu. Har indstillet mig på 1 division. Men matematisk er vi der trods alt ikke endnu...men vi kommer tættere og tættere på.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er overstået, og det var det i sidste runde. Selv hvis Vejle smider sejren, så henter vi jo ikke 6 points (jo, målscore) - og så skal Vejle endda smide alt de sidste kampe. Det er slut.
    OB vinder da bare de 3 sidste. ;-)
    Lyngby taber til Viborg og kryds mod Hvidovre

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Tror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.

Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.

På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
    For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.
    Ja … de sidste runder skal bare overståes…
    tror mere på 1-1 i morgen

Leave a comment:

• nixcha
    replied

Leave a comment:

• OensBK
    replied
    Tror desværre, vi går ud og taber mod Hvidovre også.

Der er ikke noget hold tilbage. Denne sæson blev dødsstødet efter uendeligt mange års elendig ledelse og manglende udvikling.

På sin hvis håber jeg, at vi snarest muligt løber tør for en matematisk mulighed for at overleve. Så vi kan begynde sorgprocessen, og så klubben kan begynde omstillingen, og lade dem med perspektiv i spille de sidste kampe.
    For jeg har lige præcis 0% tro på, at vi kan præstere under pres, hvis vi i sidste runde står med en mulighed for at overleve. Det slags chancer og momenter har vi ikke kunne håndtere i ufatteligt lang tid.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vejle foran ..
    langt fra optimalt - tror dog det er mere sandsynligt at Lyngby smider point mod Hvidovre end det er at Vejle gør.

Men det betyder at vi min. skal have 6 point - og så skal Lyngby tabe de sidste 2 også.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

Måske er han simpelthen ved at lave en “Bendtner”. Så det er nok det han går og håber på.

Leave a comment:

• obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Hvis de nu allerede der har fornemmet at Köhler tilsyneladende er et egoistisk fjols, så giver det al mening ikke at inddrage ham i en snak om anfører. Jeg er skuffet over ham og han burde fyres på gråt papir for arbejdsvægring.
    Måske er han simpelthen ved at lave en “Bendtner”. Så det er nok det han går og håber på.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Hvis de nu allerede der har fornemmet at Köhler tilsyneladende er et egoistisk fjols, så giver det al mening ikke at inddrage ham i en snak om anfører. Jeg er skuffet over ham og han burde fyres på gråt papir for arbejdsvægring.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Vejle foran ..

Leave a comment:

• obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg synes, at SK-kritikkerne skal tage det med i deres overvejelser, når de dømmer ham ude. Når der er så mange disciplinære problemer i truppen, har ingen træner en chance for at præstere i en holdsport.
    Kan ikke læse artiklen. Men ku’ det ikke tænkes at en manglende tillid til Alm for nogle spillere er smittet af på de to assistenter som tog over. Og at ledelsen har fejlet ved ikke at hive en cheftræner ind udefra, som kunne sætte sig mere i respekt?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/midt-i-den-alvor...0062457aa4a9-7 Det jo fanme et galehus/cirkus…..hvor er manden med tangentstokken henne
    Kan zu referere lidt mere om artiklen?
    Kommer de med konkrete informationer hvad skete? Og går det kun om Koehler eller også om andre?

Fatter det ikke og spørger mig hvad der skete. Koehler var ja én som gik forrest på banen i efteråret og jeg var vel ikke den eneste som troede han kunne være en mulig anfører og en nøglespiller for opbygningen af holdet.
    Så var det lidt mærkeligt at han kom ikke med i den nye anførergrupoe. Det hentyder vel at allerede dertid noget var ikke mere i orden. Mener også at læste dertid et interview med Koehler hvor han sagde at han overhovedet ikke blev spørgt i hensigt af anførerrollen. Det lød lidt skævt og fornærmet i mine ører.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hmm . Er de disciplinære problemer skyld i taktik, opstillinger og udskiftningerne i de kampe, hvor det har sejlet?

Er der nogle som ikke indordner sig til træning, eller bevist ikke følger taktikken, så har træneren den magt at han kan lade være at udtage dem. Ligesom han kan lade dem selvtræne væk fra truppen.
    Har træneren ikke nosser til det, så er han ikke opgaven voksen.
    Det er lige præcis det han gør. Også med andre i truppen…. Så hans muligheder er stærkt begrænsede, da han reelt ikke har en så stor trup til rådighed, som på papiret.

Leave a comment:

• Brians
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hold kæft et trainwreck. Det sejler jo helt i truppen. Send dem ned og træn på bane 9, dem der ikke gider. Fuck dem, helt ærligt. Hvad fanden er det for en indstilling? Det er virkelig respektløst.

Nogen der tror på, U17 bomberen er med i morgen, nu hvor han var med til den afsluttende træning i dag?
    Nogle der kan give et referat af hvad der bliver sagt ?

Leave a comment:

Working...
X