"I aften kan min ene svigersøn (han spiller i Hvidovre) være med til næsten at tage OB med ned i den næstbedste række. Kære Marc, jeg håber du spiller en kongekamp, men jeg håber altså at OB vinder i aften… "
Vores klub prøver med de lukkede træninger bl.a. på at forhindre at startopstilling, og taktik siver ud til modstanderen inden kampen - skulle vi ikke her i fanforum bakke op om det og "holde tæt" hvis vi ved noget ?
Det er en fair pointe!
Svært at tøjle nysgerrigheden i disse tider, det var primært et ja/nej omkring formation skifte.
Men lad os vedtage det :-)
Er der nogen der har det mindste info om start 11?
Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….
Vi skal ha presfodbold hele tiden og passe på nede bagved.
Eller egentlig bare formation, mit OB hjerte brænder sammen hvis vi stille op i en 5’er bagkæde igen….
Vores klub prøver med de lukkede træninger bl.a. på at forhindre at startopstilling, og taktik siver ud til modstanderen inden kampen - skulle vi ikke her i fanforum bakke op om det og "holde tæt" hvis vi ved noget ?
Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
Vi må ned og vende og så skal der heeelt nye øjne på den her klub
Skulle ikke undre mig at han kommer til at præstere fint i en bundesligaklub, nøjagtig som Greve gør det fint i Brøndby og Rømer er fast i fcm. Sådan er historien bare om OB. Fine spillere vi bare slet ikke får sat sammen til et godt hold.
Det er altså en skrøne at de spillere der forlader OB, efter ikke at have præsteret, pludselig skulle gøre det bedre, i forhold til samme scenarie i andre klubber.
Jeg kan ikke se linket og der er talrige eksempler på spillere som har gjort det dårligt hos jer og efterfølgende heller ikke spiller i de nye klubber.
Enig. Jeg har aldrig set noget i ham. Alt for mange penge spildt på en yderst middelmådig spiller, og oveni købet med en friklausul. Vanvid. Alene den case burde fyre BW
Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
Jeg er med på, at det er inklusiv fees osv. Men det er stadig for meget, og knap 6 er også for meget, så god har han ikke været. Og så oven i alle fees mv at få en fri klausul ved nedrykning. Galehus
Ifølge Transfermarkt kostede SK 750.000 €. Så det er vel knap 5,6 mio kroner. Der er dog et stykke vej til de 9 mio.
Nu er Transfermarkt jo heller ikke nødvendigvis en troværdig kilde, når det kommer til priser. Plus der kan jo være andre måder at gøre det op på og andre udgifter end kun transferen. Agenthonoraret er en af dem, det ville nok chokere de færreste, hvis BW er sprunget med et stort honorar for at få sådan en transfer i hus. Sign-on fee har der sikkert også været blevet i spil. Når Tipsbladet skriver "investeret 9 millioner kroner", kunne det sagtens tænkes, at de har regnet den løn han har hevet ud af klubben det sidste år med, det er jo også en del af investeringen. Lad os bare sige det er 200.000 om måneden, det er knap 2,5 millioner, så er vi hurtigt ved at være oppe på de 9.
SK er ekstremt overvurderet (en langsom Esben Hansen med en dårligere teknik) og altså også ekstremt usympatisk - må han rådne op i overgæret Albaniøl.
Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.
Enig. Jeg har aldrig set noget i ham. Alt for mange penge spildt på en yderst middelmådig spiller, og oveni købet med en friklausul. Vanvid. Alene den case burde fyre BW
Kan zu referere lidt mere om artiklen?
Kommer de med konkrete informationer hvad skete? Og går det kun om Koehler eller også om andre?
Fatter det ikke og spørger mig hvad der skete. Koehler var ja én som gik forrest på banen i efteråret og jeg var vel ikke den eneste som troede han kunne være en mulig anfører og en nøglespiller for opbygningen af holdet.
Så var det lidt mærkeligt at han kom ikke med i den nye anførergrupoe. Det hentyder vel at allerede dertid noget var ikke mere i orden. Mener også at læste dertid et interview med Koehler hvor han sagde at han overhovedet ikke blev spørgt i hensigt af anførerrollen. Det lød lidt skævt og fornærmet i mine ører.
SK er ekstremt overvurderet (en langsom Esben Hansen med en dårligere teknik) og altså også ekstremt usympatisk - må han rådne op i overgæret Albaniøl.
Klubberne bør have nogle juridiske værktøjer til at håndtere spillere med ubegrundet arbejdsvægring, jf også sagde med Sabbi. Det kvæler sporten, at elendigheder som ovenstående har så meget magt.
Leave a comment: