Nu bliver jeg nok den upopulære! Men svarer blot på titlen af opslaget ;-)
Ud med;
- Hele Staben (Det kan kun gå for langsomt)
- Martin Hansen
- Bernat
- Helander
- Slotsager (salg)
- Kohler
- Trybull
- DD
- Kadrii
Mest af alt en helt ny Ejer! Men nu drømmer jeg også blot!
Ind med;
- En Janne Andersson type (Han er ledig) og har super god erfaring! Spiller primært 4-4-2, er vellidt af sine spillere og tager gerne et clash med diverse journalister og eksperter! Kan godt være det ikke gik efter planen med Landsholdet, men vi har brug for erfaring og stabilitet ikke en eller anden prøveklud som Krogh!
- Få Issam Jebali tilbage, han har ikke spillet meget i Japan! Han er kun 32 og kan udmærket bruges 1-2 år mere, hvor han kan skabe stabilitet og få kørt nogle af de unge fra U19 over.
- For Guds skyld IKKE gøre som Aab har gjort i 1 Division i år!!!!!
Ud med;
- Hele Staben (Det kan kun gå for langsomt)
- Martin Hansen
- Bernat
- Helander
- Slotsager (salg)
- Kohler
- Trybull
- DD
- Kadrii
Mest af alt en helt ny Ejer! Men nu drømmer jeg også blot!
Ind med;
- En Janne Andersson type (Han er ledig) og har super god erfaring! Spiller primært 4-4-2, er vellidt af sine spillere og tager gerne et clash med diverse journalister og eksperter! Kan godt være det ikke gik efter planen med Landsholdet, men vi har brug for erfaring og stabilitet ikke en eller anden prøveklud som Krogh!
- Få Issam Jebali tilbage, han har ikke spillet meget i Japan! Han er kun 32 og kan udmærket bruges 1-2 år mere, hvor han kan skabe stabilitet og få kørt nogle af de unge fra U19 over.
- For Guds skyld IKKE gøre som Aab har gjort i 1 Division i år!!!!!
Comment