Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1.division: Hvordan griber vi det an?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Nu bliver jeg nok den upopulære! Men svarer blot på titlen af opslaget ;-)

    Ud med;
    - Hele Staben (Det kan kun gå for langsomt)
    - Martin Hansen
    - Bernat
    - Helander
    - Slotsager (salg)
    - Kohler
    - Trybull
    - DD
    - Kadrii

    Mest af alt en helt ny Ejer! Men nu drømmer jeg også blot!

    Ind med;

    - En Janne Andersson type (Han er ledig) og har super god erfaring! Spiller primært 4-4-2, er vellidt af sine spillere og tager gerne et clash med diverse journalister og eksperter! Kan godt være det ikke gik efter planen med Landsholdet, men vi har brug for erfaring og stabilitet ikke en eller anden prøveklud som Krogh!

    - Få Issam Jebali tilbage, han har ikke spillet meget i Japan! Han er kun 32 og kan udmærket bruges 1-2 år mere, hvor han kan skabe stabilitet og få kørt nogle af de unge fra U19 over.

    - For Guds skyld IKKE gøre som Aab har gjort i 1 Division i år!!!!!

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Theaviator2005 Se indlæg
      Nu bliver jeg nok den upopulære! Men svarer blot på titlen af opslaget ;-)

      Ud med;
      - Hele Staben (Det kan kun gå for langsomt)
      - Martin Hansen
      - Bernat
      - Helander
      - Slotsager (salg)
      - Kohler
      - Trybull
      - DD
      - Kadrii

      Mest af alt en helt ny Ejer! Men nu drømmer jeg også blot!

      Ind med;

      - En Janne Andersson type (Han er ledig) og har super god erfaring! Spiller primært 4-4-2, er vellidt af sine spillere og tager gerne et clash med diverse journalister og eksperter! Kan godt være det ikke gik efter planen med Landsholdet, men vi har brug for erfaring og stabilitet ikke en eller anden prøveklud som Krogh!

      - Få Issam Jebali tilbage, han har ikke spillet meget i Japan! Han er kun 32 og kan udmærket bruges 1-2 år mere, hvor han kan skabe stabilitet og få kørt nogle af de unge fra U19 over.

      - For Guds skyld IKKE gøre som Aab har gjort i 1 Division i år!!!!!
      Bernat, Helander, Trybull og Kadrii har ikke kontrakter om 1½ måned, så de ryger da automatisk.

      Øøøhhh... er AaB ikke lige rykket op, skal vi vente nogle år eller hvad er pointen

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nogle gange kommer de op her i sommerperioden for at se hvordan de fungerer i det hele inden man beslutter sig. Men det er klart at hvis han er der hver dag så lugter det af en kontrakt
        I øjeblikket pga. situationen træner ingen af u19nerne med. Der skal være fuld fokus på SL-truppen

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Bernat, Helander, Trybull og Kadrii har ikke kontrakter om 1½ måned, så de ryger da automatisk.

          Øøøhhh... er AaB ikke lige rykket op, skal vi vente nogle år eller hvad er pointen
          Opremsningen af spillere der smutter viser blot at vi mangler 70% af holdet! De skal erstattes af kvalitet frem for hovsa løsninger, og de unge her er ikke nok!

          Og så ved jeg ikke om du helt blind eller blot 14 år gammel? Ja nok er de rykket op, men de har spildt et helt år hvor de kunne have opbygget et hold der måske havde en chance for at spille med i midten af tabellen! Pt. Har de et hold der knapt kan vinde i 1 division! Spørg en hvilken somhelst Aab fan, hvad de tænker om det sidste år og de ryster alle på hovedet! Med mindre Aab laver mirakler i transfer åbningen så spiller de med om nedrykning igen næste år!

          MAN SKAL BRUGE TIDEN FORNUFTIGT!!!! Det var pointen du vist missede!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Theaviator2005 Se indlæg

            Opremsningen af spillere der smutter viser blot at vi mangler 70% af holdet! De skal erstattes af kvalitet frem for hovsa løsninger, og de unge her er ikke nok!

            Og så ved jeg ikke om du helt blind eller blot 14 år gammel? Ja nok er de rykket op, men de har spildt et helt år hvor de kunne have opbygget et hold der måske havde en chance for at spille med i midten af tabellen! Pt. Har de et hold der knapt kan vinde i 1 division! Spørg en hvilken somhelst Aab fan, hvad de tænker om det sidste år og de ryster alle på hovedet! Med mindre Aab laver mirakler i transfer åbningen så spiller de med om nedrykning igen næste år!

            MAN SKAL BRUGE TIDEN FORNUFTIGT!!!! Det var pointen du vist missede!
            Javel, så jeg er blind eller 14 år gammel ! Du forstår virkelig argumentations svære kunst

            Nej, jeg bruger kontaktlinser, hvilket gør at jeg har et "normalt" syn og er så gammel, at jeg har fulgt OB i mere end 40 år.

            Nu er jeg så heldig, at mange af mine venner er Aab-fans (beklager...), men de kan vist ikke helt følge dig, men glæder sig over oprykningen. Så du mener, at man fra 1. division kan bygge en trup/organisation op, så man året efter havner i midterfeltet i SL (dvs. evt. Top6)

            Jeg missede ingenting, men ved hvordan man opbygger/tilretter en organisation i fodboldverdenen.

            Men forklar mig gerne, hvordan vi skal bruge tiden fornuftigt i 1. division, så vi ligger i SL-midterfelten sæsonen efter ?

            "De skal erstattes af kvalitet frem for hovsa løsninger,"... hvordan finder du "kvalitet" i den nuværende situation ? Det her er altså ikke FM !
            Last edited by Online; 13-05-2024, 15:13.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Javel, så jeg er blind eller 14 år gammel ! Du forstår virkelig argumentations svære kunst

              Nej, jeg bruger kontaktlinser, hvilket gør at jeg har et "normalt" syn og er så gammel, at jeg har fulgt OB i mere end 40 år.

              Nu er jeg så heldig, at mange af mine venner er Aab-fans (beklager...), men de kan vist ikke helt følge dig. Så du mener, at man fra 1. division kan bygge en trup/organisation op, så man året efter havner i midterfeltet i SL (dvs. evt. Top6)

              Jeg missede ingenting, men ved hvordan man opbygger/tilretter en organisation i fodboldverdenen.

              Men forklar mig gerne, hvordan vi skal bruge tiden fornuftigt i 1. division, så vi ligger i SL-midterfelten sæsonen efter ?

              "De skal erstattes af kvalitet frem for hovsa løsninger,"... hvordan finder du "kvalitet" i den nuværende situation ? Det her er altså ikke FM !
              Jeg forstår udemærket argumentationens svær kunst! Men tænker ikke ligefrem at dit svar til en helt almindelig post var specielt positiv, men blot et forsøg på at nedgøre! Så kan du jo mene hvad du vil!

              Jeg har desværre kun fuldt OB i 38 år I know! Jeg har ikke din efaring og er meget ærgerlig over at du med alt din viden og erfaring i forhold til opbygning af en orgnaisation i fodboldverdenen ikke sidder i direktionen!!! Det kunne da være super

              Samtidig har jeg lidt ondt af dine venner i Aaab, de bør nok søge læge hvis det pt. Sidder og er glade Det er i allefald ikke sådan det forholder sig i Aab-support! Vel er de glade for oprykning, men samtidig pisse bange for de ender som Hvidovre næste år!

              Jeg tænker Silkeborg er et udemærket eksempel på hvordan en klub bruger tiden i 1 division korrekt! Men nå ja det nok mig der skal ha briller

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Theaviator2005 Se indlæg

                Jeg forstår udemærket argumentationens svær kunst! Men tænker ikke ligefrem at dit svar til en helt almindelig post var specielt positiv, men blot et forsøg på at nedgøre! Så kan du jo mene hvad du vil!

                Jeg har desværre kun fuldt OB i 38 år I know! Jeg har ikke din efaring og er meget ærgerlig over at du med alt din viden og erfaring i forhold til opbygning af en orgnaisation i fodboldverdenen ikke sidder i direktionen!!! Det kunne da være super

                Samtidig har jeg lidt ondt af dine venner i Aaab, de bør nok søge læge hvis det pt. Sidder og er glade Det er i allefald ikke sådan det forholder sig i Aab-support! Vel er de glade for oprykning, men samtidig pisse bange for de ender som Hvidovre næste år!

                Jeg tænker Silkeborg er et udemærket eksempel på hvordan en klub bruger tiden i 1 division korrekt! Men nå ja det nok mig der skal ha briller
                Almindelig post

                "Og så ved jeg ikke om du helt blind eller blot 14 år gammel?...

                ...MAN SKAL BRUGE TIDEN FORNUFTIGT!!!! Det var pointen du vist missede!"

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Bernat, Helander, Trybull og Kadrii har ikke kontrakter om 1½ måned, så de ryger da automatisk.

                  Øøøhhh... er AaB ikke lige rykket op, skal vi vente nogle år eller hvad er pointen
                  https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...r-spildt-et-ar

                  se eventuelt link. Der er givetvis mange AaB fans der ikke er enige, så dine kammerater kan da fint være af en anden mening, men rigtigt mange AaB fans jeg kender postulere også at AaB har ligget udviklingsmæssigt brak det sidste år. Mon ikke det er noget sådan aviator henviser til og at pointen er at OB helst ikke skal gøre det samme?

                  Jeg tænker at du rummer mere end hurtige one-liners hvis du ellers forsøger..

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...r-spildt-et-ar

                    se eventuelt link. Der er givetvis mange AaB fans der ikke er enige, så dine kammerater kan da fint være af en anden mening, men rigtigt mange AaB fans jeg kender postulere også at AaB har ligget udviklingsmæssigt brak det sidste år. Mon ikke det er noget sådan aviator henviser til og at pointen er at OB helst ikke skal gøre det samme?

                    Jeg tænker at du rummer mere end hurtige one-liners hvis du ellers forsøger..
                    Kunne vi måske få mere ud af dette år da vi umiddelbart har et meget stærkere akademi end dem og kan bruge disse kampe til at forme dem til superliga spillere?
                    Bare en tanke.. For hvis den spildes på ligegyldige spillere som Vaisanen,Buray, Mouritsen osv kan det hurtigt være spildt ja

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kunne vi måske få mere ud af dette år da vi umiddelbart har et meget stærkere akademi end dem og kan bruge disse kampe til at forme dem til superliga spillere?
                      Bare en tanke.. For hvis den spildes på ligegyldige spillere som Vaisanen,Buray, Mouritsen osv kan det hurtigt være spildt ja
                      Akademispillerne vil blive ved med at komme, og sålænge der kun budgetteres med salg på 7,5 mio så kan det udemærket være en fordel at ligge rigtig godt til i 1.div, det budget kan sagtens opnås derfra, og der vil være betydeligt kortere afstand til spilletid, da niveauet er lavere. De spillere der skal give "bund" i holdet skal jo komme udefra, og korrekt liggyldige spillere bør forblive ligegyldige, og for alt i verden ikke blive signet af OB, som ligenu er en tendes, og har kostet en nedrykning. Få dem væk, langt væk og så skal scoutingen forbedres, samtidig med at klubejeren skal beslutte om OB skal være leverpostej fremadrettet, for det er OB blevet. De øvrige klubber i superligaen er ganske enkelt løbet langt foran OB på stort set alle parametre, og det handler lige så meget om hjerne, som om økonomi, jeg siger ikke at alt hvad der foregår i OB er forkert, men der bliver taget nogle meget mærkelige beslutninger, som jeg ikke synes sker i de andre klubber, som OB konkurrerer med, måske lige bortset fra Aab, som ligenu godt nok er rykket op igen, men ligner et hold der rykker ud igen.

                      Comment


                        Nu skal vi jo lige rykke ned først ....
                        Skulle det sandsynlige ske - er det absolut en katastrofal udvikling - vi kommer til at mangle de helt afgørende investeringer i træningsanlæg og stadion - frygter jeg.
                        Jeg ser ingen garanti for at vores akademispillere kan rykke os op igen med det samme - husk at flere af vores flotte placeringer er opnået ved at spille akademiets hold med de ældst mulige - hvor flere af vores konkurrenter spiller med yngre modstandere - dem vi hidtil har set rykket i superligatruppen har jo ikke væltet ligaen eller kunnet konkurrere med dem I kalder "ligegyldige leverpostejs spillere" - vi må formode at når skiftende trænere foretrækker disse er det fordi de mener at de er de bedste til rådighed.

                        Når alt det er sagt skal vi naturligvis forsøge at få det bedste ud af enhver situation - og efter min mening er det klart at vende tilbage til superligaen ASAP - alt andet vil for alvor få gassen til at gå af ballonen - tilskuerinteressen, sponsorer, tv penge m.v. Hvis det betyder at vi skal investere i noget rutine til sommer - så må det være sådan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...r-spildt-et-ar

                          se eventuelt link. Der er givetvis mange AaB fans der ikke er enige, så dine kammerater kan da fint være af en anden mening, men rigtigt mange AaB fans jeg kender postulere også at AaB har ligget udviklingsmæssigt brak det sidste år. Mon ikke det er noget sådan aviator henviser til og at pointen er at OB helst ikke skal gøre det samme?

                          Jeg tænker at du rummer mere end hurtige one-liners hvis du ellers forsøger..
                          Jeg har set linket, hvor en enkelt fan udtaler sig, så det er sandheden

                          Så du vil udvikle en ny stil samtidig med, at du forventer en oprykning med det samme ?

                          Hvad har AaB gjort forkert ved at fokusere på en oprykning ?

                          Beklager, men synes du prøver at blæse og have mel i munden på samme tid...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Akademispillerne vil blive ved med at komme, og sålænge der kun budgetteres med salg på 7,5 mio så kan det udemærket være en fordel at ligge rigtig godt til i 1.div, det budget kan sagtens opnås derfra, og der vil være betydeligt kortere afstand til spilletid, da niveauet er lavere. De spillere der skal give "bund" i holdet skal jo komme udefra, og korrekt liggyldige spillere bør forblive ligegyldige, og for alt i verden ikke blive signet af OB, som ligenu er en tendes, og har kostet en nedrykning. Få dem væk, langt væk og så skal scoutingen forbedres, samtidig med at klubejeren skal beslutte om OB skal være leverpostej fremadrettet, for det er OB blevet. De øvrige klubber i superligaen er ganske enkelt løbet langt foran OB på stort set alle parametre, og det handler lige så meget om hjerne, som om økonomi, jeg siger ikke at alt hvad der foregår i OB er forkert, men der bliver taget nogle meget mærkelige beslutninger, som jeg ikke synes sker i de andre klubber, som OB konkurrerer med, måske lige bortset fra Aab, som ligenu godt nok er rykket op igen, men ligner et hold der rykker ud igen.
                            Hvordan ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Hvordan ?
                              Sportschefen har udtalt, at han selv står for Sverige..........., det er ikke just guld han har gravet op der. Selven, Turay, Helander, Vaisanen (IFK), så har man været i øst og hentet manneh, Mustafic og Ivancevic, så har man været i vest og hente Burey, og i Tyskland og hente et par defensive midtbanefolk, og før Jimmi Nagel nappede man Mucolli i Ålesund. Der er leveret på El-Hajj og Gigovic, hvor den ene smuttede igen ved førstkommende lejlighed. Jeg tænker, at der ikke skulle ret meget hjerne til at gøre det bedre, hvem der har foretaget scouting på disse, er lidt svært at gennemskue, men man har stået med røven den forkerte vej, da man skulle se om de kunne spille fodbold, på superliga niveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Det skal blive spændende at se, om BW "kun" har handlet dårligt ind, eller om han har handlet dårligt ind med desperate aftaler.
                                Spillere med nedrykningsklausuler og som gerne vil væk fra cirkusset har fordel af nedrykning. Det er også en del af problemet.

                                Comment

                                Working...
                                X